Τα νέα BYD με τις διαστημικές ταχύτητες φόρτισης
ΝΕΑ
Η κινεζική εταιρεία λανσάρει δύο νέα μοντέλα τα οποία μπορούν να φορτίζουν σε ελάχιστα λεπτά της ώρας.
Η BYD παρουσίασε τα τελευταία της ηλεκτρικά οχήματα, το Han L sedan και το Tang L SUV, τα οποία αντιπροσωπεύουν ένα άλμα προς τα εμπρός στην τεχνολογία φόρτισης.
WHAT CAR
Τα δύο αυτά μοντέλα κινούνται με τη νέα Super e-Platform της BYD, η οποία ενσωματώνει μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 1.000 V που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μερικές από τις ταχύτερες ταχύτητες φόρτισης στην αγορά EV.
Η πλατφόρμα είναι ικανή να επιτυγχάνει χρόνους φόρτισης που ανταγωνίζονται τον παραδοσιακό ανεφοδιασμό με βενζίνη, με το Han L και το Tang L να μπορούν να κερδίσουν εκατοντάδες χιλιόμετρα αυτονομίας σε λίγα μόλις λεπτά φόρτισης.

Το Han L sedan είναι εξοπλισμένο με μπαταρία Blade 83,2 kWh, ενώ το μεγαλύτερο SUV Tang L διαθέτει μπαταρία 100,5 kWh.
Χάρη στη Super e-Platform, και τα δύο οχήματα μπορούν να επωφεληθούν από τους νέους υπερταχείς φορτιστές 1.000 kW της BYD, οι οποίοι επιτρέπουν στο Han L να προσθέσει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά. Επιπλέον, μπορεί να επιτύχει πλήρη φόρτιση από 0-100% σε μόλις 20 λεπτά.
Το Tang L είναι εξίσου εντυπωσιακό, προσθέτοντας 370 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά, ενώ η πλήρης φόρτιση απαιτεί μόνο 30 λεπτά.

Αυτές οι ταχύτατες ταχύτητες φόρτισης είναι εφικτές μόνο με τους νέους φορτιστές 1.000 kW, τους οποίους η BYD σχεδιάζει να εγκαταστήσει σε όλη την Κίνα.
Η εταιρεία σκοπεύει να εγκαταστήσει 4.000 από αυτούς τους φορτιστές, αν και δεν έχει δοθεί ακόμη χρονοδιάγραμμα για τη διαθεσιμότητα.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το Tang L προσφέρει διάφορες επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης μιας έκδοσης με κίνηση στους πίσω τροχούς με 788 ίππους και ενός τετρακίνητου μοντέλου με την απίστευτη ισχύ των 1.100 ίππων.

Το Han L, αν και λιγότερο ισχυρό, εξακολουθεί να είναι ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, προσφέροντας έως και 810 ίππους.
Η αυτονομία του Tang L ποικίλλει ανάλογα με τη διαμόρφωση, από 560 έως 670 χιλιόμετρα.
Οι τιμές τους στην Κίνα ξεκινούν από τις 35.000 ευρώ και σε κάθε περίπτωση είναι δύο μοντέλα που οι Ευρωπαίοι βλέπουν με αρκετό σκεπτικισμό και αναμονή σχετικά με το πόσο αυτές οι ταχύτητες φόρτισης μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα στην ηλεκτροκίνηση.