Στο σφυρί το μοναδικό Koenigsegg CCXR 1.018 ίππων!
ΝΕΑΟ οίκος Bonhams δημοπρατεί ένα πρωτότυπο εργοστασιακό Koenigsegg, το θρυλικό CCXR με τον αριθμό πλαισίου 7031.
Με την επωνυμία του, ο Christian von Koenigsegg δημιούργησε έναν από τους πιο αποκλειστικούς κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων στον κόσμο, γεγονός που καθιστά τόσο σπάνια την εμφάνισή τους σε δημόσιες δημοπρασίες, όσο και σπάνιες είναι και οι δημόσιες εμφανίσεις τους στο δρόμο!
WHAT CAR
Στις 12 Δεκεμβρίου, ο οίκος Bonhams θα δημοπρατήσει ένα πολύ ιδιαίτερο και σούπερ συλλεκτικό κομμάτι της ιστορίας της σουηδικής μάρκας, με εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης τα 1,7 έως 2,2 εκατομμύρια ευρώ.
Tο hypercar με τον αριθμό πλαισίου “YT9M2G0V8H5007031″ (7031 για συντομία) πιθανότατα δεν ήταν ένα πλήρως καθορισμένο CCX, όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2006, αλλά μάλλον ένα περαιτέρω εξελιγμένο πρωτότυπο CCR/CCX. Τ
Tο πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής («7030» ήταν το πρωτότυπο) με το εν λόγω «7031» VIN αγοράστηκε καινούργιο από τον τότε βασικό μέτοχο της Koenigsegg Automotive, Bard Eker, ο οποίος κατείχε πολλά παραδείγματα Koenigsegg όλα αυτά τα χρόνια.
«Η εταιρεία ήθελε να βγάλει το αυτοκίνητο στο δρόμο όσο το δυνατόν γρηγορότερα», αναφέρει ο οίκος Bonhams. Προκειμένου να υποστηριχθεί το πρόγραμμα δοκιμών και πιστοποίησης, ήταν απαραίτητη η έγκαιρη εγγραφή για μια εξέταση στο Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Δοκιμών στη Βαρκελώνη. Αυτό σήμαινε ότι τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς θα μπορούσαν να παραδοθούν πιο γρήγορα. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της δοκιμής (έπρεπε να καλυφθεί μια ορισμένη απόσταση πριν από την εγγραφή), το αυτοκίνητο είχε ήδη διανύσει 18.698 χιλιόμετρα.
Η χρήση του ως μοντέλου δοκιμής και πιστοποίησης θα εξηγούσε επίσης γιατί το “7031” δεν εμφανίστηκε δημόσια για τόσο καιρό. Γιατί και οι δοκιμές και οι πιστοποιήσεις γίνονταν πάντα κρυφά. Ωστόσο, είναι απίθανο το “7031” να χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές για σχεδόν έξι χρόνια, αλλά το πιθανότερο είναι ότι αποθηκεύτηκε στο εργοστάσιο, μετά την ολοκλήρωση αρχικής αποστολής του.
Ένα μάλλον ασυνήθιστο χρώμα επιλέχθηκε για αυτό το CCX: Satin Black. Οι μακέτες στα πλαϊνά προστέθηκαν αργότερα. Το μπροστινό splitter και οι πλαϊνές ποδιές δεν είναι κατασκευασμένα από καθαρό βαμμένο άνθρακα όπως τα περισσότερα CCX, αλλά μάλλον ασημί όπως συχνά συναντούμε στα CCR. Επιπλέον, τα ακροφύσια για την πλύση του παρμπρίζ είναι τοποθετημένα διαφορετικά από ό,τι σε άλλα μοντέλα. Οι διάφορες υποδοχές εξαερισμού πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών είναι επίσης μοναδικές. Το 2014, το εν λόγω Koenigsegg, με τις απαραίτητες μετατροπές, απέκτησε τις προδιαγραφές”R” και 1.018 ίππους, γεγονός που σε κάνει να ξεχάσεις τη -δυσανάλογη κακή- εικόνα του εσωτερικού, για ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης.