Πώς η Xiaomi παίρνει τη μπουκιά από το στόμα της BMW!
ΝΕΑ
Οι Κινέζοι, όχι μόνο αντιγράφουν τους Γερμανούς, αλλά λανσάρουν πιο νωρίς τις τεχνολογίες τους.
Πολλά κινέζικα αυτοκίνητα, τις περασμένες δεκαετίες,, ήταν φτηνά αντίγραφα επιτυχημένων δυτικών μοντέλων. Ωστόσο, τα πράγματα έχουν αλλάξει θεαματικά τα τελευταία χρόνια, και πολλά κινεζικά αυτοκίνητα είναι πλέον εξίσου καλά ή και καλύτερα από τα αντίστοιχα δυτικά.
WHAT CAR
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αντιγράφουν πλέον. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η Xiaomi, η οποία μετά την επέλασή της στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, έχει επεκταθεί με αρκετή φιλοδοξία και σ’ αυτόν της παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων.
Πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι η σχεδίαση του επερχόμενου crossover YU7 δεν είναι το μόνο πράγμα που αντέγραψε η Xiaomi από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Μια ματιά στο εσωτερικό της καμπίνας αποκαλύπτει ένα γνώριμο χαρακτηριστικό, το οποίο η BMW διαφήμιζε, εδώ και αρκετό καιρό, ως χαρακτηριστικό στοιχείο (Panoramic Vision head-up) της οικογένειας Neue Klasse. Πρόκειται για το BMW Panoramic Vision, ένα head-up display που απλώνεται ανάμεσα στις δύο κολόνες Α στο κάτω μέρος του παρμπρίζ.

Η έκδοση της Xiaomi ονομάζεται Panoramic Head-Up Display (PHUD), αλλά φαίνεται και λειτουργεί παρόμοια. Αυτό αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων, μια αξιοσημείωτη απόκλιση από το πιλοτήριο του SU7, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλές τεχνικές λεπτομέρειες. Το crossover YU7 θα διαθέτει μια ελαφρώς μικρότερη κεντρική οθόνη για καλύτερη ενσωμάτωση με το PHUD. Όπως και με το sedan SU7, το σύστημα infotainment τροφοδοτείται από το HyperOS της Xiaomi, το οποίο προσφέρει βαθιά ενοποίηση με τις έξυπνες συσκευές της εταιρείας.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η Xiaomi πρόκειται να ξεκινήσει τις παραδόσεις του YU7 τον προσεχή Ιούνιο, περίπου μισό χρόνο νωρίτερα από το πρώτο μοντέλο BMW Neue Klasse, το iX3.