Live Κίνηση
Περισσότερα
ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Ο Τάνακ περνάει μπροστά στην Δάφνη 1

Ελλάδα 13:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Ο Τάνακ περνάει μπροστά στην Δάφνη 1

ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Ο Τάνακ περνάει μπροστά στην Δάφνη 1

ACROPOLIS 2024

Ο Εσθονός της Hyundai σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στην Δάφνη 1 της πρώτης ημέρας και πέρασε στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Κατσούτα και Οζιέ ακολουθούν.

Advertisement
Advertisement

Ο καλύτερος χρόνος πήγε στον Κατσούτα ο οποίος ήταν 1,9 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Τάνακ. Ο Ιάπωνας εκμεταλλεύτηκε ιδανικά την ευνοϊκή θέση εκκίνησής του. Επιπλέον, είναι ο μόνος από τους οδηγούς του RC1 που επέλεξε να τρέξει με μία μόνο ρεζέρβα. Μέχρι στιγμής το ρίσκο του βγαίνει.

Η δύσκολη πρώτη ημέρα συνεχίστηκε για τον Νεβίλ και στην Δάφνη 1 η οποία ξεκίνησε έπειτα από σχεδόν 20 λεπτά καθυστέρησης. Ο Βέλγος εκτός της μειονεκτικής θέσης εκκίνησής του, δεν κατάφερε να επιλύσει και το πρόβλημα με τον κινητήρα του. Έτσι, έπρεπε να βγάλει την μισή, τουλάχιστον, ειδική με τρεις κυλίνδρους.

Μοιραία, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας έχασε ακόμη 12,8 δευτερόλεπτα από τον Οζιέ στην δεύτερη ειδική της ημέρας. Φυσικά, ο Γάλλος σημείωσε μετά το τέλος της δοκιμασίας ότι οι Τάνακ και Φουρμό πίσω του έρχονταν πιο γρήγορα.

Πρωτάθλημα τέλος για Έβανς;

Advertisement
Advertisement

Και είχε δίκιο. Ο Τάνακ ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Οζιέ στην Δάφνη 1 και αυτό τον έφερε 1,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Γάλλο στην γενική κατάταξη. Εξίσου ταχύς ήταν και ο Φουρμό. Ο Γάλλος, μάλιστα, έδειχνε ικανός να περάσει και τον Τάνακ. Ωστόσο το τελευταίο του stint δεν ήταν πολύ καλό και ο Φουρμό έχασε 2 δευτερόλεπτα από τον Τάνακ σε αυτό.

Αντιθέτως τα πράγματα πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο για τον Έβανς. Ο Ουαλλός αντιμετώπισε πρόβλημα και με τον κινητήρα του Yaris (άγνωστη ακόμη η αιτία) και έπρεπε να οδηγήσει με τρομερό έλλειμα ισχύος.

Ένας εμφανώς απογοητευμένος Έβανς δήλωσε μετά την δοκιμασία ότι θα προσπαθήσει για ότι καλύτερο μπορεί. Ωστόσο απέχει ήδη 5,5 λεπτά από την πρωτοπορία ενός αγώνα κρίσιμου για τις ελπίδες του στο πρωτάθλημα.

Advertisement

Πέμπτος ταχύτερος ήταν ο Ντάνι Σόρντο με τον Ισπανό της Hyundai να περνάει και στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης. Έτσι, λίγο πριν το πρώτο πέρασμα της Ταρζάν, η σειρά στην κατηγορία RC1 είναι: Τάνακ, Κατσούτα, Οζιέ, Φουρμό και Σόρντο. Στην κατηγορία RC2 προηγείται ο Ροσέλ με τον Πάγιαρι δεύτερο.