Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο Renault 4 γίνεται και buggy

Ελλάδα 20:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το νέο Renault 4 γίνεται και buggy

ΝΕΑ

Όταν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές αφήνουν τη φαντασία να οργιάσει, πολύ ενδιαφέροντα πρωτότυπα παρουσιάζονται.

Advertisement
Advertisement

Καθώς αναμένουμε το νέο Renault 4 E-Tech σε Ελλάδα και Ευρώπη κοντά στο καλοκαίρι, ορισμένοι ψηφιακοί σχεδιαστές φαντάζονται διάφορες μετατροπές που θα το έκαναν χρηστικό για συγκεκριμένες δραστηριότητες.

Αυτό τουλάχιστον έπραξε ο ιδιώτης σχεδιαστής Marco Maltese, παρουσιάζοντας το R4 E-Tech σε πρωτότυπη μορφή ως buggy. Το συγκεκριμένο ψηφιακό κόνσεπτ ο Maltese το εμπνεύστηκε από το R4 JP4, μία ιδιαίτερη μετατροπή του αρχέτυπου μοντέλου που κατασκεύασε η Car Systeme το 1981.

Το παλιό, ιδιόμορφο «4άρι» απέκτησε και το παρατσούκλι «Frog» (βάτραχος) στην Ιταλία. Στη βάση του βρισκόταν το αρχέτυπο R4, μόνο που είχε μικρότερο μεταξόνιο, ανυψωμένη ανάρτηση, δύο μπάκετ καθίσματα, roll bar και μία αποσπώμενη υφασμάτινη οροφή.

Advertisement
Advertisement

Παρόμοια τώρα είναι η φιλοσοφία του πρωτότυπου buggy που έχει δημιουργήσει ο Maltese, έχοντας ως βάση το νέο Renault 4 E-Tech. Ωστόσο, αυτό είναι πιο πρακτικό από το JP4, καθώς είναι τετραθέσιο, ενώ υιοθετεί σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση του εργοστασιακού μοντέλου έχοντας τα ίδια φωτιστικά σώματα.

Όμως, το υπόλοιπο αμάξωμα έχει επανασχεδιαστεί εντελώς. Στο προφίλ, αμέσως διακρίνεις τις μεγάλες εγκοπές που αντικαθιστούν τις πόρτες, νέες πολύ μεγαλύτερες ζάντες, roll bar πάνω στο οποίο μπορείς να μεταφέρεις σανίδα του σερφ, με την οροφή να λάμπει διά της απουσίας της. Το πίσω μέρος είναι ελαφρώς επανασχεδιασμένο, ώστε να μπορεί να φιλοξενεί τη ρεζέρβα.

Στο εσωτερικού του πρωτότυπου R4 E-Tech υπάρχουν τέσσερα καθίσματα με αδιάβροχη επένδυση, επίπεδο πάτωμα που καθαρίζεται εύκολα και τιμόνι με ρετρό σχεδίαση. Αν και ο Maltese αναφέρει πως πολλά ηλεκτρονικά συστήματα έχουν αφαιρεθεί, το ψηφιακό κόκπιτ και το infotainment με οθόνες 10,0 ιντσών υπάρχουν.

Advertisement

Το εντυπωσιακό σχέδιο κλείνει με μία custom υφασμάτινη οροφή της οποίας το σχήμα κάθεται τέλεια για να δημιουργήσει ένα κλειστό αυτοκίνητο, διαθέτοντας παράθυρα Lexan.

Ο ιδιώτης σχεδιαστής δεν ανέφερε λεπτομέρειες σχετικά με το ηλεκτροκίνητο σύστημα πρόωσης του πρωτότυπου. Να υπενθυμίσουμε, όμως, πως το εργοστασιακό R4 E-Tech που αναμένουμε στην Ελλάδα βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF-BEV του R5 E-Tech, έχει μπαταρία 52 kWh (περίπου 400 χλμ. αυτονομία) και μέγιστη ισχύ 150 ίππους.

Advertisement