Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Audi Q6 e-tron quattro

Ελλάδα 5:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: Audi Q6 e-tron quattro

ΔΟΚΙΜΕΣ

Επιτέλους! Η Audi με το Q6 e-tron βάζει τα πράγματα στην θέση τους. Και τον ψηλό πήχη που πρέπει να ξεπεράσουν όλα ανεξαιρέτως τα luxury ηλεκτρικά SUV.

Advertisement
Advertisement

Να πούμε μερικές αλήθειες; Να τις πούμε. Αλήθεια πρώτη: όταν ο ημι-πλανητάρχης του 2025 ξεκινούσε σε ανύποπτο χρόνο μια εταιρεία με το όνομα Tesla, κανείς από την Ευρώπη δεν θεώρησε ότι θα ξεπερνούσε τα επίπεδα μιας φιλόδοξης start-up με άδοξο τέλος. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα.

Αλήθεια δεύτερη: Όταν οι Κινέζοι έκαναν reset στους βενζινοκίνητους «χάρους» που κατασκεύαζαν για εσωτερική κατανάλωση και έβαλαν τις σωστές βάσεις για τα ηλεκτρικά τους, κανείς δεν είδε ότι η κατάσταση θα εξελισσόταν σε κάτι παραπάνω από μία Temu υπόθεση. Τα αποτελέσματα και τους αγχωμένους δασμούς εκ Βρυξελλών τα βλέπουμε σήμερα.

Αλήθεια τρίτη: Όταν τα thing tanks των εταιρειών (πόσο think φάνηκε μετά…) αποφάσισαν ότι το σωτήριο έτος 2025 όλοι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές με το «έτσι θέλω» θα το γύριζαν στις πρίζες, νόμιζαν ότι θα ξεμπέρδευαν απλά αλλάζοντας τους κινητήρες με μπαταρίες, και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα: Πολύ «ξύλο» στους ισολογισμούς, μετοχές που βολοδέρνουν, πωλήσεις κατάψυξης ΙΖΟΛΑ, απολύσεις, διαρκείς αλλαγές πλάνων, και αίφνης το ηλεκτρικό όνειρο μοιάζει με εφιάλτης.

Advertisement
Advertisement

Αλήθεια τέταρτη: Κάντε το εικόνα: Αυτό το κατακόκκινο Audi Q6 e-tron να στρίβει και να κινείται με αρχοντική χάρη κάπου προς το Σούνιο. Και η αναπόφευκτη έκρηξη ενθουσιασμού που δεν αργεί: «Επιτέλους! Ένα αυτοκίνητο ικανό να σώσει την τιμή των Ευρωπαίων, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi όπως έπρεπε να είναι εδώ και χρόνια».

Η αλήθεια είναι ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, και κυρίως η γερμανική, δεν έλαβε γρήγορα τα μηνύματα των καιρών. Και άργησε πολύ να δείξει ότι αντιδρά προς την σωστή κατεύθυνση. Και ποια είναι η σωστή κατεύθυνση; Να κρατήσεις τις εμπειρίες και τις αξίες ενός και πλέον αιώνα ιστορίας. Και την ίδια στιγμή να ανοιχτείς με καθαρό μυαλό και αποφασιστικότητα στις νέες απαιτήσεις.

Αυτό δηλαδή που κάνει το Audi Q6 e-tron. Ένα luxury SUV που τιμά το γονιδιακό αποτύπωμα της μάρκας σε ότι είναι κρίσιμο, από την εμφάνιση έως την ασύλληπτη ποιότητά του. Και από την άλλη φέρνει αυτό που έπρεπε να είχε γίνει πριν αρκετά χρόνια: μία πλατφόρμα αποκλειστικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και όχι μεσοβέζικες λύσεις όπως γινόταν μέχρι τώρα.

