Το λογισμικό του VW ID.1 θα είναι της Rivian
ΝΕΑ
Η γερμανική εταιρεία θα εκμεταλλευτεί στο έπακρον την κοινοπραξία της με τους Αμερικανούς, αξιοποιώντας τα προηγμένα λογισμικά της.
Το πρωτότυπο ID. Every1 στου οποίου την πρόσφατη παρουσίαση βρέθηκε το Newsauto, αποτελεί ένα εκ των πιο σημαντικών μοντέλων για τη Volkswagen, όντας μέρος της ευρύτερης στρατηγικής που τη θέλει να επιστρέφει στις ρίζες της και να προσφέρει προσιτά αυτοκίνητα.
WHAT CAR
Η κοινοπραξία με τη Rivian που η Volkswagen ανακοίνωσε τον Νοέμβριο προβλέπει πολύ περισσότερα από την επιχειρηματική τους συνύπαρξη. Διότι η εταιρεία από το Βόλφσμπουργκ αναμένεται να αξιοποιήσει μία προηγμένή πλατφόρμα λογισμικού για τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα δούμε από το 2027 και μετά.

Που σημαίνει πως το νέο ID.2 δε θα επωφεληθεί, αφού η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2026. Ωστόσο, το ID.1 που αναμένεται από το 2027, θα βασίζεται στην πλατφόρμα «MEB Entry-Level» στην οποία θα υπάρχει και το λογισμικό της Rivian.
Σύμφωνα με τον Κάι Γγκρούνιτζ, μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen, το ID.1 θα είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα διαθέτει αυτή την ολοκαίνουργια και ισχυρή πλατφόρμα λογισμικού. Ο ίδιος δήλωσε, πως το λογισμικό αυτό θα προσφέρει αναβαθμίσεις, ώστε το αυτοκίνητο να ανανεώνεται και να αναβαθμίζεται καθ’ όλη τη διάρκεια «ζωής» του.
Επιπλέον, θα αναλαμβάνει πολλές καίριες λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως την μπαταρία, την μονάδα μετάδοσης κίνησης και τα συστήματα υποβοήθησης.

Παρότι το όνομα της Rivian δεν αναφέρθηκε ποτέ στην εκδήλωση του Ντίσελντορφ, το ρεπορτάζ του TechCrunch αναφέρει ότι αυτή θα είναι ο προμηθευτής, μιας και μόνο εκείνη και η Tesla προσφέρουν τέτοια τεχνολογία στα λογισμικά.
Να υπενθυμίσουμε, πως η γερμανική εταιρεία προλογίζει το ID.1 ως ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που θα κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ, την ώρα που το ID.2 θα κυμανθεί στις 25.000 ευρώ.