Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Το Ισραηλινό ντου, η επιστροφή του Dr., και η βιαστική Geely μετά την κλαδική επιτυχία

Ελλάδα 17:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Το Ισραηλινό ντου, η επιστροφή του Dr., και η βιαστική Geely μετά την κλαδική επιτυχία

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

Την αποκάλυψη, απόλαυσέ την και κάντην εργαλείο! Μπορείς;

• «Η επιτυχία (ή η αποτυχία) μίας έκθεσης αυτοκινήτου, είναι επιτυχία όλου του κλάδου. Αλλά είναι θρίαμβος γι’ αυτούς που συμμετείχαν. Αυτό είναι μετρημένο και μετριέται εδώ και χρόνια…».

• Το παραπάνω μου το ειπε ο επικεφαλής (το No1 που λένε) ενός μεγάλου αυτοκινητικού ομίλου, στο Παρίσι, στην έκθεση. Δε θα σας πω -για την ώρα- ποιος είναι και το κλείνουμε εδώ… (Don’t call me pls)  

Πάντως σας το είχα πει για τους επενδυτές και για το φρέσκο χρήμα που είναι έτοιμο να πέσει στην αγορά αυτοκινήτου.

• Όπως σας είχα πει γι’ αυτούς που καλοβλέπουν την αγορά αυτοκινήτου και τις προοπτικές της και ότι αρκετοί από αυτούς θα επισκέπτονταν την έκθεση Auto Athina και θα μετρούσαν, θα ζύγιζαν, θα συνομιλούσαν και θα αποφάσιζαν…

• Στην έκθεση πέρασαν λοιπόν και στελέχη της Geely, όπως και της Union Automotive Group. Και όχι μόνο…


• Και η παρουσία στα εγκαίνια της έκθεσης του Dr. Τακη Αθανασόπουλου, μετά από πολλά χρόνια απουσίας του από την αγορά – που έδωσε ιδιαίτερη χαρά σε ανθρώπους της αγοράς μας-  είχε και ουσιαστικό λόγο (Don’t call me – δες παρακάτω)…

• Πόσο λοιπόν περίεργη σας φαίνεται η ξαφνική ανακοίνωση της Union Group ότι φέρνει την μεγάλη Geely στην Ελλάδα;

• Τόσο βιαστικά μάλιστα, έχοντας ακόμα ανέτοιμη η δομή, όταν το μεγαλύτερο κομμάτι της είναι ήδη στην Ελλάδα…

• Και ρωτάνε κάποιοι, γιατί οι Κινέζοι να μην επιλέξουν τον έτοιμο, στρωμένο δρόμο, είτε από Volvo μεριά, είτε από SEEΑG, είτε από Emil Frey μεριά (Smart) και είπαν στους Ισραηλινούς να μπουν και αυτοί στην Ελλάδα με Geely;

• Και βγαίνει ανακοίνωση πριν καν προσληφθεί μία ομάδα, ένας επικεφαλής;

• Δηλαδή, η μεν SEEΑG της Lynk & Co, της Geely δηλαδή, δίνει ένα σκασμό χρήματα να αγοράσει το κτίριο Λαϊνόπουλου που δεν το ήθελε κανένας από την αγορά γατί έχει και θέματα στατικότητας και οι Κινέζοι λένε στους Ισραηλινούς μπείτε με την γκάμα που θα έχουμε για την Ευρώπη και ανακοινώστε το στην Ελλάδα;

• Τόση βιασύνη;

• Γιατί ναι μεν, η Geely -αντιγράφοντας το VW Group- θέλει στην Ευρώπη την Volvo ως την Audi της, την Lynk & Co ως την Volkswagen της και την Geely ως την Skoda της.

