NEWSMOTO

Τι είδαμε στο σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου – Μέρος Β’

Ελλάδα 14:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τι είδαμε στο σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου – Μέρος Β’

NEWSMOTO

Τι είδαμε στο σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου – Μέρος Β’

NEWSMOTO

Η EICMA αποτελεί το μεγάλο ραντεβού του κόσμου των δύο τροχών στη γειτονική Ιταλία και για μία ακόμα χρονιά, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στο Μιλάνο. Σας παρουσιάσαμε ήδη τη πρώτη… φουρνιά από πρεμιέρες (δείτε περισσότερα πατώντας εδώ), τι θα λέγατε να περάσουμε στο δεύτερο μέρος;

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΙΛΑΝΟ: ΑΚΗΣ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗΣ (twitter.com/theworldoffroad)

Ducati Multistrada 950
EICMA2016_temperidis_lowres-07744-640tall
Ενώ τόσα χρόνια η Multistrada μεγάλωνε σε κυβικά ήρθε η ώρα και για το δικό της downsizing ώστε να γίνει πιο προσιτή για ευρύτερο αγοραστικό κοινό. Η 950 φοράει τον υδρόψυκτο κινητήρα Testastretta με 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 113 άλογα εξασφαλίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις στην all around μοτοσυκλέτα. Η Multistrada 950 διαθέτει 4 προγράμματα οδήγησης όπως και η 1200άρα αδερφή της, στάνταρ ABS της Bosch, traction control 8 σταδίων, αντεστραμμένο πηρούνι 48 χλστ. εμπρός, Sachs πίσω αμορτισέρ και Brembo φρένα με 4 πίστονες δαγκάνες και διπλό δίσκο 320 χλστ. εμπρός.

Honda Africa Twin Enduro Sports
EICMA2016_temperidis_lowres-00176-640
Η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της Africa Twin – σε πρωτότυπη όμως μορφή – βρισκόταν στο κέντρο του περιπτέρου της Honda ανάμεσα σε δύο αγωνιστικές από το ράλλυ Ντακάρ, μία από το μακρινό 1989 και μία από τον επόμενο αγώνα του 2017. Η μοτοσυκλέτα είναι πιο λεπτή από την απλή έκδοση της Africa και με δικό της χρωματικό συνδυασμό ενώ διαθέτει αγωνιστική σέλα, τροχούς 21” εμπρός και 18” πίσω, μασπιέ εντούρο και εξάτμιση Termignoni.

Advertisement
Advertisement

BMW G310 GS
EICMA2016_temperidis_lowres-07499-640tall
Το downsizing απασχολεί σοβαρά και την BMW και η καλύτερη απόδειξη είναι η G310 GS, μία μινιατούρα της 1200άρας GS με μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 313 κ.εκ. με 34 ίππους, αντεστραμμένο πηρούνι 41 χλστ. εμπρός, στάνταρ ABS και ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD. Η μικρή BMW κατασκευάζεται στην Ινδία.

Kawasaki Versys-X300
EICMA2016_temperidis_lowres-07526-640tall
Downsizing και για την Versys της Kawasaki η οποία υιοθετεί τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 296 κ.εκ. από τις Z300 και Ninja 300 και τον συνδυάζει με all around πλαίσιο και τροχό 19” εμπρός. Η μικρή Versys ζυγίζει 170 κιλά και αποδίδει 38 ίππους, διαθέτει αναλογικό/ψηφιακό πίνακα οργάνων και πηρούνι 41 χλστ. εμπρός.

KTM 790 Duke Prototype
EICMA2016_temperidis_lowres-00102-640
Στο κέντρο του πορτοκαλί περιπτέρου της KTM δέσποζε αυτό το πρωτότυπο της μελλοντικής Duke 790 που θα δούμε ίσως στο Μιλάνο του χρόνου τέτοια εποχή και στους δρόμους της Ευρώπης από το 2018. Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με έναν ολοκαίνουργο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 800 κ.εκ. και θα διαθέτει προγράμματα οδήγησης και traction control. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ΚΤΜ, πρόκειται για τη μετενσάρκωση της αυθεντικής Duke, μίας μοτοσυκλέτας που έγραψε ιστορία φέρνοντας στη μόδα τις μηχανές σούπερ μοτάρ.

Advertisement

Honda CBR1000RR Fireblade
EICMA2016_temperidis_lowres-00074-640tall
Η πιο φιλική προς τον αναβάτη superbike κλείνει 25 χρόνια το 2017 – η πρώτη 900άρα παρουσιάστηκε το ’92 – και η Honda το γιορτάζει. Οι ιδιαίτερα αναβαθμισμένες CBR1000RR Fireblade και CBR1000RR SP & SP2 είναι ελαφρύτερες κατά 16 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο, φορούν ισχυρότερο κατά 11 άλογα κινητήρα και είναι εξοπλισμένες με πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου οδήγησης, από ABS μέχρι σύστημα ελέγχου Σούζας κτλ.

Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401
EICMA2016_temperidis_lowres-7700-640
Η θυγατρική της KTM αποδεικνύεται μία θαρραλέα, πολύ ανοιχτόμυαλη μάρκα, παρουσιάζοντας στο Μιλάνο την έκδοση παραγωγής μίας ελαφριάς, τύπου scrambler μοτοσυκλέτας με φουτουριστικό σχεδιασμό. Η λευκή Vitpilen 401 και η μαύρη αδερφή της Svartpilen 401 είναι πανομοιότυπες με τα ομώνυμα πρωτότυπα που είχαν παρουσιαστεί στο Μιλάνο το 2014. και απευθύνονται σε ένα κοινό με νεανικό αλλά πρακτικό μυαλό. Οι δίδυμες μοτοσυκλέτες εφοδιάζονται με τον ισχυρό, μονοκύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. της KTM (βλ. KTM Duke 390) με 2ΕΕΚ και 44 άλογα.

Advertisement

MV Agusta F4 Zagato Exclusive Edition
EICMA2016_temperidis_lowres-00208-640
Ακόμη ένας αρραβώνας ανάμεσα σε ιστορικά ονόματα της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου. Η F4 Zagato της Agusta είναι μία one-off σύλληψη του σχεδιαστικού οίκου από το Μιλάνο αφιερωμένη σε έναν Ιάπωνα συλλέκτη. Ο σχεδιασμός είναι πραγματικά εικονοκλαστικός – άσχετα αν αρέσει ή όχι – και μας ταξιδεύει στο μέλλον των δημοφιλών σήμερα όσο ποτέ, cafè racer μοτοσυκλετών. Δε γνωρίζουμε το κόστος της μοναδικής αυτής μοτοσυκλέτας αλλά θα πρέπει να είναι τουλάχιστον εξαψήφιο μια και όλα τα τμήματά της από αλουμίνιο και ανθρακονήματα έχουν φτιαχτεί στο χέρι. Κάτω από το φουτουριστικό σχέδιο κρύβεται η τετρακύλινδρη F4, η πιο δυνατή μοτοσυκλέτα της MV Agusta.