Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα plug-in υβριδικά θα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία από τα ηλεκτρικά!

Ελλάδα 17:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα plug-in υβριδικά θα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία από τα ηλεκτρικά!

ΝΕΑ

Τα plug-in υβριδικά θα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία από τα ηλεκτρικά!

ΝΕΑ

Η CATL παρουσίασε μία ολοκαίνουργια μπαταρία που προορίζεται για plug-in υβριδικά και η αυτονομία της κυμαίνεται σε επίπεδα αμιγώς ηλεκτρικών.

Advertisement
Advertisement

Καθώς τα PHEV αποτελούν το τελικό στάδιο, πριν την μετάβαση σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, συνδυάζοντας φυσικά τα προτερήματα της ηλεκτροκίνησης με εκείνα ενός θερμικού κινητήρα, η CATL φέρνει τώρα μία καινούργια μπαταρία που θα κάνει το κοινό να… παντρευτεί τα plug-in υβριδικά.

Η ονομασία της νέας μπαταρίας είναι Freevoy Super Hybrid και η κινεζική εταιρεία ανακοινώνει πως η αυτονομία της φτάνει τα 400 χιλιόμετρα. Όπερ και σημαίνει ότι με τη συγκεκριμένη να τοποθετείται σε PHEV, διανύεις περίπου όσα χιλιόμετρα θα διανύσεις με ένα μέσο ηλεκτρικό.

Τη Freevoy αναμένεται να τη δούμε ήδη από το 2025 σε πολλές μάρκες που η CATL έχει ως πελάτες, όπως η Li Auto, η Avatr και η Nevo, ενώ θα ακολουθήσουν πολλές ακόμα.

Advertisement
Advertisement

Η καινούργια μπαταρία των Κινέζων είναι ιόντων νατρίου και σύμφωνα με την εταιρεία, αυτού του είδους η χημεία βοηθάει στην ισορροπία της ενεργειακής πυκνότητας. Συνεπώς, μεγιστοποιεί τη δυνατή αυτονομία, φτάνοντας στα 400 χιλιόμετρα.

Βέβαια, αυτή η τιμή είναι αρκετά αισιόδοξη, καθώς έχει υπολογιστεί βάσει του κινεζικού κύκλου μετρήσεων (CLTC), την ώρα που αυτός που μας αφορά (WLTP) είναι σαφώς πιο αυστηρός, άρα η τιμή αυτή θα είναι μεν χαμηλότερη, αλλά και πάλι πολύ ανώτερη αυτών που γνωρίζουμε τώρα από τα PHEV.

Ακόμα ένα εκπληκτικό χαρακτηριστικό της Freevoy θα είναι οι δυνατότητες φόρτισης 4C, καθώς η μπαταρία θα φορτίζει τους συσσωρευτές της εντός 10 λεπτών αρκετά, ώστε να εξασφαλίσει περίπου 280 χιλιόμετρα.

Advertisement

Η CATL προχώρησε σε αυτή την εξέλιξη και προηγμένη κατασκευή, διότι είχε εντοπίσει το κενό που υπάρχει στην αγορά, καθώς η τάση προς τα plug-in υβριδικά είναι διαρκώς αύξουσα. Και τα παρόντα PHEV διαθέτουν σχετικές μικρές μπαταρίες που θέλουν τακτικά φόρτιση.

Τέλος, η Freevoy έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να λειτουργεί ακόμα και σε θερμοκρασίες -40 βαθμών Κελσίου, ενώ η φόρτισή του διατηρείται ακέραια ακόμα στους -30 βαθμούς Κελσίου και στους -20 δεν επηρεάζεται καθόλου.

Advertisement