• Δηλαδή, οι Κινέζοι σπάσανε σε τέσσερα κομμάτια την Geely στην Ελλάδα, και δίνουν στην πανίσχυρη Union Group, μόνο την επερχόμενη… Skoda τους, με ένα (προς το παρόν) αυτοκίνητο;

• Και σπεύδει να την ανακοινώσει μάλιστα μία ημέρα μετά την τεράστια επιτυχία της Auto Athina 2024, ένα γραφείο επενδυτικών συμβούλων – κάτι τέτοιο- χωρίς κάποια υπογραφή, κάποιο όνομα στελέχους, κάτι βρε αδελφέ…

• Και μη μου πείτε ότι είναι σε διαδικασία που ψάχνουν… Και πριν βρουν ανακοινώνουν;

• Οι Κινέζοι δεν παίζουν έτσι μπάλα. Εδώ οι της Omoda ζέσταιναν τα μελάνια για να υπογράψουν με Τ.Θεοχαράκη, και παράλληλα πλησίαζαν άλλον επιχειρηματία (don’t call me pls)  για να υπογράψουν μαζί του… Και τελικά θα υπογράψουν (;) με Δαμάσκου.

• Και όταν αναφέρθηκε από εκείνον τον επιχειρηματία «αφου έχετε ήδη κλείσει με άλλους, γιατί έρχεστε σε εμένα;» αναφέροντας το τότε αποκαλυπτικό δημοσίευμα του newsauto (δείτε το εδώ) οι Κινέζοι μου έστελναν μηνύματα να κατεβάσω την είδηση, γιατί τους κάνει… ζημιά.

• Και η Λεωφ. Αθηνών τους περίμενε με την κανάτα γεμάτη με φρέσκο, ζεστό black coffe για τις τελικές υπογραφές, αφού είχαν δώσει τα χέρια…

• Κάποιος λοιπόν καθοδήγησε στο «…Η μεγάλη Geely έρχεται Ελλάδα» τόσο άμεσα, γιατί ξέρει καλά την αγορά, και μπήκε στην διαδικασία να «κατουρήσει την γωνιά του» και αυτό αμέσως μετά μία μεγάλη κλαδική επιτυχία.

• Γιατί ξέρει καλά ότι στον ενθουσιασμό και στην… βράση κολλάει το σίδερο!

• Ποιος λοιπόν καθοδήγησε το μεγάλο Ισραηλινό board στην αυτοκινητική επένδυση στην Ελλάδα;

• Μα φυσικά, o dr Takis Athanasopoulos που είναι και σημαίνον μέλος του board!

• Τον γνωρίζουν άλλωστε ιδιαίτερα καλά από την παγκόσμια θητεία του στην Toyota, αφού αντιπροσωπεύουν σε χώρες και τον Ιάπωνα γίγαντα…

• Σημειώστε πάντως πως ο  τίτλος της Ελληνικής εταιρείας «Geo Mobility Hellas S.A» είναι όμοιος και στην αντίστοιχη Ισραηλινή εταιρεία, για την Geely από το Union Group.


• Και μέσα στο ωραίο κλίμα, έρχεται στην Ελλάδα η πιο ακριβή BMW που έχει πουληθεί ποτέ. Μιλάμε για πάνω από 700.000 αυτοκίνητο.

• Quiz, Ποιά είναι; Οποιος το βρει έχει 500.000 Impresions δώρο στο no1 ΜΜΕ αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

• Οποιος κάνει ζαβολιά και πάρει τηλέφωνο τον Σπανό θα γίνει «Πίσω κίνηση»…


 • Μου είπε ένα από τα πιο δραστήρια στελέχη της Ελληνικής αγοράς, πως οι μάρκες του στην έκθεση πήραν πάνω από 150 κλεισίματα (δόθηκε προκαταβολή δλδ), πέρα από τα χιλιάδες leads.

• Στην Peugeot από την άλλη έχουν πάνω από 2.500 leads- ενδιαφερόμενοι.

• Το αυτοκίνητο στα καλύτερά του μετά από χρόνια. Και ακόμα δεν είδατε/με τίποτα…

• Μπράβο σε όσους το πίστεψαν και το έκαναν πράξη… Και τα καλύτερα έρχονται


Τ.Τ.

Πολλές ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ

• Το Off The Record email της Πίσω Κίνησης για ότι θέλετε –  pisokinisi@newsauto.gr