Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό χάος;
ΝΕΑΠώς μπορεί να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό χάος;
ΝΕΑΟ υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, επικαλείται ρεαλιστικές λύσεις, για τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος.
Μιλώντας, στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά», για το τεράστιο κυκλοφοριακό ζήτημα στην Αττική, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν «μαγικές λύσεις», αλλά το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με συγκεκριμένη στρατηγική.
WHAT CAR
«Πρώτα υπάρχει το θέμα των υποδομών: οι υποδομές είναι παλιές, ανεπίκαιρες και είναι ακατάλληλες για να χωρέσουν τις ανάγκες που έχει σήμερα ο κόσμος, οι πόλεις και οι κάτοικοί της. Δεύτερον, η συμπεριφορά μας. Η συμπεριφορά μας πρέπει να γίνει πιο υπεύθυνη. Και τρίτον υπάρχει το θέμα της τροχαίας, η οποία πρέπει να γίνει ακόμη πιο ενεργή, να προχωρήσει σε περισσότερους ελέγχους, να είναι παρούσα εκεί που πρέπει, δηλαδή όταν λέω εκεί που πρέπει, εννοώ να είναι παρούσα σε σημεία και παραβάσεις, οι οποίες δημιουργούν τεράστια προβλήματα και θανάτους», συνόψισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
Αναλύοντας το σκεπτικό του, ο κ. Χρυσοχοΐδης εξήγησε ότι: «μαγικές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα δεν υπάρχουν», δεδομένου ότι, όπως διευκρίνισε, «το 1985 είχαμε στην Αττική 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα, τώρα έχουμε 5,5 εκατομμύρια, άρα δεν μπορούν να χωρέσουν στους ίδιους δρόμους, στις ίδιες υποδομές, στην ίδια χωρητικότητα, τριπλάσια αυτοκίνητα και παραπάνω, τετραπλάσια σχεδόν… εκ των πραγμάτων υπάρχει πρόβλημα.
Υπάρχουν διάφορες σκέψεις οι οποίες είναι μακροπρόθεσμες. Στον Κηφισό υπάρχουν επιχειρήσεις, υπάρχει οικονομική δραστηριότητα, υπάρχει τροφοδοσία. Είναι δύσκολο κανείς να πάρει αποφάσεις οι οποίες για να ληφθούν υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι, άρα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις».
Συνέχισε λέγοντας πως: «μια λύση θα ήταν ένας εγκάρσιος δρόμος ο οποίος θα “σκάει” ανάμεσα σε Περιστέρι και Χαϊδάρι και επίσης θα βγαίνει σε κάποιο σημείο της εθνικής οδού. Δηλαδή, να παρακάμπτεται όλη αυτή η διαδρομή από τη Μαλακάσα μέχρι τον Πειραιά. Αν έφευγαν η Αγορά του Ρέντη, τα ΚΤΕΛ και οι μεταφορικές εταιρείες, αυτομάτως ο δρόμος θα ήταν πολύ καλύτερα, όμως όλα αυτά χρειάζονται πάρα πολύ χρόνο για να γίνουν. Υπάρχουν κάποια σχέδια για τα ΚΤΕΛ να φύγουν προς τη Φυλή, εκεί που είναι ο ΟΔΔΥ σήμερα, όπως και η Αγορά»
Εκτίμησε, επίσης, πως η κατάσταση ίσως αποσυμφορηθεί όταν: «θα ολοκληρωθεί και ο άλλος ο δρόμος στο Σχιστό, στη διασταύρωση, ούτως ώστε ένα κομμάτι θα μπορεί να πηγαίνει από την πίσω πλευρά του Χαϊδαρίου και να ενώνεται με τη λεωφόρο Αθηνών».