Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT 2024

Renault Rafale E-Tech 4×4 300 HP: Τεχνολογία χωρίς συμβιβασμούς

Ελλάδα 11:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Rafale E-Tech 4×4 300 HP: Τεχνολογία χωρίς συμβιβασμούς

RENAULT 2024

Renault Rafale E-Tech 4×4 300 HP: Τεχνολογία χωρίς συμβιβασμούς

RENAULT 2024

Η Renault είναι γνωστή για την εμμονή της τόσο στην εφευρετικότητα όσο και στη χρήση υψηλής τεχνολογίας, κατάφερε να ενσωματώσει όλες τις γνώσεις της σε ένα αυτοκίνητο, το Rafale E-Tech 4×4 300 hp.

Advertisement
Advertisement

Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, προσφέρει τα καλύτερα των δύο κόσμων (με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό), με το βάρος να δίνεται στην ηλεκτροκίνηση καθημερινά. Δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο.

Το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp είναι κάτι περισσότερο από ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Εξαιρετικά αποδοτικό και οικονομικό, με αυτονομία παρακαλώ έως και 1.000 km (WLTP). Κάτι που σπάει κάθε δεδομένο.

Η ασφάλεια και η ευχάριστη οδήγηση αποτελούν στοιχεία του DNA της Renault. Κάτι που αποδεικνύει έμπρακτα η τεχνολογική υπόσταση του κορυφαίου Rafale. Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, χαρίζει μόνιμη τετρακίνηση, επιτυγχάνοντας εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης, συνεπώς και κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς. Μάλιστα, η έκδοση Atelier Alpine ξεπερνά τις προσδοκίες, χάρη στις εξεζητημένες επεμβάσεις των ειδικών της Alpine.

Advertisement
Advertisement

Το πλαίσιο του νέου μοντέλου είναι ειδικά ρυθμισμένο από τους έμπειρους τεχνικούς της Alpine Cars, ενώ, το έξυπνο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης προσφέρει εξαιρετική ακρίβεια χειρισμών και μοναδική οδηγική απόλαυση. Και τα δυο συνυφασμένα με το όνομα της Renault.

Κάτω από το εντυπωσιακό “κοστούμι” κρύβεται το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4×4 300 hp που χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 22 kWh. Η συγκεκριμένη διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα, γεγονός που το ξεχωρίζει από κάθε άλλο αυτοκίνητο του είδους. Με την υιοθέτηση της τεχνολογίας E-Tech, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία, αποδίδοντας συνολική ισχύ που φτάνει τους 300 ζωντανούς ίππους.

Η διαχείριση ενέργειας ρυθμίζεται συνεχώς, επιτυγχάνοντας πάντα την ιδανική αναλογία επιδόσεων/αποδοτικότητας. Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου βάσει WLTP 0,7λ./100 km, παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνάν τα 5,8λ./100km ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.

Advertisement

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 hp (σε σχέση με τα 96 kW ή τους 130hp της βασικής έκδοσης E-Tech 200 hp). Με τη σειρά της, η ροπή έχει σκαρφαλώσει από τα 205 στα 230 Nm.

Εκτός όμως από τον κινητήρα υπάρχει και το προχωρημένο τεχνολογικά κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi – mode), χωρίς συμπλέκτη, έχει προσαρμοστεί σε αυτές τις τροποποιήσεις. Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρείς ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα), αποδίδοντας συνολικά ισχύ που φτάνει τους 300 ίππους. Ο θερμικός κινητήρας και οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν συνδυαστικά αποδίδοντας την πλήρη ισχύ τους.

Advertisement

Με τον νέο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp αποκτά μόνιμη τετρακίνηση. Η κατανομή της κίνησης σε κάθε άξονα γίνεται αυτόματα από το σύστημα E-Tech με βάση τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης που επιλέγεται μέσω των ρυθμίσεων του συστήματος MULTI-SENSE. Η κατανομή της ροπής μπορεί να ποικίλλει στιγμιαία από 100% για τους μπροστινούς τροχούς (προσθιοκίνητο) έως το 100% για τους πίσω τροχούς (πισωκίνητο).

Υπάρχει βέβαια και πρόβλεψη υβριδικής κίνησης! Το κορυφαίο Rafale δεν αφήνει τίποτα στην τύχη του και πονοκεφαλιάζει τον ανταγωνισμό με την πληρότητά του σε όλους τους τομείς. Αυτή η λειτουργία μεγιστοποιεί την εκμετάλλευση της ηλεκτρικής ενέργειας κατά την οδήγηση.

Τα δεδομένα της χαρτογράφησης από τη δικτυωμένη πλοήγηση της Google, όπως η μορφολογία της διαδρομής στα επόμενα επτά χιλιόμετρα (ή η πιο πιθανή διαδρομή εάν δεν έχει καταχωρηθεί προορισμός), παρέχουν εκ των προτέρων πληροφορίες στο σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας για μεγιστοποίηση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας.

Advertisement

Μην ξεχάσουμε βέβαια το καινοτόμο σύστημα ελέγχου ευελιξίας (Agility Control). Ειδικά για την έκδοση Rafale Atelier Alpine, το μενού «Chassis Control» στην οθόνη πολυμέσων, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του συστήματος 4Control Advanced, το προφίλ απόσβεσης και τις γωνίες που στρέφουν οι πίσω τροχοί, με τρεις τρόπους: Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη, Dynamic για τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και απόσβεσης, Sport, για τέλειο κράτημα του δρόμου και οδηγική απόλαυση.

Το νέο κορυφαίων δυνατοτήτων Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp έχει την κατάλληλη απάντηση σε όλα τα φλέγοντα ερωτήματα. Η τεχνολογία στην υπηρεσία του καθημερινού χρήστη…