Live Κίνηση
Περισσότερα
Renault 2021-1

Renault Kadjar: Mε κορυφαίες δυνατότητες και εκτός ασφάλτου

Ελλάδα 15:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Kadjar: Mε κορυφαίες δυνατότητες και εκτός ασφάλτου

Renault 2021-1

Renault Kadjar: Mε κορυφαίες δυνατότητες και εκτός ασφάλτου

Renault 2021-1

Συνδυάζοντας πρακτικότητα και μοναδικό σχεδιαστικό στιλ, το Renault Kadjar προσφέρει ένα κορυφαίο πακέτο εξαιρετικής άνεσης στο ταξίδι στην άσφαλτο αλλά και πλούσιες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Advertisement
Advertisement

Διαθέτοντας μία πληθωρική γκάμα από σύγχρονα SUV, η Renault δημιουργεί με το Kadjar ένα αυτοκίνητο που έρχεται να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μίας σύγχρονης οικογένειας, με μοναδικό στιλ και αρκετά περιπετειώδη χαρακτήρα.

Βασισμένο σε ένα πολύ ιδιαίτερο και μοντέρνο αμάξωμα, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους χώρους που προσφέρει, δημιουργώντας ένα περιβάλλον άνεσης και χαλάρωσης για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Εκτός από το γοητευτικό design και την απόλυτη ισορροπία μεταξύ πρακτικότητας και απόδοσης σε κάθε είδους συνθήκη, το Kadjar είναι και ένα ιδιαίτερα ικανό σύγχρονο SUV σε ότι αφορά την δυνατότητά του να κινηθεί και πέρα από την άσφαλτο.

Advertisement
Advertisement

Για να το επιτύχει αυτό, η Renault έχει φροντίσει να το εφοδιάσει με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, που φθάνει στα 20 εκατοστά, τιμή κορυφαία ανάμεσα στα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Χάρη και στους μικρούς προβόλους, οι εκτός δρόμου γωνίες είναι και αυτές σε εξαιρετικές τιμές για τα δεδομένα των σύγχρονων SUV κάτι που σε συνδυασμό με τα μεγάλα ελαστικά, παρέχουν την δυνατότητα στο Kadjar να ξεπερνά και τα πιο δύσκολα εμπόδια που θα συναντήσει στον δρόμο του.

Advertisement

Το νέο Kadjar διατίθεται με τρία συστήματα μετάδοσης, τα 4×4, 4×2 Extended Grip & 4×2, παρέχοντας έτσι την δυνατότητα στον κάθε αγοραστή να επιλέξει την έκδοση που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες και το lifestyle του.

Η δικίνητη έκδοση απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν την απλούστερη και πιο οικονομική επιλογή, έχοντας ως κύριο πεδίο δράσης το ταξίδι στην άσφαλτο με μικρές αποδράσεις σε πιο βατούς χωματόδρομους και εκτός δρόμου διαδρομές.

Advertisement

Η δικίνητη έκδοση με το σύστημα Extended Grip αυξάνει σημαντικά τις εκτός ασφάλτου ικανότητες του Kadjar. Πρόκειται για ένα σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο παρέχει την δυνατότητα στο Kadjar να κινείται πιο άνετα και σίγουρα σε δύσκολες επιφάνειες, όπως χιόνι ή λάσπη.

Το Extended Grip συνδυάζεται αποκλειστικά με ελαστικά Mud & Snow διάστασης 17 ιντσών με συγκεκριμένη χάραξη ώστε να αποβάλουν όσο το δυνατόν περισσότερο από το πέλμα τους τη λάσπη και το χιόνι. Γυρνώντας τον επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το είδος λειτουργίας: Road, Loose Ground ή Expert.

