Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στον πάγο ο τρικύλινδρος «γίγαντας» της Koenigsegg

Ελλάδα 20:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στον πάγο ο τρικύλινδρος «γίγαντας» της Koenigsegg

ΝΕΑ

Στον πάγο ο τρικύλινδρος «γίγαντας» της Koenigsegg

ΝΕΑ

Η επιλογή του τρικύλινδρου κινητήρα των 1.400 ίππων της Gemera δεν θα προχωρήσει.

Advertisement
Advertisement

Η Koenigsegg άφησε τον κόσμο άφωνο όταν παρουσίασε την επιβλητική Gemera. Δεν ήταν τόσο το αυτοκίνητο και ο σχεδιασμός του – που ήταν πραγματικά εντυπωσιακά – αλλά κυρίως το σύστημα μετάδοσης της κίνησης που θα συνόδευε αυτό το αυτοκίνητο.

Η Koenigsegg είχε δουλέψει πάνω σε ένα νέο project το οποίο ονόμασε Tiny Frendly Giant (TFG), «Μικρός Φιλικός Γίγαντας. Πρόκειται για ένα τρικύλινδρο μοτέρ 2.0 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια δύο τούρμπο είχε απόδοση 590 ίππων και 600 Nm ροπής. Το σύνολο συνοδευόταν από τρεις ηλεκτροκινητήρες που εκτόξευαν την απόδοση στους 1.400 ίππους και τα 1.850 Nm ροπής.

Τα πράγματα ωστόσο δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε η Koenigsegg με αποτέλεσμα αυτή η επιλογή κινητήρα στην Gemera να μην είναι διαθέσιμη. Ο λόγος που πάρθηκε αυτή η απόφαση είχε να κάνει κυρίως με τη ζήτηση που είχε αυτός ο κινητήρας. Ο ιδρυτής της Koenigsegg τόνισε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που παράγγειλαν το αυτοκίνητο προτίμησαν την επιλογή του κλασικού V8 κινητήρα και όχι του τρικύλινδρου υβριδικού.

Advertisement
Advertisement

Αυτή η εξέλιξη οδήγησε στην απόφαση να γίνει διαθέσιμη μόνο η έκδοση με τον V8 κινητήρα ο οποίος… πουλάει. Η V8 επιλογή της Koenigsegg αποτελείται από έναν V8 κινητήρα 5.0 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τριών ηλεκτροκινητήρων απόδοσης 2.300 ίππων και 2.750 Nm ροπής. Ίσως, αυτή η διαφορά των 900 περίπου ίππων να έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην απόρριψη του Μικρού Γίγαντα!

Οι άνθρωποι της Koenigsegg ωστόσο δεν εγκαταλείπουν οριστικά το project αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο σε δεύτερη φάση να υπάρξει μια ειδική έκδοση με τον τρικύλινδρο των 1.400 ίππων.