Το διασκεδαστικό μυστικό των Tesla και η ιδιοτροπία του Μασκ
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250210102336_Tesla-fortisi-768x432.jpg)
Μία απόφαση του Ίλον Μασκ που βόλευε τον ίδιο επηρέασε καθοριστικά την σχεδίαση των ηλεκτρικών.
Η θέση της θύρας φόρτισης ενός EV μπορεί να φαίνεται ασήμαντη, αλλά παίζει καθοριστικό ρόλο στην ευκολία και τη χρηστικότητα.
WHAT CAR
Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που κινούνται με καύσιμα, τα οποία μπορούν να ανεφοδιάζονται από σχεδόν οποιαδήποτε γωνία, τα EV βασίζονται σε συγκεκριμένη τοποθέτηση της θύρας φόρτισης, επηρεάζοντας την εμπειρία του χρήστη.
Η θέση της θύρας φόρτισης της Tesla έχει γίνει το πρότυπο για τα ηλεκτρικά και σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lucid Peter Rawlinson, η τοποθέτησή της επηρεάστηκε από το νοικιασμένο γκαράζ του Ίλον Μασκ στο Bel Air.
Ο Rawlinson, ο οποίος εργάστηκε στην Tesla προτού ηγηθεί της Lucid, πρότεινε αρχικά την τοποθέτηση της θύρας φόρτισης μπροστά από την πόρτα του οδηγού.
Ωστόσο, ο Μασκ επέμεινε στην τοποθέτησή της στο πίσω αριστερό πάνελ, απλά επειδή η διάταξη του γκαράζ του το έκανε πιο βολικό και απέτρεπε να σκοντάφτει στο καλώδιο φόρτισης.
Αν και μπορεί να φαίνεται σαν ένα διασκεδαστικό ανέκδοτο, η απόφαση αυτή είχε μόνιμες συνέπειες.
Καθώς όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθετούν το δίκτυο Supercharger της Tesla , μετατοπίζουν τις θύρες φόρτισης τους για να ευθυγραμμιστούν με το σχεδιασμό της Tesla, ουσιαστικά ακολουθώντας μια επιλογή που έγινε για την προσωπική ευκολία του Μασκ.
Η ίδια η Lucid αποδεικνύει αυτή τη μετατόπιση. Το σεντάν Lucid Air διατήρησε τον αρχικό σχεδιασμό της θύρας φόρτισης του Rawlinson στο μπροστινό φτερό, αλλά το νέο SUV Gravity της εταιρείας τη μετακίνησε στο πίσω μέρος, αντικατοπτρίζοντας την τοποθέτηση της Tesla.
Αυτή η ιστορία υπογραμμίζει πώς φαινομενικά μικρές, προσωπικές αποφάσεις μπορούν να διαμορφώσουν μια ολόκληρη βιομηχανία.
Εάν η περιγραφή του Rawlinson είναι ακριβής, πολλά σύγχρονα ηλεκτρικά ακολουθούν τώρα μια σχεδιαστική επιλογή που έχει τις ρίζες της στις πρώτες ημέρες της Tesla του Μασκ και στη διάταξη ενός γκαράζ που δεν είχε καν στην κατοχή του.