Advertisement

Η νέα αυτή πλατφόρμα, η PPE, αποτελεί κομβικό σημείο για την Audi αλλά και ολόκληρο το γκρουπ. Τα πλεονεκτήματά της πολλά και σημαντικά. Φέρνει την αρχιτεκτονική των 800V και την γρήγορη φόρτιση, είναι σχεδιασμένη για σωστή τοποθέτηση της μπαταρίας και καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων, είναι εύκολα προσαρμόσιμη και με μικρότερο κόστος κατασκευής, είναι σαφώς πιο στιβαρή ενώ επιτρέπει και μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων στους σχεδιαστές και μηχανικούς, και πολλά ακόμα.

Όλα αυτά βέβαια δεν φαίνονται σε πρώτη ματιά. Αυτό που βλέπεις και καταλαβαίνεις αμέσως είναι ότι έχεις να κάνεις με ένα από τα πιο όμορφα και εντυπωσιακά Audi των τελευταίων ετών. Με μήκος στα 4.771 χιλιοστά, πλάτος 1.993 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.899 χιλιοστά, είναι ένα μεγάλο σε διαστάσεις αυτοκίνητο που όμως κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του.

Advertisement

Οι πολύ δυναμικές αναλογίες, η κλειστή μάσκα Singleframe σε ασημί ή μαύρο γυαλιστερό χρώμα (στην περίπτωσή μας ήταν βαμμένη στο εκπληκτικό κόκκινο του αμαξώματος), το ψαγμένο τελείωμα στο πίσω μέρος, δημιουργούν ένα SUV που παραμένει πιστό στην πρακτική λογική της κατηγορίας, αλλά έχει και έναν πιο brutal χαρακτήρα, κάτι που εξηγείται εύκολα από την κοντινή συγγένεια με την εξαιρετική νέα ηλεκτρική Porsche Macan.

Στοιχεία που προσθέτουν πόντους στην γεμάτη στιλ και ενέργεια παρουσία του Q6 e-tron είναι τα πρωτοποριακά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω (τα τελευταία OLED δεύτερης γενιάς με 360 ξεχωριστά τμήματα και πολλές «υπογραφές» φωτός), οι μεγάλες ζάντες των 20 ιντσών (όχι ότι πιο όμορφο αλλά ας όψεται η ανάγκη για μεγάλη αυτονομία) και η εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση με συντελεστή 0,28.

Περνώντας στο σαλόνι… Ή μάλλον, πριν φθάσουμε έως εκεί, χρειάζεται να περάσουμε την διαδικασία της πόρτας. Εκείνη την γερμανική ιεροτελεστία του να ανοιγοκλείνεις ένα ασήκωτο κομμάτι μέταλλο που μοιάζει με άσκηση ενδυνάμωσης σε πάγκο γυμναστηρίου με βάρη. Και μαζί εκείνο το κλείσιμο που θυμίζει ειδικό εφέ από τον τρόπο που διατηρούν την ατμοσφαιρική συμπίεση οι πόρτες του Διαστημικού Σταθμού.

Advertisement

Από την στιγμή που θα καθίσεις στο τιμόνι, νιώθεις αμέσως ότι κάτι έχει αλλάξει εδώ, κάποιοι ξενύχτησαν λίγο παραπάνω στο σχεδιαστήριο και μόχθησαν με τα excel του λογιστηρίου. Η εντύπωση που αποκομίζει κανείς από το περιβάλλον εντός του Q6 e-tron είναι ενός χώρου πολυτέλειας και υψηλής αισθητικής, μία αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ένα prive club κατασκευασμένο από κάποιον στυλίστα υψηλού design.

Πολύ πιο ψαγμένο και κατασταλαγμένο από τους υπόλοιπους Γερμανούς, σαφώς πιο premium και λειτουργικό από οποιοδήποτε Tesla και με ξεκάθαρες αποστάσεις -επιτέλους!- από τους πιο φθηνούς Κινέζους, το σαλόνι του συγκεκριμένου Audi φωνάζει από μακριά για την ποιότητα και την τεχνολογική του τελειοθηρία.

Το βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι δεν θα βρεις τίποτα κραυγαλέο ή κάτι που να σε εντυπωσιάζει χωρίς λόγο. Οι οθόνες είναι μικρές για τα δεδομένα των Tesla και των κινεζικών παιχνιδομηχανών, όμως τόσο η αισθητική όσο και η λειτουργικότητα βρίσκεται στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.

