Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Toyota MR2 επιστρέφει και «βάζει στο μάτι» το MX-5

Ελλάδα 15:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Toyota MR2 επιστρέφει και «βάζει στο μάτι» το MX-5

ΝΕΑ

Το Toyota MR2 επιστρέφει και «βάζει στο μάτι» το MX-5

ΝΕΑ

Η ιαπωνική εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να σχηματίσει ξανά τη σειρά «Three Brothers», προσθέτοντας στη γκάμα τη σύγχρονη μορφή του εμβληματικού MR2.

Advertisement
Advertisement

Εντός των επόμενων δύο ετών, η Toyota στοχεύει να λανσάρει ένα φθηνό, σπορ μοντέλο το οποίο θα αποτελεί τον άμεσο ανταγωνιστή του Mazda MX-5. Μάλιστα, η βάση της σύγχρονης εκδοχής του εμβληματικού MR2 αναμένεται να είναι το κόνσεπτ S-FR.

Για όσους ίσως δεν το θυμούνται, το S-FR concept παρουσιάστηκε από την Toyota το 2015 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο. Και σύμφωνα με το ιαπωνικό Best Car, το μικρό αυτοκίνητο με διάταξη καμπίνας 2+2 πήρε επιτέλους το «πράσινο φως».

Παρότι η Toyota αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα, υπάρχουν τρανταχτά στοιχεία ότι το μικρό κουπέ βρίσκεται προ των πυλών. Ούτως ή άλλως, ο πρόεδρος της εταιρείας, Akio Toyoda έχει μιλήσει στο παρελθόν σχετικά με την αναβίωση των «Three Brothers», δηλαδή τα MR2, Celica και Supra.

Advertisement
Advertisement

Το τελευταίο πραγματοποίησε την μεγάλη του επιστροφή το 2019, ενώ το μικρότερο GR86 έχει αντικαταστήσει το Celica. Τώρα, το μόνο που λείπει είναι η σύγχρονη εκδοχή του MR2.

Για όσους δε θυμούνται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του S-FR concept (S-FR=Small, Front-engined, Rear-wheel drive), διέθετε έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο στα 1.500 κ.εκ. με συνολική απόδοση 135 ίπους και 150 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταφέρονταν στον πίσω άξονα μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Με διαστάσεις μόλις 3,99 μέτρα μήκος, 1,69 μέτρα πλάτος και 1,32 μέτρα ύψος, η σιλουέτα του τότε κόνσεπτ της Toyota ήταν σχεδόν πανομοιότυπη με το Mazda MX-5. Λέγεται, ότι με βάση το S-FR concept, το μοντέλο παραγωγής ίσως να ζυγίζει κάτι παραπάνω από 1.000 κιλά, ένα νούμερο που θα το έκανε ένα από τα ελαφρύτερα σπορ αυτοκίνητα της αγοράς.

Advertisement

Βέβαια, για να διατηρηθεί το βάρος τόσο χαμηλά, η Toyota θα πρέπει να αποφύγει εντελώς την όποια ηλεκτρική υποβοήθηση. Και ίσως αυτό να αποτελέσει το σκαλοπάτι που χρειάζεται η εταιρεία για να προχωρήσει στα συνθετικά καύσιμα και την τεχνολογία κινητήρων υδρογόνου που ανοιχτά υποστηρίζει.

Εάν, βάσει όσων κυκλοφορούν, η αναβίωση του Toyota MR2 βρίσκεται μόλις δύο χρόνια μακριά από την επίσημη παρουσίασή του, δεν αποκλείεται να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες ή ακόμα και το ίδιο το μοντέλο στη Διεθνή Έκθεση του Τόκιο, τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Advertisement