Το μικρότερο ηλεκτρικό Audi θα κόψει τη φόρα στους Κινέζους
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240308124158_Audi-A3-FRONT-768x432.jpg)
Το μικρότερο ηλεκτρικό Audi θα κόψει τη φόρα στους Κινέζους
ΝΕΑΟ Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το περιγράφει «υπέροχο και μοναδικό».
Μέχρι και το Q4 E-tron, η Audi φαίνεται να έχει… τακτοποιημένη τη μελλοντική γκάμα των μοντέλων της, στο δρόμο για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της. Αλλά, τι γίνεται από εκεί και κάτω; Ποιο μοντέλο θα διαδεχθεί το δημοφιλές Α3, πότε θα συμβεί αυτό και πώς (τελικά) θα λέγεται το αυτοκίνητο;
WHAT CAR
Όπως αποκάλυψε ο CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας, με έδρα το Ίνγκολσταντ, Germot Dollner, το βασικό μοντέλο της γκάμας της Audi, θα λανσαριστεί το 2027 και αναμένεται να είναι κάτι: «υπέροχο και μοναδικό».
Υπάρχουν, όμως, αρκετά ερωτήματα, στα οποία ο Dollner, δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση, ίσως γιατί ακόμα και ο ίδιος δεν την έχει! Όπως, το όνομα του αυτοκινήτου. Αν θα λανσαριστεί ως A2 EV, που βάσει ανεπίσημων πληροφοριών, είναι το επικρατέστερο σενάριο ή αν θα αποτελέσει την επόμενη, ηλεκτρική, γενιά του προσφάτως ανανεωμένου Α3.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240313102705_AUDIQ4ETRON_0012-768x432.jpg)
Από την εξίσωση, δεν θα πρέπει να βγάλουμε και το γράμμα Q, καθώς η αποδοχή των SUV’s, υποχρεώνει τη γερμανική εταιρεία να εξετάσει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο, ενός μικρού ηλεκτρικού crossover, ως ιδεατό ξεκίνημα του εγχειρήματος.
Αυτός, ίσως, να είναι και ο βασικός λόγος, που η Audi, όπως αποκάλυψε ο Dollner, δεν έχει ακόμα αποφασίσει για του αν το επερχόμενο μοντέλο θα βασιστεί στην πλατφόρμα MEBm, όπως επίσης για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το μέγεθος και το βάρος της μπαταρίας. A2 E-tron ή Q2 E-tron, έως το 2027, λοιπόν;