Πίσω από την πανοραμική επιφάνεια του εξελιγμένου ΜΜΙ (με το λειτουργικό νέας γενιάς E3 1.2) η οποία είναι στραμμένη προς τον οδηγό για πιο εύκολη αλληλεπίδραση, βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 11,9 ιντσών και μία οθόνη αφής 14,5 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.

Εκτός αυτών υπάρχει και μία τρίτη οθόνη, 10,9 ιντσών, εμπρός από τον συνεπιβάτη, η οποία διαθέτει το σύστημα Active Privacy Mode ώστε να μην μπορεί να την βλέπει ο οδηγός και αποσπάται η προσοχή του.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί ένα νέας γενιάς Head-up-display επαυξημένης πραγματικότητας με τις πληροφορίες να μοιάζουν να αιωρούνται έως και 200 μέτρα μπροστά από το οπτικό πεδίο του οδηγού.

Αν και εντυπωσιακό στις δυνατότητές του, το βρήκαμε λίγο υπερβολικό στα γραφικά του και κάποιες φορές έως και ενοχλητικό. Αυτό σε συνδυασμό με την επιμονή στους διακόπτες αφής στο τιμόνι και την μεταφορά των διακοπτών για τα φώτα στην πόρτα, είναι ίσως οι μόνες -και ελάσσονες- παρατηρήσεις που έχουμε να κάνουμε για ένα σαλόνι που αυτή την στιγμή αποτελεί το μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία του και όχι μόνο.

Το ψηφιακό σύμπαν του Q6 e-tron συμπληρώνεται από πολλά ακόμα στοιχεία, όπως το σύστημα φωνητικού ελέγχου το οποίο λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και είναι αυτοδίδακτο (για παράδειγμα ρυθμίζει το καλοριφέρ αν πείτε την φράση «κρυώνουν τα πόδια μου»).

Το σαλόνι ξεχειλίζει από μία αίσθηση ποιότητας και ασύλληπτης επιμονής με το φινίρισμα, ενώ δεν λείπουν και οι απαραίτητες οικολογικές ευαισθησίες, με την πλειοψηφία των υλικών που χρησιμοποιούνται να είναι από ανακύκλωση, φιλικά προς το περιβάλλον και με αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Στην όλη techno-luxury εμπειρία συμβάλλει και η λωρίδα με τα 84 LED που διατρέχει από άκρη σε άκρη το ταμπλό και έχει μία πληθώρα διαδραστικών λειτουργικών.

Όσο για τους χώρους, η πλατφόρμα PPE έχει κάνει και εδώ το θαύμα της, εξασφαλίζοντας κορυφαίες ανέσεις για όλους τους επιβάτες, με τους πίσω να απολαμβάνουν μεγάλη άνεση κινήσεων και ένα περιβάλλον που ξεχειλίζει από μία ήρεμη διάθεση.

Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 526 λίτρων (φθάνει στα 1.526 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα) ενώ υπάρχει και το frunk στο εμπρός μέρος, με χωρητικότητα που φθάνει τα διόλου ευκαταφρόνητα 64 λίτρα.

Κάτω από αυτή την καθηλωτική υπερπαραγωγή ποιότητας και ψηφιακής τεχνολογίας, το Q6 e-tron κρύβει κάτι ακόμα πιο ενδιαφέρον. Η πολυαναμενόμενη εμφάνιση της πλατφόρμας PPE (έχει ήδη παρουσιαστεί στην «αδελφή» Porsche Macan, κρατήστε το αυτό…) αποτελεί ένα κομβικό σημείο στην ηλεκτρική μετάβαση ολόκληρου του γκρουπ VW, και στην περίπτωσή μας της Audi.

