Porsche: Να μην βιαζόμαστε με τα ηλεκτρικά
ΝΕΑΗ γερμανική εταιρεία βλέπει το φρενάρισμα της ζήτησης στα ηλεκτρικά και αναζητά τρόπους να αναπτύξει τις υπάρχουσες τεχνολογίες.
Η Porsche επανεξετάζει τη στρατηγική της στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προκειμένου να ανταποκριθεί με μεγαλύτερη ευελιξία στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς.
WHAT CAR
Αρχικά, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων ήθελε να προσφέρει περίπου το 80% των νέων αυτοκινήτων του αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2030, με την Porsche 911 να είναι η μόνη με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ωστόσο, σε τηλεδιάσκεψη, ο οικονομικός διευθυντής Lutz Meschke άφησε να εννοηθεί ότι θα αλλάξει πορεία, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνεται πιο αργά από ό,τι αναμενόταν.
Στο μέλλον, πρόκειται να δημιουργηθούν πλατφόρμες που θα υποστηρίζουν ηλεκτρικά συστήματα καθώς και κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικούς κινητήρες.
Αυτό ισχύει ιδίως για μοντέλα όπως η Porsche 718, η Cayenne και το μεγάλο SUV με την κωδική ονομασία K1.
Ο Meschke απευθύνει επίσης έκκληση στους πολιτικούς να επανεξετάσουν την προγραμματισμένη απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035.
Τονίζει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να εξαρτάται από την τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης, ιδίως οι προμηθευτές που έχουν πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις.
Η εστίαση αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση θα μπορούσε να θέσει την ευρωπαϊκή βιομηχανία σε μειονεκτική θέση και να αποδυναμώσει την ανταγωνιστικότητά της σε σύγκριση με τους ασιατικούς κατασκευαστές.
Ως εκ τούτου, ο Meschke ζητά τη στήριξη της ΕΕ για να διασφαλιστεί η οικονομική σταθερότητα της βιομηχανίας.