Το νέο Audi Q3 θα μπορούσε να είναι έτσι
ΝΕΑΗ Audi θα παρουσιάσει το καινούργιο Q3 εντός της χρονιάς και ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες για τη μορφή του αμαξώματός του.
Εφέτος συμπληρώνονται 14 χρόνια από την επίσημη παρουσίαση του πρώτου Audi Q3 και η γερμανική εταιρεία έχει ουσιαστικά ολοκληρώσει τη δημιουργία της νέας γενιάς τού πολυτελούς SUV μοντέλου της, την οποία αναμένεται να δούμε σύντομα.
WHAT CAR
Ήδη από πέρυσι έχουν δημοσιευτεί στον Τύπο φωτογραφίες από τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα με τα οποία γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης του νέου μοντέλου της. Από αυτές, αλλά και από τις υπάρχουσες πληροφορίες, κάποιοι προσπαθούν να καταλάβουν πώς θα είναι η μορφή του.
Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι συντελεστές της ιστοσελίδας Top Electric SUV οι οποίοι συγκέντρωσαν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία και δημιούργησαν ψηφιακά εικόνες για το πώς θα μπορούσε να είναι το αμάξωμα του νέου Audi.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έκαναν το νέο Q3 να ξεχωρίζει από το υπάρχον χάρη στον πιο τολμηρό σχεδιασμό, συγκριτικά. Βάσει των φωτογραφιών τους, η μάσκα είναι πιο επιθετική και διαθέτει λεπτά φώτα στην κορυφή της, καθώς και προβολείς στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα.
Ο τελευταίος έχει τραπεζοειδή διαμόρφωση στη βάση του, ενώ το καπό είναι περισσότερο κεκλιμένο και με δύο συγκλίνουσες γραμμές εντός του. Νέας διαμόρφωσης θα είναι και τα πίσω φώτα, μεταξύ των οποίων θα υπάρχει και φωτεινή μπάρα.
Στο εσωτερικό τού καινούργιου Q3 αναμένεται να υπάρχουν σχετικά μεγάλες οθόνες στον πίνακα οργάνων και στην κονσόλα, Head-up Display και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων «MMI».
Αναφορικά με τους κινητήρες του, το νέο μοντέλο θα διατίθεται και σε έκδοση με εξηλεκτρισμένο κινητήρα, εκτός από αυτή μόνο με τον θερμικό. Επίσης, η εκδοχή του με το Plug-in υβριδικό σύστημα θα είναι αναβαθμισμένη αναφορικά με την απόδοσή της αλλά και την αποδοτικότητά της.
Έτσι, πλέον, τo Q3 PHEV θα έχει μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 19,7 kWh, έναντι 12,8 kWh τώρα. Αυτή θα επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό για 96 χλμ. (κατά «WLTP»), αντί περίπου 60 χλμ., συγκριτικά.
Τέλος, η μέγιστη απόδοση του Q3 PHEV πιθανολογείται ότι θα φτάνει τους 272 ίππους, έναντι των 245 ίππων τώρα.