Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Oδηγούμε το νέο Isuzu D-Max

Ελλάδα 19:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Oδηγούμε το νέο Isuzu D-Max

ΔΟΚΙΜΕΣ

Oδηγούμε το νέο Isuzu D-Max

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το νέο Isuzu D-Max ποντάρει στην αξιοπιστία, στην αντοχή και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου από έναν πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα που πληροί τις προδιαγραφές Euro6 B. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν πλέον την οδήγηση παιχνίδι.

Advertisement
Advertisement


Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Πρόκειται για ένα από τα πιο πετυχημένα ανοιχτά ελαφρά φορτηγά (πικάπ) παγκοσμίως, κατασκευασμένο από την εξειδικευμένη στο είδος Isuzu. Ιδιαίτερα δημοφιλές στην ελληνική αγορά, έχει κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα εμπρός και πίσω για αισθητικούς αλλά και λειτουργικούς λόγους, οι οποίες τελικά βελτιώνουν κατά 0,4 τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης.

Εντός… SUV
Στο εσωτερικό υπάρχουν νέος πίνακας οργάνων και νέα υλικά, ενώ έχει γίνει προσπάθεια αύξησης των διαφόρων αποθηκευτικών χώρων, στοιχείο σημαντικό σ’ ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο. Επιπλέον προσφέρονται νέο ηχοσύστημα και θύρες USB, όπως επίσης και κάμερα οπισθοπορείας. Εδώ μπορείς να περάσεις αρκετές ώρες εργασίας χωρίς να κουραστείς, με το μυαλό σου να ανατρέχει περισσότερο σε ένα όχημα ελεύθερου χρόνου και λιγότερο σε ένα επαγγελματικό ημιφορτηγό.

Advertisement
Advertisement

Με νέα «καρδιά»
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.9 (Euro6 B) αποδίδει 164 PS και τελικά προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από τον μεγαλύτερου κυβισμού προκάτοχό του λόγω και της μείωσης του βάρους του αυτοκινήτου κατά περίπου 100 κιλά. Συνδυάζεται με ένα νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή ένα νέο επίσης 6τάχυτο αυτόματο, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής ταχυτήτων. Η μείωση του βάρους του αυτοκινήτου είχε ως συνέπεια και τη δυνατότητα αύξησης της ικανότητας μεταφοράς φορτίου, το οποίο κυμαίνεται, ανάλογα με την έκδοση, από 1.085 ως 1.310 κιλά και είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία.

Σκαρφαλώνει σαν τον κάβουρα
Η απόσταση από το έδαφος για τις τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες προορίζονται κυρίως για χρήσεις εκτός δρόμου, φτάνει τα 23,5 εκατοστά. Πρόκειται για μια γεροδεμένη και ποιοτική κατασκευή, με τις ευκολίες επιβατικού αυτοκινήτου. Ο κινητήρας έχει δύναμη για να κινήσει αξιοπρεπέστατα στον δρόμο το -στην περίπτωσή μας- χωρίς φορτίο αμάξωμα και οι σχέσεις στο κιβώτιο δείχνουν να έχουν σωστή κλιμάκωση, με την πρώτη ιδιαίτερα κοντή, κάτι που σε συνδυασμό και με το «βοηθητικό» κιβώτιο δίνει μεγάλες δυνατότητες για κίνηση με φορτίο σε δύσβατα εδάφη. Πλέον αυτών, όταν αποφασίσαμε να κινηθούμε σε ιδιαίτερα κακοτράχαλο και στη συνέχεια σε λασπωμένο δρόμο, το D-Max δεν κατάλαβε τίποτα, παρότι η έλλειψη φορτίου μείωνε την πρόσφυση του πίσω άξονα.

Advertisement

Οι τιμές (για τις 11 διαφορετικές εκδόσεις) ξεκινούν από τα 21.900 ευρώ για το μονοκάμπινο με κίνηση στους πίσω τροχούς και φτάνουν μέχρι τα 38.659 ευρώ για το 4θυρο διπλοκάμπινο με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.

Advertisement

TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.898 cc
Ισχύς: 164 PS/3.600 rpm
Ροπή: 36,7 Νm/2.000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς (κατ’ επιλογή τετρακίνηση)
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,5sec
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 9,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 183gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.930 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.295/1.860/1.785 mm
Τιμή: Από 21.900 ευρώ