Οδηγούμε το νέο VW Transporter στην Αττική
ΔΟΚΙΜΕΣ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214152940_VW-Transporter-1-768x432.jpg)
Η Volkswagen πραγματοποίησε την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Transporter (7ης γενιάς) στην Αττική. Τεράστια αναμφισβήτητα η προβολή της χώρας μας σε όλο τον πλανήτη.
Κάθε χαρακτηριστικό του νέου VW Transporter έχει ομολογουμένως ανέβει επίπεδο. Με περισσότερο χώρο, αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, υψηλότερο μέγιστο βάρος τρέιλερ και μεγαλύτερη αποδοτικότητα, το φημισμένο βαν της γερμανικής εταιρίας περνά πλέον σε μια νέα φάση.
WHAT CAR
Επιπλέον, τα υπερσύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του εξασφαλίζουν τώρα και μεγαλύτερη ασφάλεια. Το καλά μελετημένο κόκπιτ και τα στοιχεία ελέγχου διευκολύνουν την καθημερινή εργασία. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το Caravelle που υπήρχε μαζί με το βαν στο Τεχνικό πάρκο Λαυρίου, όπου πραγματοποιήθηκε η δημοσιογραφική παρουσίαση.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214153001_VW-Transporter-2-768x432.jpg)
Τώρα, για πρώτη φορά στην ιστορία των Transporter και Caravelle, τα δυο οχήματα πολλαπλών λειτουργιών είναι διαθέσιμα με plug-in υβριδική τεχνολογία καθώς επίσης και ηλεκτρικούς κινητήρες, ως εναλλακτική λύση στη γκάμα των παραδοσιακά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων ντίζελ.
Εξωτερικά, η σχεδίαση των νέων βαν είναι νέα και δεν περνά εύκολα απαρατήρητη, παρότι ακολουθεί ξεκάθαρα το στυλ των εμβληματικών προκατόχων τους. Σχεδόν 75 χρόνια μετά το πρώτο θρυλικό Τ1, έχεις διάχυτη την αίσθηση πως η σύνδεση με την διεθνή κληρονομιά του αυτοκινήτου που έγραψε ιστορία, διατηρείται στο ακέραιο.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214153024_VW-Transporter-3-768x432.jpg)
Η σειρά “Bulli 2024” αποτελείται πλέον από το νέο Transporter, το Multivan και το ID Buzz. Η σειρά προϊόντων Transporter περιλαμβάνει αμιγώς επαγγελματικά οχήματα αλλά και τη σειρά Caravelle που ενισχύει τον εκδρομικό χαρακτήρα και τις μεταφορικές δυνατότητες.
Η Volkswagen προσφέρει το νέο Transporter ως panel van (με εστίαση στη μεταφορά εμπορευμάτων), panel van “Plus” (χώρος φόρτωσης, καθίσματα στη δεύτερη σειρά, διάφορα χωρίσματα), crewbus (επικεντρωμένο στη μεταφορά επιβατών), αλλά και διπλοκάμπινο με μακρύ μεταξόνιο.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214153041_VW-Transporter-4-768x432.jpg)
Οι εκδόσεις crewbus και panel van είναι προαιρετικά διαθέσιμες με ψηλή οροφή και εκτεταμένο μεταξόνιο. Το εννιαθέσιο Caravelle σχεδιάστηκε για εμπορικές μεταφορές επιβατών – κατ’ εξοχήν λεωφορείο. Το Caravelle διατίθεται επίσης με ένα εκτεταμένο μεταξόνιο. Από την άλλη, τόσο το Transporter ως panel van όσο και το Caravelle, είναι επίσης διαθέσιμα στην έκδοση παντός εδάφους “PanAmericana”.
