Στον δρόμο προς τα… αποδυτήρια ο 4κύλινδρος από την AMG C 63
ΝΕΑ
Η Mercedes-AMG σχεδιάζει μια ριζική αναδιάρθρωση της σειράς C-Class, με το πείραμα του τετρακύλινδρου κινητήρα να φθάνει σύντομα στο τέλος του.
Μεγάλες αλλαγές φαίνεται να έρχονται για τη Mercedes-AMG C-Class μετά και τα έντονα παράπονα των πελατών της.
WHAT CAR
Σύμφωνα με εμπιστευτικές πληροφορίες, το επερχόμενο facelift του 2026 θα μπορούσε να σηματοδοτήσει το τέλος και των δύο σημερινών εκδόσεων AMG – της C 43 και της αμφιλεγόμενης C 63 S E-Performance – υπέρ ενός ενιαίου, εντελώς νέου μοντέλου: της AMG C 53.
Αυτή τη στιγμή, η AMG προσφέρει την C 43 με έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,0 λίτρων που αποδίδει 421 ίππους, ενώ η κορυφαία C 63 S συνδυάζει τον ίδιο τετρακύλινδρο με ένα πολύπλοκο υβριδικό σύστημα για τεράστια ισχύ 680 ίππων.
Αλλά η χρήση ενός τετρακύλινδρου κινητήρα – ακόμη και στη ναυαρχίδα C 63 S – έχει συναντήσει την αντίσταση των παραδοσιακών αγοραστών της AMG που επιθυμούν περισσότερους κυλίνδρους και κυβισμό.
Μια επιστροφή του εμβληματικού V8, ωστόσο, είναι εκτός συζήτησης. Αντ’ αυτού, η AMG φαίνεται να σχεδιάζει την τοποθέτηση ενός εν σειρά εξακύλινδρου κινητήρα 3,0 λίτρων (κωδικός M256) σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία, παρόμοια με αυτή που συναντάμε στην AMG CLE 53.

Στην ήπια υβριδική του μορφή, αυτή η ρύθμιση αποδίδει 449 ίππους, αλλά μια πιο ισχυρή plug-in υβριδική διαμόρφωση – όπως χρησιμοποιείται στην E 53 Hybrid – θα μπορούσε να αυξήσει την απόδοση σε περίπου 585-612 ίππους με 750 Nm ροπής.
Αν και η Mercedes-AMG δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα τα σχέδια, η κίνηση αυτή θα απλοποιούσε τη γκάμα της C-Class AMG, αντικαθιστώντας ενδεχομένως δύο μοντέλα με ένα, την C 53.
Η στρατηγική στοχεύει στο να γεφυρώσει το χάσμα επιδόσεων μεταξύ των σημερινών C 43 και C 63 S, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στη ζήτηση των πελατών για μεγαλύτερους κινητήρες και έναν πιο παραδοσιακό χαρακτήρα AMG.