Η χρήση της επιτρέπει την ενσωμάτωση μιας μεγάλης μπαταρίας των 100 kWh (94,9 kWh ωφέλιμη), ιόντων λιθίου, η οποία αποτελείται από δώδεκα modules και 180 πρισματικές κυψέλες. Η μπαταρία αυτή, χάρη στη νέα πλατφόρμα, μπορεί να φορτίζει σε ταχυφορτιστές DC έως τα 270 kW, κάτι που μειώνει δραστικά τους χρόνους φόρτισης (αποκτά 255 χιλιόμετρα επιπλέον αυτονομίας σε μόλις δέκα λεπτά).

Μοναδική ένσταση η δυνατότητα AC φόρτισης στα τυπικά 11 kW, κάτι που η εταιρεία υπόσχεται ότι θα διορθώσει σε προσεχείς εκδόσεις, ανεβάζοντας τον on-board φορτιστή στα 22 kW, νούμερο που είναι προφανώς πιο ταιριαστό στην νέα τάξη πραγμάτων που φέρνει το αυτοκίνητο.

H νέα αυτή πλατφόρμα έχει οδηγήσει σε σημαντικές ανακατατάξεις και βελτιώσεις την συνταγή της Audi για τα μεγάλα SUV της. Υπάρχει για παράδειγμα ένας επανασχεδιασμένος εμπρός άξονας με διπλά ψαλίδια εμπρός (για πρώτη φορά σε μοντέλο της Audi) και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι το τιμόνι στηρίζεται σε ένα υποπλαίσιο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την μείωση των κραδασμών και την μεγαλύτερη ακρίβεια στην αίσθηση που προσφέρει. Το σύστημα της τετρακίνησης είναι και αυτό διαφοροποιημένο, επιτρέποντας την κατανομή της ροπής περισσότερο στον πίσω άξονα (όπου υπάρχουν και πιο φαρδιά ελαστικά από εμπρός) για πιο διασκεδαστική οδική συμπεριφορά.

Ιδιαίτερης μνείας χρήζει η αερανάρτηση με την οποία εφοδιαζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, και πραγματικά κάνει την τεράστια διαφορά σε επίπεδο άνεσης. Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η αερανάρτηση χαμηλώνει έως και 20 χιλιοστά. Στη λειτουργία εκτός δρόμου, η αερανάρτηση ανυψώνεται έως και 28 χιλιοστά ή κατά 45 χιλιοστά στο πρόγραμμα off-road plus. Για ευκολία στην φόρτωση υπάρχει και η δυνατότητα χαμηλώματος του πίσω μέρους κατά 50 χιλιοστά.

Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, υπάρχουν οι πισωκίνητες εκδόσεις, με 252 και 306 ίππους, και οι τετρακίνητες quattro με 388 και 490 ίππους, η τελευταία στην πιο σπορ έκδοση του μοντέλου, την SQ6 e-tron. Η Audi υποστηρίζει ότι έχει εξαντλήσει όλες τις τεχνολογικές της ιδέες ώστε να κάνει τα σύνολα πιο συμπαγή, με μικρότερο κατά 20% βάρος, πιο ομαλή λειτουργία και περιορισμό στην χρήση σπάνιων γαιών.

Συνολικά, αυτές οι εξελίξεις οδηγούν σε 50% χαμηλότερες απώλειες ενέργειας σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα Audi e-tron και βελτιώνουν την απόδοση ισχύος προς βάρος κατά 60%.

Τα Q6 e-tron quattro και SQ6 e-tron χρησιμοποιούν έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) στον πίσω άξονα και έναν ασύγχρονο κινητήρα (ASM) στον μπροστινό άξονα. Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν η «απλή» τετρακίνητη, με συνδυατική απόδοση 388 ίππων, 0-100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα και εργοστασιακή κατανάλωση 17,0 kWh/100 χλμ. κατά WLTP.

Στην διάρκεια της δοκιμής μας πάντως, το νούμερο αυτό αποδείχθηκε μάλλον αισιόδοξο, μιας και η μέση κατανάλωση που πήραμε ήταν γύρω στις 22 kWh/100 χλμ, που δύσκολα κατέβαιναν κάτω από τις 20 kWh (κάτι που εν μέρει οφείλεται και στις αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες του Φεβρουαρίου στην Αθήνα).

