Ράλλυ Ιαπωνίας: Ο Φουρμό παίρνει την υπερειδική
ΑΓΩΝΕΣΡάλλυ Ιαπωνίας: Ο Φουρμό παίρνει την υπερειδική
ΑΓΩΝΕΣΟ Αντριέν Φουρμό έφερε το Ford Puma του στην πρώτη θέση της κατάταξης έπειτα από το πρώτο πέρασμα της υπερειδικής Toyota Stadium. Οι Τάνακ και Κατούτα πίσω του.
Η συγκεκριμένη δοκιμασία ήταν και η μοναδική στην σημερινή πρώτη ημέρα του αγώνα. Και αυτό δεν ήταν παρά το… ορεκτικό του φινάλε της φετινής σεζόν. Η Παρασκευή και το Σάββατο θα είναι οι καθοριστικές ημέρες όχι μόνο για τον αγώνα αλλά και για τα δύο πρωταθλήματα.
WHAT CAR
Ασφαλώς η μάχη των Νεβίλ-Τάνακ για τον τίτλο των οδηγών στο WRC είναι το κυρίως θέμα του τελευταίου αγώνα της σεζόν. Ο Βέλγος έχει σαφές προβάδισμα έναντι του teammate του. Ωστόσο κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος μέχρι την ολοκλήρωση του αγώνα, όπως μας έχει διδάξει πολλές φορές το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλυ.
Επιπλέον οι δύο οδηγοί θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν την Hyundai στην κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Η κορεατική ομάδα προηγείται της Toyota με 15 βαθμούς. Αλλά η ιαπωνική εταιρία θα τα δώσει όλα για την ανατροπή εντός έδρας.
Το φετινό Ράλλυ Ιαπωνίας περιλαμβάνει δύο υπερειδικές, από τις οποίες οι οδηγοί θα κληθούν να περάσουν και τις τέσσερις ημέρες του αγώνα. Τις Toyota Stadium και Okazaki.
Η πρώτη ημέρα περιλάμβανε το πρώτο πέρασμα της Toyota Stadium. Τα πληρώματα θα περάσουν ξανά από αυτήν το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Από την άλλη θα υπάρξουν δύο μόνο περάσματα της Okazaki. Και τα δύο αύριο.
Στο shakedown που έγινε νωρίτερα μέσα στην ημέρα, ο Κρις Ίνγκραμ με Toyota Yaris της κατηγορίας RC2 σημείωσε τον καλύτερο χρόνο. Τον Βρετανό ακολούθησαν οι Τάνακ και Φουρμό.
Η αυριανή δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας περιλαμβάνει οκτώ δοκιμασίες. Μεταξύ αυτών και η εμβληματική Isegami’s Tunnel με την οποίαν ξεκινάει τόσο το πρωινό όσο και το απογευματινό σκέλος. Η ημέρα ολοκληρώνεται με το διπλό πέρασμα της δεύτερης υπερειδικής του αγώνα, Okazaki.