Τι κινητήρα θα έχουν τα νέα Toyota GR Supra και Mazda RX-8;
ΝΕΑ
Οι φήμες θέλουν τις Toyota και Mazda να συνεργάζονται για την εξέλιξη ενός νέου σπορ μοντέλου.
Οι φίλοι των σπορ οχημάτων, ιδίως όσοι προτιμούν τα ιαπωνικά, αδημονούν για την παρουσίαση των καινούργιων Toyota GR Supra και Mazda RX-8. Μια δημοσίευση στην ιαπωνική αυτοκινητική ιστοσελίδα Best Car θα ανανεώσει τις ελπίδες τους.
WHAT CAR
Όπως αναφέρεται σε αυτή, πιθανόν οι άνθρωποι της Mazda να έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες για την εξέλιξη ενός νέου sports car μοντέλου το οποίο θα μπορούσε να είναι ο διάδοχος του RX-8, τρόπον τινά.

Αυτό θα μπορούσε να έχει κλασική διάταξη, δηλαδή κινητήρα εμπρός και κίνηση στον πίσω άξονα. Έτσι, πρέπει να υπάρξει και η κατάλληλη πλατφόρμα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα αυτή θα είναι το πιο εύκολο μέρος της διαδικασίας.
Το δυσκολότερο, δηλαδή αυτό για το οποίο υπάρχουν μεγάλη αμφιβολία, αφορά στον κινητήρα που θα διαθέτουν τα δύο καινούργια μοντέλα. Οι προηγούμενες φήμες ήθελαν την καινούρια GR Supra -άρα και το νέο RX-8- να έχει δίλιτρο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο της Toyota που θα αποδίδει περισσότερους από 400 ίππους.

Όμως, πρόσφατα αυτές αντικαταστάθηκαν από άλλες οι οποίες αναφέρουν ότι το μοτέρ θα μπορούσε να είναι ένας εξακύλινδρος σε σειρά που εξελίσσει η Mazda. Βεβαίως, το να βασιστεί η Toyota σε κινητήρα και πλατφόρμα της τελευταίας ενέχει σημαντικό ρίσκο.
Ιδίως εάν λάβουμε υπόψη ότι οι άνθρωποι της Mazda δεν υπολογίζουν πολύ τα έξοδα και τον χρόνο που χρειάζονται μέχρι να κάνουν μια τεχνολογία όσο αποδοτική επιδιώκουν και να επιτύχουν τον στόχο τους.

Πάντως, στη Mazda έχουν ήδη εγκαταλείψει την ιδέα δημιουργίας ενός καινούργιου τετράθυρου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης και πίσω κίνηση, γεγονός που θέτει υπό αμφισβήτηση την προοπτική συνέχισης της επένδυσης σε μια νέα πλατφόρμα η οποία -τελικά- θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για ένα σπορ αυτοκίνητο.
Παράλληλα, η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ότι συνεχίζει την εξέλιξη ενός νέου περιστροφικού κινητήρα δύο ροτόρων για τη χρήση του σε σύστημα υβριδικής διάταξης. Αυτός ενδεχομένως να μπορούσε να τοποθετηθεί σε ένα νέο σπορ μοντέλο το οποίο θα βασίζεται στο πρωτότυπο Iconic SP που παρουσιάστηκε το 2023.