Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σύστημα e-Shift και για το νέο Kia EV4

Ελλάδα 22:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σύστημα e-Shift και για το νέο Kia EV4

ΝΕΑ

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την Kia, το καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό EV4 θα έχει το σύστημα «αλλαγής σχέσεων» από το Hyundai Ioniq 5 N.

Advertisement
Advertisement

Η Kia, στις 27 Φεβρουαρίου παρουσίασε επίσημα το EV4, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Ωστόσο, πριν από λίγες ημέρες, στα μέσα του μήνα, δημοσίευσε φωτογραφίες από το καινούργιο μοντέλο της.

Αυτό θα διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, ένα hatchback και ένα fastback, το οποίο τα στελέχη της εταιρείας θέλουν να το προσδιορίζουν ως sedan.

Τώρα, εκπρόσωπος της εταιρείας ανακοίνωσε και κάποια από τα στοιχεία του εξοπλισμού του. Ένα από αυτά θα είναι και το εντυπωσιακό σύστημα e-Shift το οποίο Hyundai εφοδιάζει το Ioniq 5 N και πριν από λίγο καιρό το τοποθέτησε και η Kia στο ανανεωμένο EV6 GT.

Advertisement
Advertisement

Θυμίζουμε ότι πρόκειται γι’ αυτό που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να προσομοιώνει τις αλλαγές σχέσεων σε ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων -που δεν υπάρχει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, προφανώς- μέσω μοχλοδιακοπτών και κάνοντας τον σχετικό ήχο, όπως και να δίνει την αίσθηση μετατόπισης του σώματος κατά τη διαδικασία.

Μάλιστα, στο Ioniq 5 N υπάρχει και η δυνατότητα προσομοίωσης στροφόμετρου αλλά και «κόφτη». Φυσικά, όλα αυτά συνοδεύονται και από τον αντίστοιχο ήχο ο οποίος παραπέμπει σε αυτόν ενός σύγχρονου πολυκύλινδρου θερμικού κινητήρα σε supercar μοντέλο.

Από την Kia έγινε γνωστό ότι όλες οι εκδόσεις του EV4 θα διαθέτουν το σύστημα προσομοίωσης ψηφιακής «αλλαγής σχέσεων» μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ  στην κορυφαία εκδοχή GT θα υπάρχει και αυτό για τον (ανύπαρκτο, στη πράξη) «κόφτη».

Advertisement

Αν και αρχικά αυτή η τεχνολογία προοριζόταν για τα πιο σπορ μοντέλα του Ομίλου Hyundai, τα στελέχη της Kia αποφάσισαν να την ενσωματώσουν σε όλη τη γκάμα του EV4.

Με αυτόν τον τρόπο θέλουν να διευκολύνουν την αποδοχή των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τους και από αυτούς που προτιμούν ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και κιβώτιο ταχυτήτων, δίνοντάς τους την αίσθηση ότι οδηγούν ένα τέτοιο και όχι ένα ηλεκτροκίνητο.

Advertisement

Περισσότερες πληροφορίες τόσο για το εσωτερικό και τα μηχανικά μέρη του νέου EV4 μπορείτε να διαβάσετε σε άλλη, σχετική είδηση στο newsauto.gr.

Επίσης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Kia EV Day 2025», η οποία πραγματοποιήθηκε στην πόλη Ταραγόνα της Ισπανίας, παρουσιάστηκαν τόσο η έκδοση παραγωγής του αμιγώς ηλεκτροκίνητου επαγγελματικού βαν PV5 όσο και το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο EV2.