Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Η χαμένη επαφή, οι ευνουχισμένοι, οι οργασμοί, οι «πως αγοράζω;» και ο Ανδρέας

Ελλάδα 14:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Η χαμένη επαφή, οι ευνουχισμένοι, οι οργασμοί, οι «πως αγοράζω;» και ο Ανδρέας

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Η χαμένη επαφή, οι ευνουχισμένοι, οι οργασμοί, οι «πως αγοράζω;» και ο Ανδρέας

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

Πως μπορείς να αγοράσεις κάτι που δεν… πουλιέται;

• «Αυτοί, πλέον έχουν χάσει την επαφή με τον κόσμο…», μου λέει ένα παλαιό στέλεχος της αυτοκινητοβιομηχανίας που έχει γράψει πολλά και επιτυχημένα χιλιόμετρα στο χώρο, για συγκεκριμένο… μαγαζί.

• Φυσικά και δε θα πω το όνομά του (don’t call me pls).

• Δε χρειάζεται κιόλας. Κάναμε μία ωραία συζήτηση – ανάλυση που έβγαλε ενδιαφέρουσες απόψεις κάποιες από τις οποίες απλά θα μεταφέρω.

• Και πως λοιπόν χάνεις την επαφή σου με το κοινό;

• Αγνοείς την αγορά. Τα καλέσματά της, τα δεδομένα, αυτά που σου ζητάει. Και η κάθε αγορά έχει τους τοπικούς της κανόνες.

• Μα, μπορεί να πιστεύει κάποιος οτι η αγορά αυτοκινήτου της Ελλάδας είναι όμοια με την αγορά πχ. της Νορβηγίας ή της Γερμανίας επειδή αφορούν όλες το αυτοκίνητο;

• Πως λοιπόν καταφέρνεις να χάνεις την επαφή με τον κόσμο, ιδιαίτερα σήμερα που η τεχνολογία… βοά περισσότερο από ποτέ στην αυτοκίνηση;

• Καταρχήν δεν ακούς τους ανθρώπους σου που είναι πάνω στην αγορά, ή ακούς μόνο αυτούς που συμφωνούν με εσένα – γιατί έχεις δική σου άποψη, η οποία… φυσικά είναι η σωστή.

• Και οκ η αυτοπεποίθηση γενικά είναι καλή. Ομως η επιχειρηματική υπεροψία πολλές φορές καταστροφική.

• Πως λοιπόν καταφέρνεις να χάνεις την επαφή με τον κόσμο; Αγνοείς κλαδικές μαζικές ενέργειες, που προκαλούν αυτοκινητικό και εμπορικό «θόρυβο» στην αγορά και στο κοινό όπως για παράδειγμα η τοπική έκθεση αυτοκινήτου της χώρας που επιχειρείς.

• Γιατί, κάποιους δε τους αφήνουν οι ξένοι (γέλιο) και προφανώς κάποιους ο Άγιος… προστάτης των εκθέσεων.

• Είναι το ίδιο με αυτό που λένε κάποιοι «το print πέθανε» και ας πουλάει το περιοδικό 30.000 το μήνα.

• Σημειώστε -γιατί θα λένε τα δικά τους οι γνωστοί σε όλους καλοθελητές (…)- ότι σήμερα η έκθεση έχει γεμίσει από εκθέτες και έχει κάμποσους ακόμα που επιθυμούν τη συμμετοχή τους. Και είμαι απόλυτα σίγουρος, όπως είναι και το 85% της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, που θα επενδύσει σ’ αυτήν, ότι τον Οκτώβριο το Metropolitan EXPO θα γεμίσει και από χιλιάδες κόσμου, δημιουργώντας μετά από πολλά χρόνια την απόλυτη γιορτή του αυτοκινήτου.

• Χάνεις λοιπόν την επαφή σου με την αγορά και τον κόσμο μη δίνοντας την σωστή βαρύτητα  στη εξωστρέφεια, ενώ στην επικοινωνία είσαι αλλού για αλλού…

• Και εξωστρέφεια δεν είναι μόνο το X και το Τικ Τοκ… Καλά είναι και αυτά, αλλά δεν είναι μόνο αυτά.

