Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT 2025

Η υβριδική τεχνολογία υπεροχής στο νέο Renault Clio

Ελλάδα 4:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η υβριδική τεχνολογία υπεροχής στο νέο Renault Clio

RENAULT 2025

Το νέο Renault Clio E-Tech Full Hybrid, είναι το καλύτερο που κατασκευάστηκε ever, έχοντας στα σπλάχνα του το υπερσύγχρονο πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης το οποίο ανεβάζει τον πήχη στα ύψη.

Advertisement
Advertisement

Ένα τόσο επιτυχημένο αυτοκίνητο όπως το νέο Renault Clio E-Tech Full Hybrid, δεν θα μπορούσε να μην διακρινόταν για τα υψηλά τεχνολογικά του δεδομένα, τα οποία σημειώστε πως ορίζουν με συνέπεια κάθε φορά τις εξελίξεις στην κατηγορία και όχι μόνο.

Η τεχνολογία E-Tech Full Hybrid αλλάζει τα δεδομένα στα υβριδικά αυτοκίνητα, μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές και την κατανάλωση καυσίμου και ενισχύοντας την φιλικότητα χρήσης, την άνεση αλλά και τις επιδόσεις, οι οποίες ανέκαθεν ήταν συνώνυμο με το Renault Clio.

Η Renault ενεπλάκη με αξιώσεις στην εξέλιξη και δημιουργία ενός (πλήρους) ολοκληρωμένου υβριδικού συστήματος, το οποίο εντάχθηκε στην γενικότερη τεχνολογική «ομπρέλα» εξηλεκτρισμού, η οποία προσδιορίστηκε με τον όρο «E-Tech». Η Γαλλική εταιρία έχει μακρά εμπειρία στις τεχνολογικές εξελίξεις γνωρίζοντας επακριβώς τι αναζητά ο πελάτης.

Advertisement
Advertisement

Η εμπλοκή της Renault στη Formula 1 και η εφαρμογή τέτοιας προηγμένης τεχνολογίας στα μονοθέσια που συμμετέχουν στον θεσμό, έδωσαν την ευχέρεια για την εφαρμογή κάποιων εξεζητημένων τεχνικών λύσεων και στα μοντέλα παραγωγής, όπως είναι το φημισμένο Clio.

Tο σύστημα E-Tech Full Hybrid της Renault, είναι αρκετά προηγμένο, κάτι που αποδεικνύουν έμπρακτα οι περισσότερες από 150 πατέντες που προηγήθηκαν της δημιουργίας του. Αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα έμμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 94 ίππους/5.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 148 Nm, όπως επίσης και δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ο πρώτος, αυτός που συμβάλλει στην κίνηση του αυτοκινήτου, έχει μέγιστη ισχύ 49 ίππους και μέγιστη ροπή 205 Nm. O δεύτερος, αυτός που έχει τον ρόλο μίζας και γεννήτριας, αποδίδει 20 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 50 Nm. H μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος είναι 143 ίπποι (145, ονομαστικά) και η μέγιστη ροπή είναι αυτή του κινητήριου ηλεκτροκινητήρα (205 Nm). Οι μπαταρίες του συστήματος είναι ιόντων λιθίου και έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 1,2 kWh (0,85 kWh, πραγματική).

Advertisement

Η σύγχρονη τεχνολογία αλλάζει το status και τον τρόπο ζωής του οδηγού. Το E-Tech Full Hybrid είναι ένα παράλληλο σύστημα σε ό,τι αφορά τώρα στον τρόπο λειτουργίας του. Το χαρακτηριστικό του είναι ότι δεν υπάρχει κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων, (αυτόματο, αυτόματο διπλού συμπλέκτη ή CVT). Τον ρόλο αυτόν αναλαμβάνει ο κύριος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος φροντίζει να υπάρχει κάθε στιγμή η σωστή σχέση για τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, συγχρονίζοντας ιδανικά τις αλλαγές των ταχυτήτων.

Όλα αυτά συντείνουν σε ένα πολύ θετικό οδηγικό προφίλ, ευκολία χρήσης, ησυχία και ηρεμία στην καμπίνα, καθώς επίσης και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία αρκετά συχνά, κυρίως εντός πόλης. Το πλήρες υβριδικό σύστημα του νέου Renault Clio E-Tech Full Hybrid, εξασφαλίζει εκτός από το υψηλό επίπεδο άνεσης και τον εκπολιτισμό, την δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει τα μέγιστα, προκειμένου ο τυχερός χρήστης να μειώσει τα μηνιαία λειτουργικά έξοδα. Με ένα σμπάρο δηλαδή, δυο τρυγόνια…

Advertisement