Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To MG5 ξύρισε το… μουστάκι του!

Ελλάδα 12:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To MG5 ξύρισε το… μουστάκι του!

ΝΕΑ

To MG5 ξύρισε το… μουστάκι του!

ΝΕΑ

Κάποιες ανανεώσεις μοντέλων είναι τόσο χαρακτηριστικές, που παραπέμπουν σε αυτές των ανθρώπων.

Advertisement
Advertisement

Προσέξτε πώς ήταν το εμπρόσθιο τμήμα του MG5 το 2019 (αριστερά) και πώς είναι σήμερα… Η MG αποκάλυψε την facelifted έκδοση του sedan στην Κίνα, πέντε χρόνια μετά το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς. Το μοντέλο διαθέτει οπτικές τροποποιήσεις, εμπνευσμένες από το μεγαλύτερο MG7 και ένα ανανεωμένο εσωτερικό.

Το νέο μπροστινό μέρος διαθέτει μια πιο φαρδιά γρίλια, χωρίς τη μαύρη επένδυση που έμοιαζε με μουστάκι. Οι σχεδιαστές της MG τροποποίησαν επίσης τις εισαγωγές των προφυλακτήρων και έκαναν τους προβολείς λίγο πιο επιθετικούς. Στο πίσω μέρος, τα πίσω φώτα έχουν επεκταθεί και ο πίσω προφυλακτήρας απέκτησε πιο έντονους ψεύτικους αεραγωγούς και έναν διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος.

Λόγω των αλλαγών, το ανανεωμένο MG5 έχει αυξηθεί κατά 40 mm σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, φτάνοντας σε μήκος 4.715 mm. Οι υπόλοιπες διαστάσεις παραμένουν ίδιες, συμπεριλαμβανομένου του μεταξονίου των 2.680 mm.

Advertisement
Advertisement

Το εσωτερικό έχει, επίσης, ανανεωθεί, ανταλλάσσοντας την ασύμμετρη σχεδίαση του απερχόμενου MG5, με μια πιο συμβατική διάταξη. Ανάμεσα στα κυριότερα σημεία είναι ένα νέο ψηφιακό πιλοτήριο με διπλές οθόνες 12,3 ιντσών, λιγότερα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα και αεραγωγούς κλιματισμού με φινίρισμα χρωμίου με σχήμα ρόμβου.

Κάτω από το καπό, βρίσκονται οι ίδιοι τετρκύλινδροι βενζινοκινητήρες 1,5 λίτρων. Το βασικό μοντέλο έχει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 127 ίππων, που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο πεντατάχυτο, είτε με CVT. Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση προσφέρει 179 ίππους και 285 Nm, που metaf;erontai στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αυτόματου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Το μοντέλο διατίθεται, προς το παρόν, αποκλειστικά στην Κίνα, ενώ δεν υπάρχουν αναφοράς για το αν έχουν γίνει βελτιώσεις στον τομέα της ασφάλειας, όπου ο προκάτοχός του είχε σημειώσει πολύ αρνητικές επιδόσεις.