• Χάνεις την επαφή σου αγνοώντας τον σοβαρό Τύπο, που ακούει και διαβάζει το κοινό…

• Και τι γίνεται όταν χάνεις την επαφή σου με το κοινό…;

• Πέφτεις σε μερίδια, όταν άλλοι πάνε… καβάλα στο άλογο και μετά σου φταίνε αυτοί, που δεν έκαναν σωστά αυτά, που τους είπες εσύ…

• Ξέρω πολύ καλά ότι δεν αρέσουν σε κάποιους αυτά που γράφω.  Όμως εμείς βλέπουμε την αγορά σφαιρικά και έχουμε επικοινωνία με τον κόσμο, με το κοινό. Βιώνουμε καθημερινά την αγορά, χωρίς καμία εξάρτηση -αλλά καμία.


• Μετά από χρόνια νηνεμίας, μαθαίνω πως οργασμός επικρατεί στο Σφακιαναίϊκο…

• Και είναι πολύ καλός αυτός ο οργασμός (αλήθεια υπάρχει και κακός;)


• Μαθαίνω επίσης, ότι σε όμιλο, στελέχη της πρώτης γραμμής ψάχνονται να την κάνουν. (don’t call me pls).

• Σε οργασμό το LinkedIn και οι headhunters αλλά…σσσς μη μάθει κανείς τίποτα.


• Και αν κάποιοι, σε όλα αυτά που γράφω παραπάνω, βλέπουν «φωτογραφικές μπηχτές» μάλλον θα πρέπει να ψαχτούν καλύτερα εσωτερικά.

• Πιστέψτε με, δεν έχουμε με κανένα πρόβλημα ούτε κολλήματα με κανέναν και καμία εταιρεία. Του εναντίον. Εχουμε αποδείξει διαχρονικά ότι σεβόμαστε και έχουμε στηρίξει την αγορά και με προσωπικό κόστος μάλιστα. Όποιος είναι πραγματικά πάνω στην αγορά, γνωρίζει…


• Περί οργασμών ο λόγος και… φουλ οργασμός και στο Βασιλακαίϊκο. Δε θα χωράνε σε λίγο και με αυτά που έρχονται στο αρχηγείο της Νέας Κηφισιάς.

• Ήδη εκεί γίνεται σταδιακή έξωση στην Aegean για τα… μάτια  του αυτοκινήτου 

• Είναι τρελός ο Ανδρέας Χρ… 

• Ένας μάνατζερ πρέπει να πατάει γερά στα πόδια του.

• Και να προσπαθεί να «επιβάλει» με επιχειρήματα και στόχους τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθηθεί. Και αυτό το έχει 100% ο Ανδρέας.

• Γιατί, από… κοινοποιητές αποφάσεων χόρτασε η αγορά και το πλήρωσε.

• Από έμπνευση και τόλμη πάσχουμε, με το φαινόμενο των… ευνουχισμένων  μάνατζερς να είναι όλο και πιο συχνό… 


Πάμε λίγο στα αυτοκίνητα που είχα στα χέρια μου αυτές τις ημέρες. Ενα Tiguan… κόλαση και μία E-Class coupe, απίστευτη.

• Αλήθεια έρχονται τρομερά και πάμπολλα αυτοκίνητα μέχρι τον ερχόμενο χειμώνα. Οργασμός…


• Ωραία δείχνουν τα δεδομένα της νέας Ayvens. Με μία ομάδα φρέσκια και δυναμική.

• Από τη μία η πολύ δυνατή στην Ελλάδα Lease Plan, με τη ομάδα της να είναι ο βασικός κορμός του νέου σχήματος και από την άλλη η δυνατή στην Ευρώπη αλλά όχι τόσο στην Ελλάδα ALD. Για να δούμε…


• «Τελικά πως μπορώ να μάθω και να αγοράσω τον Όμιλο Πέτρο Πετρόπουλο;» μου αναφέρει κάποιος (don’t call me pls).

• Αλήθεια, πως μπορείς να αγοράσεις κάτι που δεν πουλιέται αγαπητέ φίλε;


Τα λέμε την άλλη Τετάρτη λίγο πριν το ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Τ.Τ.

Πολλές ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ

Το Off The Record τηλέφωνο της Πίσω Κίνησης για ότι SMS θέλετε – 6937358247
Το Off The Record email της Πίσω Κίνησης για ότι θέλετε –  pisokinisi@newsauto.gr