Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Rolls-Royce: Το απόλυτο V12 κουπέ για όσους δεν θέλουν ηλεκτρικό

Ελλάδα 17:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Rolls-Royce: Το απόλυτο V12 κουπέ για όσους δεν θέλουν ηλεκτρικό

ΝΕΑ

Η Engler Automotive αποκαλύπτει μια μοναδική δημιουργία, συνδυάζοντας τη διαχρονική κομψότητα της Rolls-Royce με την επιβλητική δύναμη ενός twin-turbo V12.

Advertisement
Advertisement

Η Rolls-Royce CoupéTail είναι ένα χειροποίητο κουπέ που προορίζεται για εκείνους που αγαπούν τη σχεδίαση της Spectre, αλλά δεν θέλουν να αποχωριστούν τον ήχο και την αίσθηση ενός θηριώδους κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Engler βασίστηκε στη Rolls-Royce Ghost, την entry-level λιμουζίνα της βρετανικής μάρκας (αν υπάρχει τέτοιος όρος για τη Rolls-Royce), και το μετέτρεψε σε ένα δίθυρο κουπέ, με πίσω μεντεσέδες στις πόρτες και εντυπωσιακή παρουσία. Η αισθητική του φέρνει αμέσως στο μυαλό την ηλεκτρική Spectre, διατηρώντας όμως τη «καρδιά» ενός win-turbo V12.

Η Engler αναβάθμισε τον V12 της Ghost, ανεβάζοντας την απόδοση σε περισσότερους από 750 ίππους και 998 Nm. Για σύγκριση, η εργοστασιακή Ghost αποδίδει 591 ίππους. Αυτές οι βελτιώσεις χαρίζουν στην CoupéTail επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ταχύτερα ακόμη και από την Black Badge Spectre (4,1 δευτερόλεπτα). Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 300 χλμ./ώρα.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα, η Engler μείωσε την απόσταση από το έδαφος κατά 25 χιλιοστά και πρόσθεσε επιπλέον ηχομόνωση, ώστε η οδήγηση να παραμένει στο επίπεδο ηρεμίας και πολυτέλειας που περιμένει κανείς από μια Rolls-Royce.

Η CoupéTail δεν είναι απλά ένα γρήγορο κουπέ, αλλά μια πραγματική σχεδιαστική δήλωση. Η Engler συνεργάστηκε με έναν καλλιτέχνη για να δημιουργήσει πέντε εξαιρετικά συλλεκτικές εκδοχές του αυτοκινήτου, ενώ ακόμα και το εμβληματικό αγαλματίδιο Spirit of Ecstasy επανασχεδιάστηκε από έναν γλύπτη, δίνοντας μια νέα ταυτότητα στο μοντέλο.

Μόλις 19 μονάδες της CoupéTail θα κατασκευαστούν, καθιστώντας την μία από τις πιο σπάνιες Rolls-Royce που έχουν κυκλοφορήσει. Ήδη αρκετές έχουν προπωληθεί, αλλά υπάρχουν ακόμη διαθέσιμες θέσεις για μελλοντικούς ιδιοκτήτες.

Advertisement

Υπάρχει, βεβαίως και μια σημαντική λεπτομέρεια, γι’ αυτή τη συλλεκτική έκδοση. Με τιμή 2.200.000 ευρώ, κοστίζει περίπου επτά φορές περισσότερα χρήματα, απ’ ό,τι η εργοστασιακή Ghost. Αλλά είναι προφανές, ότι δεν απευθύνεται σε… κοινά πορτοφόλια.