Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στην Denza αδιαφορούν για τους επιπλέον δασμούς της Ε.Ε.

Ελλάδα 4:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στην Denza αδιαφορούν για τους επιπλέον δασμούς της Ε.Ε.

ΝΕΑ

Στην Denza αδιαφορούν για τους επιπλέον δασμούς της Ε.Ε.

ΝΕΑ

Η πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλλει πρόσθετους δασμούς στα ηλεκτρικά που κατασκευάζονται στην Κίνα και εισάγονται στην ήπειρό μας μάλλον δεν πτοεί κάποιες από τις εταιρείες της ασιατικής χώρας.

Advertisement
Advertisement

H Denza είναι μία από τις θυγατρικές εταιρείας της BYD Auto η οποία εμφανίστηκε στα αυτοκινητικά δρώμενα το 2012. Ωστόσο, η διαδικασία για την ίδρυσή της ξεκίνησε δύο χρόνια νωρίτερα, το 2010.

Τότε είχε γίνει γνωστό ότι η Daimler AG και BYD Auto υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης για την από κοινού σύσταση μας καινούργιας εταιρείας η οποίο ήταν η Denza. Ωστόσο, το 2022, η γερμανική εταιρεία έπαψε να είναι ισότιμος εταίρος σε αυτή και διατήρησε μόνο το 10% των μετοχών της, ενώ η BYD Auto απέκτησε το 90% αυτών.

Denza Z9 GT.

Τα στελέχη της Denza έχουν θέσει ως στόχο να επεκταθούν στην ευρωπαϊκή αγορά όσο το δυνατόν περσότερο. Μάλιστα, δηλώνουν ότι θα προσπαθήσουν να ανταπεξέλθουν με τον πιο συμφέρον γι’ αυτούς τρόπο στην επιβολή των επιπλέον δασμών που ψήφησε το Ευρωκοινοβούλιο για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα και ισχύουν προσωρινά από τις αρχές Ιουλίου (τρέχοντος έτους).

Advertisement
Advertisement

Ο Γι Σαν, Υπεύθυνος Προϊόντων της εταιρείας, μίλησε στο βρετανικό Autocar για το θέμα και είπε ότι η μητρική BYD Auto είναι σε διαδικασία συνομιλίων για να δημιουργήσει ένα δίκτυο αντιπροσώπων και της Denza στην Ευρώπη.

Fang Cheng Bao Bao 5.

Συγκεκριμένα, δήλωσε στο βρετανικό μέσο: «Η BYD, θέλει να γίνει μια παγκόσμια εταιρεία, κατά συνέπεια χρειάζεται να έχουμε (εμπορική) παρουσία σε όλες τις κύριες αγορές. Πιστεύουμε ότι το Bao 5 θα είναι το κατάλληλο μοντέλο μας για την Ευρώπη.

»Επιθυμούμε να έχουμε πολυτελή αυτοκίνητα. Η μηχανολογική εξέλιξή τους γίνεται από την ομάδα μας στην Κίνα, όμως χρειαζόμαστε πληροφορίες και δεδομένα από τους ανθρώπους μας που υπάρχουν σε άλλες αγορές, όπως η ευρωπαϊκή.

Advertisement

»Έχουν γίνει αλλαγές στο σύστημα ανάπτυξης της BYD. Μέχρι τώρα, τα μοντέλα μας εξελίσσονταν βάσει των κινεζικών στάνταρ, όμως πλέον όλα τα καινούργια αυτοκίνητά μας θα εξελίσσονται σύμφωνα με τα αυτά που αφορούν σε παγκόσμιο επίπεδο.

»Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούμε χρόνο και κερδίζουμε σε αποτελεσματικότητα αναφορικά με τη μηχανολογία των οχημάτων μας σε όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ευρώπης», κατέληξε ο Σαν.

Advertisement