Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota: Ηλεκτρικά εσείς, βενζίνη εμείς!

Ελλάδα 12:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota: Ηλεκτρικά εσείς, βενζίνη εμείς!

ΝΕΑ

Toyota: Ηλεκτρικά εσείς, βενζίνη εμείς!

ΝΕΑ

Σε έναν κόσμο που τα νέα έρχονται μόνο από τα ηλεκτρικά, η Toyota φέρνει την είδηση ότι σχεδιάζει τον πιο δυνατό δίλιτρο κινητήρα βενζίνης στην ιστορία.

Advertisement
Advertisement

Η Toyota φέρεται να αναπτύσσει τον ισχυρότερο κινητήρα 2,0 λίτρων στον κόσμο, ο οποίος αναμένεται να αποδίδει έως και 600 ίππους.

Αυτός ο πρωτοποριακός κινητήρας θα τροφοδοτεί τα επερχόμενα μοντέλα Toyota Celica και MR2 GRMN, τα οποία θα διαθέτουν τετρακίνηση.

Ο κινητήρας, ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος εν σειρά, στοχεύει να ξεπεράσει την απόδοση του κινητήρα M139 της Mercedes-AMG, ο οποίος σήμερα αποδίδει 421 PS και 500 Nm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Η κίνηση της Toyota εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Mazda και τη Subaru, εστιάζοντας στη δημιουργία νέων βενζινοκινητήρων 1,5 και 2,0 λίτρων.

 Ο κινητήρας των 2,0 λίτρων έχει σχεδιαστεί για να είναι μικρότερος, ελαφρύτερος και πιο αποδοτικός από τις υπάρχουσες μονάδες, ενώ παράλληλα θα είναι έτοιμος για ηλεκτροκίνηση.

Ωστόσο, η κορυφαία έκδοση, η οποία αποδίδει 600 ίππους, θα παραμείνει ένας αμιγώς κινητήρας εσωτερικής καύσης, υπογραμμίζοντας τη συνεχή επένδυση της Toyota στην τεχνολογία εσωτερικής καύσης, παρά την αυξανόμενη έμφαση στα ηλεκτρικά οχήματα.

Advertisement

Αυτός ο νέος κινητήρας πιθανότατα θα τροφοδοτεί το Celica ως κουπέ με κινητήρα εμπρός και το MR2 ως roadster με κινητήρα στη μέση, τα οποία θα προσφέρονται σε εκδόσεις GRMN υψηλών επιδόσεων.

Η αρχική έκδοση του κινητήρα 2,0 λίτρων αναμένεται να αποδίδει περίπου 300 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ μια μεσαία έκδοση θα μπορούσε να προσφέρει 400 ίππους και 550 Nm.

Advertisement

Η έκδοση υψηλής απόδοσης, που θα αποδίδει 600 ίππους, θα επιτύχει την εντυπωσιακή τιμή των 300 ίππων ανά λίτρο, ένα σημαντικό ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι το MR2 GRMN μπορεί να είναι ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής αποκλειστικά για την Ιαπωνία, με τις τιμές για τις κορυφαίες εκδόσεις τόσο του MR2 όσο και της Celica να ξεκινούν από περίπου 65.000 ευρώ.

Η εξέλιξη αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της Toyota να προχωρήσει στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ παράλληλα θα πληροί τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων μέσω της συμβατότητας με καύσιμα χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Advertisement