Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τρικύλινδρο Koenigsegg με 600 άλογα; Όνειρο ήταν και πάει!

Ελλάδα 22:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τρικύλινδρο Koenigsegg με 600 άλογα; Όνειρο ήταν και πάει!

ΝΕΑ

Τρικύλινδρο Koenigsegg με 600 άλογα; Όνειρο ήταν και πάει!

ΝΕΑ

Ένα μοτέρ με μόλις 3 κυλίνδρους και απόδοση 600 ίππων ήταν εδώ και καιρό στα σκαριά. Όμως το κοινό έχει άλλες προτεραιότητες.

Advertisement
Advertisement

To Koenigsegg Gemera, για το οποίο είχε προαναγγελθεί ότι θα διέθετε τον επαναστατικό τρικύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων Tiny Friendly Giant (TFG), θα διατίθεται πλέον μόνο με κινητήρα V8.

Η απόφαση προκύπτει από τη συντριπτική ζήτηση για την επιλογή V8, καθώς σχεδόν όλοι οι πελάτες την επέλεξαν έναντι της τρικύλινδρης παραλλαγής.

Ο TFG, ο οποίος απέδιδε 600 ίππους και συνδυαστική ισχύ 1.400 ίππους έχει τεθεί παγώσει προς το παρόν σύμφωνα με τον Christian von Koenigsegg, κατά τη διάρκεια ενός podcast του περιοδικού Top Gear.

Advertisement
Advertisement

O άλλος μεγάλος κινητήρας του Gemera είναι ένας V8 plug-in υβριδικός κινητήρας 5.0L twin-turbo με 1.500 ίππους και συνδυαστική ισχύ 2.300 ίππων, σε συνδυασμό με ένα εννιάρι Hydracoup Direct Drive και τετρακίνηση.

Αυτή η στροφή προς τον V8 υπογραμμίζει την προτίμηση των αγοραστών των hypercar για κινητήρες μεγάλου κυβισμού και πολλών κυλίνδρων.

Παρά την προσωρινή παύση της TFG, η τεχνολογία Freevalve, η οποία αντικαθιστά την παραδοσιακή ενεργοποίηση των βαλβίδων του εκκεντροφόρου άξονα με ηλεκτρο-πνευματικούς ενεργοποιητές για βελτιωμένη απόδοση, παραμένει πολλά υποσχόμενη.

Advertisement

Αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε ακόμα να δει μελλοντική χρήση σε άλλα μοντέλα της Koenigsegg ή ακόμα και σε οχήματα άλλων κατασκευαστών.

Παρ’ όλα αυτά, οι δυνατότητες της τεχνολογίας Freevalve να βελτιώσει την απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης παραμένουν σημαντικές, ειδικά καθώς οι παγκόσμιοι κανονισμοί θέτουν όλο και περισσότερο σε αμφισβήτηση τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Advertisement

Η τεχνολογία Freevalve προοριζόταν αρχικά να κάνει το ντεμπούτο της στο Gemera, αλλά ενδέχεται να βρει νέες εφαρμογές, παρατείνοντας ενδεχομένως τη διάρκεια ζωής και την απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και πέρα από το όριο του 2035.