Συνεργασία Suzuki και Volvo στην Ευρώπη
ΝΕΑΣυνεργασία Suzuki και Volvo στην Ευρώπη
ΝΕΑΕκπρόσωπος της Suzuki ανακοίνωσε ότι η ιαπωνική εταιρεία θα ξεκινήσει να συνεργάζεται με τη Volvo με σκοπό τον περιορισμό εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα στα μοντέλα της.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η Suzuki πρόκειται να συμπράξει με τη Volvo επί ευρωπαϊκού εδάφους για να αποφύγει την επιβολή προστίμων λόγω υπέρβασης του αυστηρότερου ορίου εκπομπής CO2 που θα τεθεί σε ισχύ στην Ευρωπαϊκή Ένωση από 1η Ιανουαρίου 2025.
WHAT CAR
Όπως είπε ο Τακάχικο Χασιμότο, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας, με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να συμμορφωθεί με τον καινούργιο κανονισμό της Ε.Ε.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του καινούργιου Suzuki e Vitara δήλωσε: «Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με τη Volvo, καθώς πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από την Toyota, συνεπώς έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο συμμόρφωσης (με τον κανονισμό).
»Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα μειώνεται στην Ευρώπη και για εμάς είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε προβλέψεις πωλήσεων σε μια τόσο αβέβαιη κατάσταση», συμπλήρωσε.
Ο Χασιμότο επισήμανε προς τους δημοσιογράφους ότι η Suzuki θέλει να τηρήσει πλήρως τον νέο κανονισμό εκπομπών της Ε.Ε. το συντομότερο δυνατό ως αυτόνομη εταιρεία.
Όμως, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Vitara δεν θα ξεκινήσουν πριν το επόμενο καλοκαίρι στην Ευρώπη, είναι απαραίτητη η συνεργασία με τη σουηδική εταιρεία, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2025 η Suzuki θα βρεθεί αντιμέτωπη με πρόστιμα γι’ αυτό το χρονικό διάστημα.
Επίσης, η συνεργασία δεν περιορίζεται μόνο στη Volvo αλλά συμπεριλαμβάνει και την Polestar, κάτι που σημαίνει ότι μειώνεται περισσότερο ο μέσος όρος εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.
Το 2020, όταν είχε μειωθεί ξανά το όριο εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα από την Ε.Ε., η Suzuki δεν κατάφερε να επιτύχει τον στόχο. Τότε, ο μέσος όρος εκπομπής στα καινούργια αυτοκίνητά της που πωλήθηκαν τη συγκεκριμένη χρονιά ήταν κατά 10,4 γραμ./χλμ. μεγαλύτερος του ορίου.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κληθεί να πληρώσει πρόστιμο σχεδόν 1.000 ευρώ ανά όχημα. Εκείνη τη χρονιά, συνολικά, σημείωσε περίπου 160.570 ταξινομήσεις των μοντέλων στην ευρωπαϊκή αγορά κάτι που σημαίνει ότι της επιβλήθηκε πρόστιμο περίπου 160 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοίνωσε το ποσό που κατέβαλε τελικά.