Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πώς η BYD επεκτείνεται από την Κίνα στην Ευρώπη;

Ελλάδα 15:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πώς η BYD επεκτείνεται από την Κίνα στην Ευρώπη;

ΝΕΑ

Πώς η BYD επεκτείνεται από την Κίνα στην Ευρώπη;

ΝΕΑ

Για όλα υπάρχει μια λογική εξήγηση. Ακόμα και για το τρόπο με τον οποίο ένα γιγαντιαίο project εξαπλώνεται τόσο γρήγορα.

Advertisement
Advertisement

Όλα είναι πληθωρικά στην BYD! Περίπου 8.000 άνθρωποι εργάζονται στα γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας, 40 χιλιόμετρα από το Χονγκ Κονγκ και 60.000 στα εργοστάσια και στα κέντρα ανάπτυξής της. Το συγκρότημα διαθέτει, επίσης, σειρές πολυκατοικιών, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να μην έχουν μακρύ ταξίδι για το σπίτι, μετά από μια επίπονη μέρα εργασίας.

Στην έκθεση υπάρχουν μοντέλα από τις μάρκες της αυτοκινητοβιομηχανίας, τα οποία είναι όλα ηλεκτρικά με μπαταρία ή plug-in υβριδικά. Δύο αυτοκίνητα από την πολυτελή μάρκα Yangwang, τα U8 και U9, στέκονται στον προαύλιο χώρο, κάνοντας μεγάλη εντύπωση στους επισκέπτες.

Όσο για το ίδιο το Shenzhen: Αυτό που ήταν ένα αγροτικό χωριό πριν από 40 χρόνια, είναι τώρα η καρδιά της τεχνολογικής οικονομίας της Κίνας. Με πληθυσμό 18 εκατομμυρίων κατοίκων, είναι η τρίτη πιο πυκνοκατοικημένη πόλη της Κίνας, μετά τη Σαγκάη και το Πεκίνο.

Advertisement
Advertisement

Το 2023, η BYD πούλησε τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα και η καμπύλη ανάπτυξής της δείχνει απότομα ανοδικά. Η BYD έχει ήδη κυκλοφορήσει σε Ευρώπη, Ασία και Λατινική Αμερική.

Η επέκταση στις ΗΠΑ βρίσκεται σε αναμονή λόγω της αυξανόμενης πολιτικής ώθησης στις κινεζικές εταιρείες και του επιβραδυνόμενου ρυθμού ανάπτυξης για την υιοθέτηση EV.

Η BYD ξεκίνησε να πουλά αυτοκίνητα στην Ευρώπη το 2021, πρώτα στη Νορβηγία και αργότερα στη Γερμανία. Το 2023, πούλησε περίπου 15.600 οχήματα στις ευρωπαϊκές αγορές της.

Advertisement

Το νέο εργοστάσιο στο Szeged της Ουγγαρίας αποτελεί βασικό μέρος της στρατηγικής της αυτοκινητοβιομηχανίας να θεωρηθεί ευρωπαϊκή εταιρεία.

Το «καμάρι» της εταιρείας είναι οι μπαταρίες blade, όπου τα στοιχεία είναι τοποθετημένα σε σειρές. Οι μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου έχουν διαφορετική χημεία από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αν και λιγότερο ισχυρές, είναι φθηνότερες στην κατασκευή, επιτρέποντας στην BYD να πουλάει BEV φθηνότερα από τους ανταγωνιστές.

Advertisement