SEAT Leon e-HYBRID: Πρωτοπόρο και σημείο αναφοράς
ΝΕΑ
Με το έντονο ταπεραμέντο και το ξεχωριστό στυλ των Ισπανών καθώς και την κορυφαία τεχνολογία του oμίλου Volkswagen, το Leon e-HYBRID έχει το προνόμιο να είναι από τα καινοτόμα μοντέλα της SEAT.
Το Leon e-HYBRID αποτελεί το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της SEAT, ενσωματώνοντας προηγμένη τεχνολογία εξηλεκτρισμού και προσφέροντας βελτιωμένη αποδοτικότητα, δυναμική οδήγηση και χαμηλή εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
WHAT CAR
Το μικρομεσαίο μοντέλο της SEAT βασίζεται στην εξελιγμένη στην πλατφόρμα MQB Evo. Εξωτερικά, ξεχωρίζει για τον σύγχρονο σχεδιασμό του, με λεπτομέρειες που αναδεικνύουν την εξηλεκτρισμένη τεχνολογική φύση του.

Βασικό γνώρισμά του είναι ο λογότυπος «e-HYBRID» στην πίσω πόρτα και στο κάλυμμα της θύρας φόρτισης η οποία βρίσκεται εμπρός αριστερά στο αμάξωμα. Οι διαστάσεις του τελευταίου είναι 4,368 μέτρα μήκος, 1,799 πλάτος και 1,460 μέτρα ύψος, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.682 χιλιοστά.

Το υβριδικό σύστημα e-HYBRID συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 TSI με απόδοση 150 ίππων έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 115 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 19,7 kWh . Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 204 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 350 Nm.
Όταν η μπαταρία του είναι πλήρως φορτισμένη, το Leon e-HYBRID μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό για απόσταση 133 χιλιομέτρων (κατά WLTP), επιτρέποντας μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων γενικά και CO2 ειδικά σε αστικές περιοχές.

Μπορεί να φορτιστεί σε 2 ώρες και 30 λεπτά μέσω φορτιστή ισχύος 11,0 kW (Wallbox) ή σε μόλις 26 λεπτά (από το 10 στο 80%) σε ταχυφορτιστή ισχύος 40 kW.
Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) έξι σχέσεων με τεχνολογία shift-by-wire, χάρη στην οποία δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση του επιλογέα ταχυτήτων με το κιβώτιο, βελτιώνοντας την αμεσότητα απόκρισης στις αλλαγές σχέσεων και την αποδοτικότητα.

Το Leon e-HYBRID έχει σχεδιαστεί για να εξισορροπεί μεταξύ επιδόσεων και αποδοτικότητας στην οικονομία καυσίμου. Η εκπομπή διοξειδίου είναι μόλις 8,0 γραμμάρια το χιλιόμετρο (κατά WLTP), ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά το 1,0 λίτρο/100 χλμ., (κατά WLTP).
Σύμφωνα με τη SEAT, το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.

Η εμπρός ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο, ενώ πίσω υπάρχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Επίσης υπάρχει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC), το οποίο προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ σε πραγματικό χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες του δρόμου, τον ρυθμό και τον τρόπο οδήγησης.
Επιπλέον, στο σύστημα Drive Profile προσφέρονται τρία προεπιλεγμένα προγράμματα (Eco, Normal και Sport), καθώς και η δυνατότητα να παραμετροποιήσει ο οδηγός τις ρυθμίσεις όπως επιθυμεί.

Παράλληλα, η plug-in υβριδική τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών οδήγησης, διατηρώντας ή αυξάνοντας το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας
Στο εσωτερικό, το Leon e-HYBRID είναι πολύ ευρύχωρο για την κατηγορία του. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι σύγχρονη και μινιμαλιστική, ενώ το σύστημα πολυμέσων έχει πολλές διαθέσιμες εφαρμογές και στοχεύει στην άνεση και τη συνδεσιμότητα για τους επιβάτες.

Το τεχνολογικά κορυφαίο μικρομεσαίο μοντέλο της SEAT διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών με δυνατότητα αναγνώρισης χειρονομιών.
Η καμπίνα διαθέτει προηγμένο φωτισμό περιβάλλοντος που προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού. Tο επίπεδο ασφάλειας είναι υψηλό καθώς το Leon e-HYBRID έχει πάρει πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.

Για παράδειγμα, το σύστημα ADAS ενσωματώνει τεχνολογίες που αναγνωρίζουν το ενδεχόμενο σύγκρουσης με όχημα, πεζό ή δικυκλιστή και προειδοποιούν τον οδηγό, ενώ φροντίζουν για την αποφυγή του συμβάντος. Επίσης, τον βοηθούν στο έργο του.
Το Seat Leon e-HYBRID αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της SEAT επειδή συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του μοντέλου με την προηγμένη τεχνολογία εξηλεκτρισμού. Είναι το πρώτο ουσιαστικό βήμα της εταιρείας προς την ηλεκτροκίνηση, δηλαδή προς το μέλλον της, ενώ το πιο σημαντικό του πλεονέκτημα είναι η τιμή του. Η οποία ξεκινά από μόλις 36.990 ευρώ, ενώ η κατοχή του δεν επιβαρύνεται ούτε με τέλη κυκλοφορίας ούτε με φόρο εταιρικής χρήσης.