Θα δούμε από κοντά το πισταδόρικο Toyota GRMN Yaris;
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250212104721_2024-toyota-gr-yaris-768x432.jpg)
Ελαφρύτερο από το GR Yaris, με ουσιαστικές αναβαθμίσεις και αεροδυναμικά βοηθήματα, το νέο ιαπωνικό hot-hatch πλησιάζει στο ντεμπούτο του.
Τον Ιανουάριο του 2024, η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο GR Yaris και έκτοτε ο ειδικός Τύπος δεν έπαψε να ασχολείται με το πότε θα δούμε και το (συνήθως) περιορισμένης παραγωγής και πιο σκληροπυρηνικό GRMN Yaris.
WHAT CAR
Η πρωτότυπη μορφή του μοντέλου, πάντως, δεν μπόρεσε να κρυφτεί από τη στιγμή που η Toyota πέρασε ουκ ολίγες ώρες δοκιμών στην πίστα του Nurburgring όπου έκρυψε επαρκώς τα περισσότερα χαρακτηριστικά του.
Ωστόσο, ήγγικεν η ώρα που θα το δούμε επίσημα καθώς οι τελευταίες έγκυρες πληροφορίες από την Ιαπωνία μιλούν για παγκόσμιο ντεμπούτο του GRMN Yaris τον ερχόμενο Μάρτιο.
Να υπενθυμίσουμε, πως το πρώτο GRMN Yaris εμφανίστηκε το 2022, προκαλώντας αίσθηση. Διότι διατέθηκε με 6άρι πυκνής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο, διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης μπρος-πίσω, νέους τροχούς, ειδικά φρένα και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein.
Όμως, μόλις 500 μονάδες διέθεσε η Toyota προς πώλησης καθιστώντας το σκληροπυρηνικό Yaris ένα περιορισμένης παραγωγής μοντέλο, προορισμένο αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό Best Car, το νέο GRMN Yaris θα ακολουθήσει αυτή τη συνταγή έχοντας νέα, πιο ελαφριά υλικά στο αμάξωμα, όπως καπό και οροφή από ανθρακονήματα και πολλές αεροδυναμικές βελτιώσεις.
Με το τελευταίο, αναφερόμαστε σε μία μεγάλη πίσω αεροτομή τοποθετημένη στο χείλος της οροφής, στα ενισχυμένα μαρσπιέ και στους νέους τροχούς που θα φοράει.
Από άλλες διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα, το GRMN Yaris αναμένεται να έχει μία λίγο διαφορετική μάσκα από εκείνη του GR Yaris με έναν πιο αιχμηρό προφυλακτήρα, αναβαθμισμένα φρένα και λογικά πιο εκλεπτυσμένη ανάρτηση.
Αναφορικά με τον κινητήρα, δεν είναι απαραίτητο πως θα είναι ισχυρότερο από το GR Yaris. Επομένως, μπορούμε να περιμένουμε το turbo τρικύλινδρο σύνολο των 1.600 κ. εκ. να παραμείνει, έχοντας μέγιστη ισχύ 280 ίππους και 390 Nm.
Ο ιαπωνικός Τύπος αναφέρει πως το νέο πισταδόρικο μοντέλο της Toyota μπορεί να συνεχίσει να έχει για την μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς τόσο 6άρι μηχανικό κιβώτιο, όσο και 8τάχυτο αυτόματο.
Αυτό που δε γνωρίζει κανείς προς ώρας, είναι εάν η εταιρεία προορίζει το νέο GRMN Yaris ξανά μόνο για την Ιαπωνία ή αν σκοπεύει να το λανσάρει και σε άλλες αγορές.