Στο «σφυρί» η πρώτη Ferrari του Μίκαελ Σουμάχερ
ΝΕΑΑκόμα ένα πρώην περιουσιακό στοιχείο του Γερμανού θρύλου της F1 μπαίνει σε δημοπρασία και δεν είναι άλλο από την πρώτη του Ferrari.
Το 1995, ο Μίκαελ Σουμάχερ κατακτούσε τον δεύτερο σερί παγκόσμιο τίτλο του στη Formula 1. Παράλληλα, είχε ήδη συμφωνήσει με τη Scuderia Ferrari, με τον Γερμανό να γίνεται το 1996 και επίσημα μέρος του οργανισμού από το Μαρανέλο.
WHAT CAR
Πριν ακόμα φτάσει στη βόρεια Ιταλία, ο Σουμάχερ είχε ήδη από το 1995 λάβει το πρώτο του δώρο από τη Ferrari, μία μπλε F355 GTS. Κανείς δε γνωρίζει εάν ο «Σούμι» επέλεξε το Blu Le Mans χρώμα, ούτε εάν ήθελε το ανοιχτόχρωμο δέρμα Polle Crema ως επένδυση στο εσωτερικό.
Όμως, το αισθητικό της σκέλος δεν ήταν τόσο σημαντικό όσο το μηχανικό. Η F355 GTS παίρνει ώθηση από έναν V8 χωρητικότητας 3,5 λίτρων με μέγιστη ισχύ 350 ίππους, με τον οδηγό να χειρίζεται την μετάδοση μέσω 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Η πρώτη Ferrari του Σουμάχερ παραδόθηκε στις 30 Απριλίου του 1996 στην εταιρεία του μάνατζέρ του, Βίλι Βέμπερ. Η RM Sotheby’s που πουλάει τώρα το αυτοκίνητο λέει πως στις 5 Μαΐου της ίδιας χρονιάς, η Monaco Motors έκανε σέρβις στην F355 GTS όταν αυτή ακόμα είχε μόλις 1.639 χλμ. στο κοντέρ.
Το ιταλικό μοντέλο έμεινε εκεί μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1997, ενώ είναι άγνωστο μέχρι πότε ανήκε στην Weber Management. Ωστόσο, γνωρίζουμε πως τον Μάιο του 2002, η πρώτη Ferrari του «Σούμι» πουλήθηκε σε έναν Γάλλο, ενώ το 2004, στο περιθώριο του Ιστορικού Grand Prix του Μονακό, κατέληξε σε νέο ιδιοκτήτη ο οποίος την είχε μέχρι και σήμερα.
Πριν από εκείνη την πώληση, ο Γερμανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής F1 έβαλε την υπογραφή του στην πλάτη του καθίσματος.
Το πιστοποιητικό Ferrari Classiche 2020 με το οποίο πωλείται τώρα μέσω του RM Sotheby’s η F355 GTS του Σουμάχερ επιβεβαιώνει πως ο αριθμός πλαισίου, το κιβώτιο, το αμάξωμα και ο συνδυασμός χρωμάτων είναι μοναδικά και τα βρίσκεις μόνο στη συγκεκριμένη Ferrari.
Εν έτει 2025, το ιταλικό supercar έχει διανύσει 47.500 χιλιόμετρα. Η αγγελία του οίκου δημοπρασιών γράφει πως έχει περάσει σέρβις τον Σεπτέμβριο του 2024, με το συνεργείο να αλλάζει το παρμπρίζ, τα τακάκια των πίσω φρένων, ιμάντα χρονισμού, μπουζί και μπαταρία.
Η δημοπρασία θα είναι κλειστή, αποκλειστικά για εγγεγραμμένους του RM Sotheby’s που παρεμπιπτόντως δεν υπολογίζει τιμή. Το σίγουρο είναι πως μιλάμε για μεγάλο ενιαψήφιο νούμερο, ειδικά από τη στιγμή που όχι μόνο είναι η πρώτη Ferrari του Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά φέρει και υπογραφή του στο εσωτερικό.