Υπό αυτό το πρίσμα πάντως, τα 400 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας είναι μία λογική τιμή σε συνθήκες ταξιδιού των 120 χλμ/ώρα στην εθνική, και κάπου 50-80 περισσότερα μέσα στην πόλη, με στρωτή οδήγηση και εκμετάλλευση του πολύ καλού συστήματος ανάκτησης της ενέργειας.

Το συγκεκριμένο σύστημα χρησιμοποιεί εξελιγμένα λογισμικά ελέγχου της πέδησης με έξυπνα σενάρια ανάλογα τις συνθήκες κίνησης και ικανότητα να ανακτά έως και το 95% της ενέργειας σε καθημερινές συνθήκες κίνησης στην πόλη. Το σύστημα έχει μία αυτόματη λειτουργία που είναι αρκετά ικανοποιητική ενώ παρέχεται και η χειροκίνητη επέμβαση στην ένταση της επίδρασής, σε δύο στάδια, μέσω των paddles στην κολώνα του τιμονιού.

Πως μεταφράζεται όλο αυτό το εντυπωσιακό «πακέτο» κατά την κίνηση στον δρόμο; Η πρώτη και πιο καθοριστική εντύπωση προκαλείται από την λειτουργία της ανάρτησης. Σίγουρα ό,τι πιο σωστά ρυθμισμένο και ισορροπημένο έχει παρουσιάσει η Audi τα τελευταία χρόνια, το Q6 e-tron έχει μία αδιανόητη ικανότητα να σε κάνει να νιώθεις λες και κάθε δρόμος έχει μόλις περαστεί με φρέσκια άσφαλτο (ευρωπαϊκή και όχι ελληνική για να εξηγούμαστε…).

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης δεν είναι ότι μιλάμε για μία απλά άνετη ανάρτηση αλλά για ένα σετάρισμα που μπορεί και ελέγχει με απόλυτη αποτελεσματικότητα τους 2,3 τόνους του αμαξώματος. Σε αυτό συμβάλλει αναμφίβολα η πλατφόρμα PPE, η οποία είναι απίστευτα στιβαρή και δεμένη, έχοντας παράλληλα και το πλεονέκτημα της τοποθέτησης της μπαταρίας σε τέτοιο σημείο ώστε το χαμηλό κέντρο βάρους και η σωστή κατανομή του ανάμεσα στους άξονες να συμβάλλει και αυτό στον περιορισμό των κλίσεων και τον ανεπιθύμητων κινήσεων σε απότομες αλλαγές πορείας.

Έχοντας ως βάση αυτό το εξαιρετικό υπόβαθρο, το Q6 e-tron είναι ένα από τα πιο ευχάριστα μεγάλα ηλεκτρικά της αγοράς. Το θέλεις για χαλαρό ταξίδι με την οικογένεια και για βόλτα στην εξοχή; Θα βρεις ό,τι πιο ήσυχο και πολιτισμένο υπάρχει σε αυτή την κατηγορία χρημάτων, με σχεδόν παντελή απουσία αεροδυναμικών θορύβων και την κύλιση να είναι αρχοντική και άκρως πολιτισμένη.

Θέλεις να το πιέσεις λίγο παραπάνω; Θα βασιστείς στο ακλόνητο πλαίσιο και το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι και θα στρίψει «γεμάτα» πάνω στους φαρδείς τροχούς και την σιγουριά των ηλεκτρονικών. Οι 2,3 τόνοι δεν κρύβονται και τα φρένα, με την κάπως περίεργη αίσθηση στην αρχική διαδρομή του πεντάλ, περνούν δύσκολες ώρες και χρειάζονται «γερό» πόδι.

Όμως ακόμα και σε σπορτίφ ρυθμούς, το Q6 e-tron βγάζει μία μοναδική σιγουριά, και σε προειδοποιεί γλυκά για το πότε βρίσκεσαι κοντά στο ξεπεράσεις τα όρια που θέτουν το μεγάλο βάρος και ο αυξημένος όγκος.