Το νέο Transporter και το νέο Caravelle έχουν μήκος 5.050 mm στη βασική έκδοση, αύξηση 146 mm σε σύγκριση με το T6.1. Ταυτόχρονα, το κοντό μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 97 mm στα 3.100 mm, ενώ το προαιρετικό μακρύ μεταξόνιο έχει πλέον 3.500 mm. Το συνολικό μήκος σε αυτή την περίπτωση είναι 5.450 χλστ.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214153059_VW-Transporter-5-768x433.jpg)
Το μακρύ μεταξόνιο χρησιμοποιείται πάντα για το Transporter dropside με στάνταρ διπλή καμπίνα. Στα 2.032 mm, το εξωτερικό πλάτος (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) όλων των μοντέλων έχει αυξηθεί κατά 128 mm σε σύγκριση με τους προκατόχους τους. Στη στάνταρ έκδοση, το ύψος είναι 1.984 mm (κανονική οροφή), ενώ στην περίπτωση του panel βαν με ψηλή οροφή το ύψος προσεγγίζει τα 2,5 m. Ανάλογα με τη διαμόρφωση, η διαθέσιμη χωρητικότητα φόρτωσης κυμαίνεται μεταξύ 5,8 κ.μ. και 9,0 κ.μ.
Στο επανασχεδιασμένο εσωτερικό, συνδυάζεται πλέον ο ψηφιακός κόσμος των οθονών και των χειριστηρίων με στιβαρά σκληρά πλαστικά και διακόπτες, διασφαλίζοντας ότι το κέντρο ελέγχου του οχήματος είναι εύκολο και ασφαλές για χρήση από τους επαγγελματίες ή μη. Η καμπίνα περιλαμβάνει επίσης την ενσωμάτωση διαφόρων υποδοχών USB και πριζών 12 V, καθώς και την επιλογή προσθήκης μίας ή, στην περίπτωση των plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων, έως και τριών υποδοχών 230 V.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214153123_VW-Transporter-6-768x433.jpg)
Η βασική έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο διαθέτει ψηλή οροφή που έχει αυξηθεί κάτι περισσότερο από 10% στα 5,8 m. Με μακρύ μεταξόνιο και ψηλή οροφή, ο όγκος αποθήκευσης του panel van αυξάνεται στα 9,0 m. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο σκαρφάλωσε στους 1,33 τόνους (επιπλέον 0,13 τόνους) και αντιστοιχεί σε μεγαλύτερο όγκο φορτίου. Η Volkswagen αύξησε επίσης το μέγιστο βάρος του ρυμουλκούμενου κατά 0,3 τόνους, το οποίο πλέον φτάνει έως και τους 2,8 τόνους.
Σε ότι αφορά τώρα στην καρδιά του νέου Transporter, για πρώτη φορά η γκάμα περιλαμβάνει τρεις υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ντίζελ (2.0 TDI), έναν plug-in υβριδικό κινητήρα (eHybrid) και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες (e-Transporter και e-Caravelle). Οι κινητήρες TDI αποδίδουν 110, 150 και 170 ίππους. Η τελευταία συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο διατίθεται προαιρετικά για την έκδοση των 150 ίππων ως εναλλακτική του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214153155_VW-Transporter-7-768x432.jpg)
Τα μοντέλα TDI των 150 ίππων μπορούν να παραγγελθούν με τετρακίνηση 4MOTION. Η ισχύς της έκδοσης plug-in hybrid διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (eHybrid) και 232 ίππους. Το e-Transporter και το eCaravelle διατίθενται με 100 kW (136 PS), 160 kW (218 PS) και 210 kW (286 PS). H χωρητικότητα της μπαταρίας τους είναι 64 kWh (net).
Στο παραλιακό μέτωπο από το Λαύριο μέχρι και το Σούνιο, διαπιστώσαμε πόσο βελτιωμένο είναι σε αυτή την γενιά το νέο Transporter και στο δρόμο. Άνετο και επιβλητικό, θυμίζει σε πολλές περιπτώσεις ένα μεγάλο όχημα ελεύθερου χρόνου παρά ένα επαγγελματικό “εργαλείο”. Η ψηλή εποπτική θέση οδήγησης, η αναβαθμισμένη αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και η σύγχρονη καμπίνα επιβατών, σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα και κυρίως απομακρύνουν το άγχος και τον προβληματισμό σε σχέση με το μεγάλο όγκο του νέου VW. Η ηλεκτρική έκδοση δημιουργεί μάλιστα ένα πρωτόγνωρο ήσυχο περιβάλλον, όσο κι αν το…αποκούμπι μας αποδείχτηκε για άλλη μια φορά η έκδοση πετρελαίου (TDI) με τις γνωστές διαχρονικές αρετές.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250214153211_VW-Transporter-8-768x432.jpg)
Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές αγοράς του νέου VW Transporter ανάλογα με την έκδοση.