Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Η άσχετη Ούρσουλα, ο Toyotαίος Πάρης, ο φεσωτής με την  Ferrari, και η πένα του Γιάννη

Ελλάδα 12:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Η άσχετη Ούρσουλα, ο Toyotαίος Πάρης, ο φεσωτής με την  Ferrari, και η πένα του Γιάννη

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

Η είδηση δεν είναι φόβητρο αλλά εργαλείο. Αρκεί να ξέρεις να την κάνεις… εργαλείο

• Η αυριανή ημέρα φαντάζει ιδιαίτερα κρίσιμη για την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Για όλους μας δηλαδή.

• Και αυτό γιατί η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν θα δει -επιτέλους- την αυτοκινητοβιομηχανία.

• Αν περιμένουμε να βγει κάτι από αυτή τη συνάντηση; Επι προσωπικού όχι.

• Και αυτό γιατί απλά η κα Ούρσουλα και ο κύκλος της δεν ξέρουν το αυτοκίνητο. Απλά πράγματα.

• Πραγματικά είναι ανατριχιαστικό να κρέμεται η δουλειά σου -η ζωή σου ολόκληρη- από αποφάσεις αμαθών…

• Και η κα Φον ντερ Λάιεν και η παρέα της δεν έχουν ιδέα για αυτοκίνηση και αυτοκίνητο. Ξεκάθαρα

• Θα μου πείτε, εδώ έχουν τοποθετηθεί σε εταιρείες αυτοκινήτου στελέχη με αμάθεια ή ημιμάθεια (ακόμα χειρότερη) στο ίδιο το προϊόν που πουλάνε. Ξέρουν όμως εξελάκια…

• Τουλάχιστον αυτοί/ες είναι επιλογές του επιχειρηματία. Της τσέπης του δλδ. Η Ούρσουλα και η παρέα της σε καμία περίπτωση δεν είναι δική μας επιλογή, σ’ αυτή την περίεργη λειτουργία της Δημοκρατίας της Ευρωβουλής.

• Να, δείτε και τους δικούς μας ευρωβουλευτές: Μοντέλα, ηθοποιοί, τραγουδίστριες, ποδοσφαιριστές… cream de la cream.

• Μετά από influencers τους βάλαμε και στην Βουλή… Θα μου πεις εδώ κάποιοι ψηφίζουν και στηρίζουν Κασσελάκη…


• Σας είχε γράψει η Πίσω Κίνηση στις 2 Απριλίου του 2024, ότι ο Πάρης Κυρ., μπήκε στην αγορά για μεγάλη επίθεση.

• Μαθαίνω λοιπόν ότι μπαίνει στο δίκτυο της Toyota ανοίγοντας άμεσα εκθέσεις. Δεν λέω ακόμα το που… (don’t call me pls)

• Σας είχα γράψει ότι ο Χέρμαν θα ρίξει τα τείχη της Toyota…

• Προχθές, λοιπόν συστάθηκε η Autodirect με Πρόεδρο και CEO τον Νίκο Σιν. της Porsche και μοναδικό μέτοχο τον Πάρη.

• Όλα δείχνουν πως μ’ αυτή την εταιρεία ο Πάρης θα μπει στην λιανική με τέρμα γκάζι και όχι μόνο με την Toyota.

• Μαθαίνω μάλιστα ότι μιλάει με μεγάλο όμιλο, που πρόσφατα έκοψε πολλούς ντίλερ του… (don’t call me pls).


• Χαμός και με τις νέες εταιρείες leasing. Είδαν ψωμί και επιτέθηκαν… μανάβηδες, σουπερμαρκετάδες, μπακάληδες, μόδιστροι και παλαιότεροι… φεσωτές της αγοράς αυτοκινήτου, που κυκλοφορούν με Ferrari – και ας χρωστούν παντού. (don’t call me pls)

• Το σίγουρο είναι οτι θα μείνουν λίγοι και μόνο οι σοβαροί, που ξέρουν την αγορά.

• Εύχομαι μόνο να μην φεσώσουν τα σοβαρά μαγαζιά της πιάτσας, γιατί μια φορά… φεσωτής για πάντα φεσωτής. Προσοχή λοιπόν…


• Σχετικά με το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά, έμαθα οτι μπαίνουν στο πουγκί άμεσα 11.000.000 ευρώ.

• Λίγα ναι, αλλά θα ξεμπλοκάρει άμεσα το σύστημα. Και θα ξαναμπλοκάρει σε 4-5 ημέρες…


• Πάμε πάλι στις αντεπιθέσεις: Σας έλεγα ότι ελληνικός αυτοκινητικός όμιλος είναι λίγο πριν βουτήξουν τις πένες στο μελάνι, με δυνατό εργοστάσιο.

• Όπως ζήτησα και το don’t call me pls, και με τσακίσατε στα calls 😉.

• Φυσικά και είναι χαρά μου να μιλάω με φίλους και συνεργάτες! Αλλά πληροφορία δε θα πάρετε. Θα χαθεί και η ουσία της στήλης μας, που σημειώστε είναι από τις πιο δημοφιλής και την διαβάζει και κόσμος εκτός αγοράς – προς το παρόν εκτός αγοράς…

• Θα δώσω λοιπόν ακόμα μία πληροφορία: Η μία από τις πένες για τις υπογραφές, θα είναι στο χέρι του Γιάννη Σαρ.

• Και δεν αναφέρομαι στα αγροτικά που ήδη ξεκίνησαν (θα κατέβουν και στην έκθεση στην Θεσσαλονίκη), αλλά σε αυτοκίνητο. (don’t call me pls ε;)

• Εκεί -απέναντι από το χρηματιστήριο- ήδη ετοιμάζουν χώρους…


• Σημειώστε πως ο Γιάννη Σαρ. κατεβαίνει υποψήφιος για Πρόεδρος στο Ελληνοαμερικάνικο Επιμελητήριο και φυσικά σύσσωμη η αγορά μας στηρίζει.

• Εγώ πάντως θα τον ψηφίσω και όχι γιατί είναι άνθρωπος του κλάδου μας, αλλά γιατί είναι ένας σοβαρός, σταθερός και ακέραιος άνθρωπος.

• Και όσοι με ξέρετε πραγματικά, γνωρίζετε ότι το εννοώ, γιατί το γλείψιμο το σιχαίνομαι παθολογικά…


• Στο στρατόπεδο Σφακιανάκη τώρα, μαθαίνω ότι οι αποφάσεις για ενοποίηση τμημάτων και θέσεων είχε προαποφασιστεί από τον Σταύρο καιρό τώρα.

• Ο Βασίλης Θ. που πάει τρένο την Suzuki (αρκεί να έχει διάρκεια…) θα αναλάμβανε την BYD.


• Ο Διονύσης Π. πάντως ανέλαβε δυναμικά στην Κηφισίας, ενώ ακούω για ακόμα μία μεταγραφή από το πάνω ράφι επίσης, που θα ξαφνιάσει… (don’t call me pls)


Εχω και άλλα να γράψω… αλλά να τα τσεκάρω πρώτα…

Την άλλη Τετάρτη λοιπόν…

Τ.Τ.


Πολλές ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ

• Το Off The Record αποκλειστικό τηλέφωνο της Πίσω Κίνησης για ότι SMS θέλετε – 6937358247
• Το Off The Record email της Πίσω Κίνησης για ότι θέλετε –  pisokinisi@newsauto.gr