Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ξαφνιάστηκε ο ελεγκτής ΚΤΕΟ με αυτό το αυτοκίνητο

Ελλάδα 7:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ξαφνιάστηκε ο ελεγκτής ΚΤΕΟ με αυτό το αυτοκίνητο

ΝΕΑ

Ξαφνιάστηκε ο ελεγκτής ΚΤΕΟ με αυτό το αυτοκίνητο

ΝΕΑ

Στην πλατφόρμα ελέγχου του ένα ιδιαίτερα δημοφιλές αυτοκίνητο, με πάνω από 100.000 χιλιόμετρα. Δείτε τι είπε.


Advertisement
Advertisement

Ιδιαίτερα γνωστός από τα social media μηχανικός ΚΤΕΟ από την Ισπανία, μοιράστηκε τις εντυπώσεις του σχετικά με ένα Tesla Model 3 που είχε διανύσει περίπου 100.000 χιλιόμετρα. Σε ένα από τα δημοφιλή του βίντεο, εξήγησε με λεπτομέρειες τι είδε κατά την επιθεώρηση αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Ο μηχανικός ανέφερε πως το Tesla Model 3 , παρά τα χιλιόμετρα που είχε διανύσει, βρισκόταν σε εξαιρετική κατάσταση. Η κατάσταση του αμαξώματος και του εσωτερικού ήταν σχεδόν αψεγάδιαστη, δείγμα της καλής ποιότητας κατασκευής και των υλικών που χρησιμοποιούνται. Ειδική αναφορά έκανε στην ανθεκτικότητα της μπαταρίας, η οποία είχε ελάχιστη φθορά και συνέχιζε να προσφέρει μεγάλη αυτονομία και αποδοτικότητα.

Πιο συγκεκριμένα:

Advertisement
Advertisement

Κατάσταση Μπαταρίας και Συστήματος Φόρτισης

  • Υπολειπόμενη Χωρητικότητα Μπαταρίας: Η μπαταρία του Model 3 είχε μια ελάχιστη απώλεια χωρητικότητας, περίπου 5-8%, γεγονός που είναι εντυπωσιακό για τα χιλιόμετρα που είχε διανύσει. Αυτό αποδεικνύει την ανθεκτικότητα και την ποιότητα των μπαταριών της Tesla.
  • Σύστημα Ψύξης Μπαταρίας: Το σύστημα ψύξης της μπαταρίας βρισκόταν σε άριστη κατάσταση, χωρίς σημάδια διαρροών ή υπερθέρμανσης, γεγονός που εξασφαλίζει τη μακροζωία και την απόδοση της μπαταρίας.

Μετάδοση και Κινητήρας

  • Ηλεκτρικός Κινητήρας: Ο ηλεκτρικός κινητήρας του οχήματος λειτουργούσε ομαλά, χωρίς θορύβους ή δονήσεις, κάτι που υποδηλώνει την απουσία μηχανικών προβλημάτων.
  • Σύστημα Μετάδοσης: Η μετάδοση ήταν επίσης σε εξαιρετική κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς ή διαρροών, γεγονός που δείχνει ότι το όχημα συντηρούνταν σωστά και ότι η σχεδίαση του συστήματος είναι ανθεκτική.

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης

  • Ανάρτηση: Οι αναρτήσεις του Tesla δεν έδειξαν σημάδια σημαντικής φθοράς. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια ήταν σε καλή κατάσταση, προσφέροντας άνετη και σταθερή οδήγηση.
  • Σύστημα Διεύθυνσης: Το σύστημα διεύθυνσης ήταν ακριβές και ανταποκρινόταν καλά, χωρίς παιχνίδια ή ασάφειες, υποδεικνύοντας την καλή συντήρηση και την ποιότητα κατασκευής.
Advertisement

Φρένα

  • Δίσκοι και Τακάκια Φρένων: Οι δίσκοι και τα τακάκια φρένων είχαν φθορά, αλλά ήταν σε αναμενόμενα επίπεδα για τα χιλιόμετρα που είχε διανύσει το όχημα. Το σύστημα φρένων του Tesla, χάρη και στην αναγεννητική πέδηση, φαίνεται να αντέχει περισσότερο σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.

Κατάσταση Αμαξώματος και Εσωτερικού

  • Αμάξωμα: Το αμάξωμα δεν είχε σημαντικές γρατζουνιές ή χτυπήματα, και το χρώμα διατηρούσε τη λάμψη του. Αυτό δείχνει την καλή ποιότητα βαφής και την προσεκτική χρήση του οχήματος.
  • Εσωτερικό: Το εσωτερικό του οχήματος ήταν καθαρό και σε άριστη κατάσταση. Τα καθίσματα, το ταμπλό και οι επενδύσεις δεν παρουσίαζαν φθορές ή σημάδια κακής χρήσης.
  • Λογισμικό και Οθόνες: Η κεντρική οθόνη και τα άλλα τεχνολογικά συστήματα λειτουργούσαν ομαλά, χωρίς κολλήματα ή προβλήματα. Οι ενημερώσεις λογισμικού φαίνεται να είχαν εγκατασταθεί σωστά, διατηρώντας το σύστημα ενημερωμένο.
  • Αυτόνομη Οδήγηση: Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης και οι αισθητήρες ήταν σε άριστη κατάσταση, λειτουργώντας όπως αναμενόταν χωρίς προβλήματα.
Advertisement

Ο μηχανικός κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Tesla Model 3 , μετά από 100.000 χιλιόμετρα, εξακολουθεί να είναι ένα αξιόπιστο και αποδοτικό όχημα, με ελάχιστες φθορές και προβλήματα, αποδεικνύοντας την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία της Tesla.