  • Road”: Πρόκειται για την βασική επιλογή η οποία χρησιμεύει για κίνηση στην άσφαλτο, όπου λειτουργεί ως ένα κλασικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Στην περίπτωση που έχει επιλεγεί κάποια άλλη λειτουργία και ξεπεραστούν τα 40 χλμ./ώρα το σύστημα επιστρέφει αυτόματα στη λειτουργία “Road”.
  • Loose Ground”: Ο έλεγχος της πρόσφυσης γίνεται αυτόματα, με το σύστημα να διαχειρίζεται την ροπή και τα φρένα έτσι ώστε να επιτρέπει την μεγαλύτερη ολίσθηση των εμπρός τροχών ώστε το αυτοκίνητο να “ξεκολλήσει” από ένα δύσκολο έδαφος στο οποίο κινείται.
  • Expert”: Επιτρέπει στον οδηγό να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της διαθέσιμης ροπής του κινητήρα, και να ελέγχει ο ίδιος τον βαθμό της επιτάχυνσης με μόνη παρέμβαση από το σύστημα των φρένων.
Advertisement

Η πιο πλήρης επιλογή για ένα ικανό εκτός δρόμου όχημα είναι η τετρακίνητη έκδοση, η οποία εφοδιάζεται με τον κινητήρα diesel Energy 1.6 dCi ισχύος 130 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους δυο άξονες του αυτοκινήτου από το σύστημα ETC (Electronic Traction Control) που εξελίχθηκε από την Renault – Nissan Alliance. Αυτό το σύστημα μεταφέρει αυτόματα την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και το επίπεδο πρόσφυσης.

Η επιλογή της τετρακίνησης γίνεται από έναν περιστροφικό διακόπτη και έχει τρία διαφορετικά προγράμματα.

  • Lock’: Το σύστημα “κλειδώνει” με ηλεκτρονικό τρόπο την μεταφορά κίνησης και στους τέσσερις τροχούς μεταφέροντας το 50% της ροπής σταθερά στον πίσω άξονα. Η επιλογή αυτή είναι χρήσιμη σε εκτός δρόμου διαδρομές με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης (χιόνι, λάσπη) και είναι διαθέσιμη μέχρι την ταχύτητα των 40 χλμ/ώρα.
  • Auto“: Το σύστημα αποφασίζει αυτόματα την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με την πρόσφυση που υπάρχει. Σε κανονικές συνθήκες η ροπή πηγαίνει στους εμπρός τροχούς. Όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης η ροπή μπορεί να μεταφερθεί και πίσω έως και 50%. Σε ακραίες συνθήκες το 50% της ροπής μεταφέρεται σε έναν από τους δύο άξονες. Σε φάση εκκίνησης, το σύστημα διανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς.
  • 2WD“: Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για κίνηση στην άσφαλτο σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης και για μείωση της κατανάλωσης και των καταπονήσεων του οχήματος.

Όπως φαίνεται από όλα τα παραπάνω, η Renault με το Κadjar δημιούργησε ένα κορυφαίο SUV, σύγχρονο και δυναμικό σε εμφάνιση, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και τεράστιους χώρους, και μία πληθώρα επιλογών σε ότι αφορά την μετάδοση, έτσι ώστε να μπορεί ο κάθε αγοραστής να επιλέξει την έκδοση που τον καλύπτει.

Η τετρακίνητη έκδοση πάντως είναι η κορύφωση της γκάμας, εκεί όπου το Kadjar επιβεβαιώνει την κορυφαία σχεδιαστική του προσέγγιση, όντας ένα SUV της νέας γενιάς που μπορεί να κινηθεί με σιγουριά και ασφάλεια σε διαδρομές που δύσκολα μπορούν να φθάσουν τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Renault-Kadjar-2019-j1000x600

Μία κορυφαία επιλογή για όσους αναζητούν την περιπέτεια και θέλουν να την μοιραστούν με την οικογένειά τους, χωρίς να θυσιάσουν την άνεση και την premium αίσθηση ενός πολυτάλαντου μοντέρνου SUV.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Όσα περιμένουμε από το νέο Renault Kadjar
Δοκιμή: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 PS Sport Edition EDC
Renault Kadjar 1.3 TCe 140hp Sport Edition: Με περισσότερο εξοπλισμό (+τιμή)