Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ρεκόρ για τη νέα Porsche Panamera στο Nurburgring

Ελλάδα 19:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ρεκόρ για τη νέα Porsche Panamera στο Nurburgring

ΝΕΑ

Ρεκόρ για τη νέα Porsche Panamera στο Nurburgring

ΝΕΑ

H καινούργια Porsche Panamera δεν εντυπωσιάζει μόνο για την τεχνολογία των αναρτήσεών της και τον εξοπλισμό της αλλά και για τις επιδόσεις της, όπως αποδείχτηκε με τον πιο εμφατικό τρόπο.

Advertisement
Advertisement

Η παρουσίαση της τρίτης κατά σειρά (ως τώρα) γενιάς της Panamera ήταν ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα για την Porsche την προηγούμενη χρονιά.

Το καινούργιο πολυτελές μοντέλο της εμφανίστηκε επίσημα στην Κίνα, εκεί όπου οι πωλήσεις της είναι πολύ καλές και στη συνέχεια άρχισαν να γίνονται γνωστές λεπτομέρειες για την τεχνολογία του.

Τα στελέχη της εταιρείας είχαν ανακοινώσει τόσο την απόδοση των κινητήρων με τους οποίους θα διατίθεται η νέα Panamera καθώς και ότι οι επιδόσεις της θα είναι βελτιωμένες σε σχέση με πριν.

Advertisement
Advertisement

Το πόσο καλύτερες είναι έμελλε να γίνει γνωστό με εμφατικό τρόπο και στην πιο εμβληματική πίστα του κόσμου. Συγκεκριμένα, στις 12 Ιουλίου (2024) οι άνθρωποι της Porsche βρέθηκαν στο Nürburgring-Nordschleife με σκοπό να καταρρίψουν το ρεκόρ πίστας για πολυτελές sedan παραγωγής, με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αυτό το κατείχε ήδη η Porsche Panamera στη συγκεκριμένη πίστα, με την προηγούμενη γενιά της. Το είχε πετύχει στις 13 Αυγούστου 2020 με χρόνο 7’:29’’.81 και οδηγό τον Λαρς Κερν, ο οποίος είναι επαγγελματίας οδηγός αγώνων και γνωρίζει πολύ καλά τη λεγόμενη «Πράσινη Κόλαση».

Τώρα, η ομάδα βρέθηκε πάλι στο Nürburgring-Nordschleife με σκοπό να σημειώσει ακόμα ταχύτερο χρόνο. Η Panamera που χρησιμοποιήθηκε είναι μια έκδοση του καινούργιου μοντέλου για την οποία η άνθρωποι της Porsche δεν ανακοίνωσαν πολλά στοιχεία.

Advertisement

Αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι πρόκειται για ένα όχημα το οποίο είναι ακόμα στο στάδιο προπαραγωγής και ότι διεξάγονται οι τελευταίες δοκιμές εξέλιξής του. Οι πληροφορίες θέλουν να πρόκειται για την έκδοση Turbo S EHybrid της νέας Panamera.

Και αυτή τη φορά οδηγός ήταν ο Λαρς Κερν (φωτογραφία) ο οποίος σημείωσε χρόνο 7’:24’’.172, δηλαδή ήταν κατά περίπου 5,64 δευτερόλεπτα ταχύτερος απ’ ό,τι πριν από τέσσερα χρόνια.

Advertisement

Όπως ανακοίνωσαν οι άνθρωποι της εταιρείας μετά την επίτευξη του ρεκόρ, το αυτοκίνητο δεν είχε ουσιαστικές αλλαγές από το μοντέλο παραγωγής. Οι μόνες προσθήκες ήταν το roll bar και το αγωνιστικό κάθισμα. Επίσης, είχε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 τα οποία ήταν τοποθετημένα σε τροχούς 21 ιντσών (275/35 ZR21 εμπρός, 325/30 ZR21 πίσω).

Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε η Porsche το αυτοκίνητο είναι χωρίς καμουφλάζ στο αμάξωμά του. Έτσι μπορούμε να διακρίνουμε ότι η καινούργια Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από την Turbo E-Hybrid από το μαύρο πλαίσιο και το μεγαλύτερο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και το επίσης μαύρο πλαίσιο στα πίσω φώτα.

Επίσης, στο αυτοκίνητο με το οποίο πραγματοποιήθηκε το ρεκόρ στο Nürburgring-Nordschleife διέθετε και την προαιρετική ενεργή αεροτομή η οποία συμβάλλει στην αύξηση της αεροδυναμικής κάθετης δύναμης.

Advertisement

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η μέγιστη ισχύς του κινητήρα της νέας Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη από αυτή της Turbo EHybrid. Θυμίζουμε ότι στην τελευταία ο τετράλιτρος V8 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 680 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 930 Nm.