Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το σύγχρονο Renault R17 είναι ένα εργοστασιακό restomod!

Ελλάδα 16:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το σύγχρονο Renault R17 είναι ένα εργοστασιακό restomod!

ΝΕΑ

Το σύγχρονο Renault R17 είναι ένα εργοστασιακό restomod!

ΝΕΑ

H γαλλική εταιρεία αναβίωσε το κλασικό κουπέ της από τη δεκαετία του ’70.

Advertisement
Advertisement

Από τη στιγμή που μικρές εταιρείες φτιάχνουν με επιτυχία restomods γιατί να μη φτιάξουμε και εμείς ένα;

Μάλλον έτσι πρέπει να σκέφτηκαν στη Renault και με την ευκαιρία της έκθεσης στο Παρίσι τον Οκτώβριο συνεργάστηκαν με το Γάλλο σχεδιαστή Ora Ito και παρουσίασαν τη σύγχρονη, restomod εκδοχή του 17.

Γιατί του 17; Καταρχήν γιατί έχει κλασικό, άμεσα αναγνωρίσιμο σχήμα και δεύτερον γιατί όταν παρουσιάστηκε το μακρινό πια 1971 ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο κουπέ της μάρκας.

Advertisement
Advertisement

Η βάση του τότε ήταν το πλαίσιο του δημοφιλούς οικογενειακού R12, ενώ τώρα είναι ένα από από ανθρακονήματα.

Από εκεί και πέρα οι αναλογίες του αμαξώματος του αρχέτυπου έχουν διατηρηθεί, όπως έχουν διατηρηθεί τόσο οι λεπτές εμπρός κολώνες και οι χαρακτηριστικές πίσω με τις γρίλιες. Ταυτόχρονα έχουν υιοθετηθεί και σύγχρονα στοιχεία σχεδιασμού, ενώ ακόμα και το χρώμα που ονομάζεται Galactic Brown παραπέμπει στη δεκαετία του ’70.

Αυτό που έχει αλλάξει, χάρη στην ηλεκτροκίνηση είναι η μάσκα, που στο restomod έχει μικρύνει αισθητά. Επίσης οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί προβολείς έχουν αντικατασταθεί από παραλληλόγραμμους LED.

Advertisement

Το εσωτερικό είναι μια ωδή στην τότε εποχή με ένα τιμόνι με δύο μπράτσα, επίπεδο πάνω και κάτω μέρος και επένδυση από ύφασμα. Τα τέσσερα ξεχωριστά ψηφιακά όργανα στο ταμπλό παραπέμπουν φυσικά σε αυτά του αρχικού R17 και απλά εδώ δεν είναι στρογγυλά αλλά τετράγωνα.

Παράλληλα υπάρχει και πιο χαμηλά μια μεγαλύτερη οθόνη για το σύστημα inftainment.

Advertisement

Όπως αρμόζει σε ένα restomod οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη είναι καταλυτικές. Έτσι ο αρχικός τετρακύλινδρος βενζίνης των 1.650 κυβικών που κινούσε τους εμπρός τροχούς έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα 270 ίππων στον πίσω άξονα.

Όπως προαναφέραμε η Renault θα παρουσιάσει το σύγχρονο R17 στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι. Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την κατασκευή του αν και στην πορεία οι Γάλλοι μπορούν να εξετάσουν μια περιορισμένου ύψους παραγωγή,όπως π.χ. την εξετάζουν και οι Κορεάτες της Hyundai για το N74.