Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

smart: Ετοιμάζει το δικό της VW Golf

Ελλάδα 11:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

smart: Ετοιμάζει το δικό της VW Golf

ΝΕΑ

smart: Ετοιμάζει το δικό της VW Golf

ΝΕΑ

Στον εμπλουτισμό της γκάμας της προχωράει η smart, με την εξέλιξη ενός hatchback της κατηγορίας C.

Advertisement
Advertisement

Πριν ολοκληρωθεί το 2025, η smart θα διαθέτει στη γκάμα της τέσσερα μοντέλα, με το #5 να έχει ήδη προστεθεί και το #6 να αναμένει την επίσημη παρουσίασή του κατά το δεύτερο μισό του νέου έτους, πριν λανσαριστεί στις αγορές το 2026.

Βάσει πληροφοριών του βρετανικού Τύπου, το #6 θα είναι ένα μικρομεσαίο hatchback, τύπου VW Golf και έρχεται να πάρει τη θέση του σε μία γκάμα που ως τώρα έχει αποκλειστικά και μόνο SUV μοντέλα.

«Θα παρουσιάσουμε τέταρτο νέο μοντέλο την τέταρτη χρονιά λειτουργίας μας» παραδέχεται ο CEO της smart Ευρώπης, Dirk Adelmann. «Τώρα, έχουμε τρία SUV στη γκάμα. Υπάρχει μία κατηγορία στης οποίας την αγορά θέλουμε να πάρουμε μέρος, με ένα hathcback ή κάποιο παρεμφερές αμάξωμα» τονίζει.

Advertisement
Advertisement

Το νέο smart #6 πρόκειται να υιοθετήσει τη φρέσκια σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, παίρνοντας στοιχεία από τα παρόντα #1 και #3 που ήδη διατίθενται στην ελληνική αγορά και έχουμε οδηγήσει.

Παρότι τίποτα δεν είναι ακόμα επιβεβαιωμένο, η λογική λέει ότι το καινούργιο hatchback θα εξοπλίζεται με το ηλεκτροκίνητο σύστημα των #1 και #3. Συνεπώς, αναμένεται με μπαταρίες είτε 47 kWh είτε 62 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα με μέγιστη ισχύ 272 ίππους.

Πιθανότατα να υπάρξει και έκδοση Brabus, που εκεί μιλούμε για δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και συνδυαστική ισχύ 428 ίππους. Σε κάθε περίπτωση, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα θα υποστηρίζει η πλατφόρμα SEA της Geely, στην οποία έχουν βασιστεί και τα #1 και #3.

Advertisement

Παρόλο που η εξέλιξη του #6 έχει ξεκινήσει καιρό τώρα, η smart ακόμα δεν έχει βρει μία βιώσιμη λύση για να προσφέρει ξανά στις αγορές το δημοφιλές ForTwo.

Ωστόσο, έχει αφήσει επίτηδες κενές τις ονομασίες #2 και #4, με την ελπίδα να συνάψει συνεργασία με άλλη εταιρεία, μέσω της οποίας το κόστος εξέλιξης και παραγωγής ενός νέου ForTwo θα είναι πια ανεκτό.

Advertisement