Toyota: Αυτή θα είναι η σύνθεση της πρωταθλήτριας του WRC για το 2025
ΑΓΩΝΕΣΗ πρωταθλήτρια του 2024, Toyota Gazoo Racing WRT, ανακοίνωσε την σύνθεση της για το 2025. Μία σημαντική επιστροφή και δύο νέες αφίξεις θα την βοηθήσουν στην μάχη του πρωταθλήματος.
Η ιαπωνική ομάδα κατέκτησε φέτος το τέταρτο συνεχές και πέμπτο συνολικά πρωτάθλημα κατασκευαστών της, έπειτα από μεγάλη ανατροπή εντός έδρας, στον τελευταίο αγώνα της σεζόν.
WHAT CAR
Πράγμα πέρα ως πέρα δίκαιο καθώς η Toyota είχε κερδίσει 8 από τα 13 φετινά Ράλλυ. Μπορεί ο τίτλος των οδηγών να χάθηκε λόγω της έξοχης σεζόν που είχε ο Τιερί Νεβίλ. Ωστόσο η Toyota ήταν εξόχως ανταγωνιστική, από την αρχή μέχρι το τέλος της σεζόν. Και έπειτα από την ανακοίνωση της σύνθεσής της για το 2025, η Toyota GR WRT θα είναι ένας ακόμη δυσκολότερος αντίπαλος του χρόνου.
Κατ’ αρχάς από του χρόνου επιστρέφει ο σταρ της ομάδας, Κάλε Ροβάνπερα, σε πλήρη συμμετοχή στο πρωτάθλημα. Ο Φιλανδός έτρεξε σε μόλις επτά αγώνες φέτος. Κατάφερε να κερδίσει τους 4 από αυτούς, οδηγώντας εντυπωσιακά.
Αποκορύφωμα της φετινής part-time συμμετοχής του Κάλε ήταν η νίκη του στην Πολωνία. Εκείείχε αντικαταστήσει την τελευταία στιγμή των Σεμπατιάν Οζιέ λόγω ατυχήματος του Γάλλου στην προετοιμασία του αγώνα. Ο Οζιέ θα τρέξει σε επιλεγμένους αγώνες και το 2025.
Επιστροφές
Οι Έβανς και Κατσούτα συνεχίζουν επίσης με την Toyota, συμμετέχοντας πλήρως στην επερχόμενη σεζόν. Αλλά η ιαπωνική ομάδα θα έχει μία νέα πλήρη συμμετοχή για το 2025. Ο Σάμι Πάγιαρι, πρωταθλητής του WRC2, θα κάνει την πρώτη του πλήρη σεζόν στην μεγάλη κατηγορία με την Toyota.
Εκκρεμεί η επιλογή του συνοδηγού του για το 2025. Ο Φιλανδός σταματάει τη συνεργασία του με την Ένι Μάλκονεν, συνοδηγό του τα τρία τελευταία χρόνια. Μαζί κατέκτησαν το πρωτάθλημα του WRC2 στην Ιαπωνία και την ίδια ημέρα ανακοίνωσαν ότι δεν θα συνεχίσουν μαζί.
Τέλος υπάρχει και η επιστροφή ενός… φίλου από τα παλιά για την Toyota. Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Γιούχα Κάνκουνεν, θα αναλάβει τον ρόλο του νούμερο 2 στην διοίκηση της ομάδας πίσω από τον επικεφαλής Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.
Ο Κάνκουνεν κατέκτησε το τελευταίο του πρωτάθλημα με την Toyota Celica ST185 το 1993. Το αγωνιστικό αυτό θα οδηγήσει ο Λάτβαλα στο Ευρωπαϊκό Ιστορικό Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA του χρόνου.