Τα 388 άλογα είναι πανταχού παρόντα και στο παραμικρό άγγιγμα του ποδιού θα εκτινάξουν το αμάξωμα. Οι ρυθμίσεις της Audi έχουν προκρίνει έναν πιο ήπιο χαρακτήρα στην απόδοση της ισχύος, οπότε δεν θα βρεις εδώ περιττές εκρήξεις που τρομάζουν και ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Υπάρχει μία διαρκής παροχή ενέργειας και μία γενικότερη ρέουσα αίσθηση υπεροχής και πολυτελούς μετακίνησης που όμοιά της δεν βρίσκεις αυτή την στιγμή σε κανένα μοντέλο του άμεσου ανταγωνισμού.

Συμπερασματικά και χωρίς περιστροφές: Το Q6 e-tron αποτελεί το καλύτερο -μέχρι στιγμής- ηλεκτρικό Audi και σε κάθε περίπτωση το καλύτερο luxury SUV της κατηγορίας του απέναντι σε όλους τους mainstream Γερμανούς ή την Tesla και με τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας και αδιαμφισβήτητου κύρους απέναντι στους Κινέζους.

Εντυπωσιακό αλλά όχι κραυγαλέο σε εμφάνιση, με ένα σαλόνι που βγάζει μάτια σε ποιότητα και τεχνολογική ευεξία, με ένα ηλεκτρικό σύστημα πρώτης γραμμής και έναν οδηγικό χαρακτήρα που τιμά την ιστορία της μάρκας, το Q6 e-tron είναι ότι πιο πλήρες και ενημερωμένο μπορεί να αγοράσει κανείς σε αυτή την κατηγορία.

Τα 83.980 ευρώ που ξεκινά η έκδοση Quattro είναι προφανώς πολλά χρήματα (από 69.980 ευρώ για την βασική έκδοση), όμως το ηλεκτρικό SUV της Audi τα αξίζει πέρα ως πέρα. Και προφανώς δεν μπαίνει σε συγκρίσεις ούτε με τις εκπτωτικές πρακτικές της Tesla ούτε με την «πάρε κόσμε» λογική της κυβερνητικά υποβοηθούμενης κινεζικής επέλασης. Ό,τι πληρώνεις παίρνεις, και στην περίπτωση του Q6 e-tron παίρνεις πολλά παραπάνω.

Εν μέσω κακών ειδήσεων, προϋπολογισμών σε αγωγή με ζάναξ και μετοχών που βυθίζονται εξ αιτίας της άκριτης βιασύνης με τα ηλεκτρικά και τους ρύπους, το Audi Q6 e-tron είναι ένα αυτοκίνητο που βγάζει προς τα έξω μία μοναδική αισιοδοξία. Ένα αίσθημα τεχνολογικής υγείας και κατασκευαστικού περφεξιονισμού, που χρειαζόταν τόσο η Audi όσο και η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Και για να πούμε μία ακόμα αλήθεια, προς τους φανατικούς Τεσλάκηδες, τους ανυπόμονους Κινέζους (φευ, έχουν δρόμο ακόμα…) και λοιπούς Γερμανούς: Αυτό εδώ το αυτοκίνητο είναι ο πήχης για όλους και για όλα όσα θα ακολουθήσουν. Επιτέλους!

Τεχνικά χαρακτηριστικά – Audi Q6 e-tron quattro
Κινητήρας: Δύο ηλεκτροκινητήρες
Μέγιστη συνδυαστική ισχύς: 388 PS
Μέγιστη συνδυαστική ροπή: 855 Nm
Μπαταρία: 100 kWh (ωφέλιμο: 94,9 kWh)
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο μίας σχέσης
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 5,9 sec
Τελική ταχύτητα: 210km/h
Μέση κατανάλωση εργοστασιακή/δοκιμής: 17-19,9 kWh/100 χλμ,/22,1 kWh/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 0 gr/km
Διαστάσεις (Μ/Π/Y): 4.771/1.939/1.648 mm
Μεταξόνιο: 2.660 mm
Βάρος: 2.350 kg
Χώρος αποσκευών: 526 (+64 στο frunk) – 1.526 lt
Τιμή: Από 83.980 ευρώ