Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιος έσωσε τη Bentley από τη χρεοκοπία;

Ελλάδα 20:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιος έσωσε τη Bentley από τη χρεοκοπία;

ΝΕΑ

Στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, η βρετανική μάρκα έφτασε στο χείλος του γκρεμού και ο από μηχανής Θεός, δεν ήταν κάποιο fund ή κάποιος επιχειρηματικός όμιλος.

Advertisement
Advertisement

Μέχρι τις σημερινές γαλήνιες ημέρες, κάτω από τα… φτερά του Volkswagen Group, η Bentley πέρασε δια πυρός και σιδήρου, ακροβατώντας στα όρια της οικονομικής καταστροφής, έως τα τέλη της δεκαετία του 1990, όταν ακόμα ανήκε στη Rolls-Royce.

Είναι δυνατόν, η σωτηρία μιας μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων να βασιστεί, αρχικά, σε έναν και μόνο άνθρωπο και όχι σε κάποιον επιχειρηματικό κολοσσό; Αν αυτός οι άνθρωπος είναι ο Σουλτάνος του Μπρουνέι, ο μεγαλύτερος συλλέκτης αυτοκινήτων στον κόσμο, τότε είναι!

Με περισσότερα από 7.000 εξωτικά, πολυτελή και σπάνια αυτοκίνητα, αξίας άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το γκαράζ του Hassanal Bolkiah και του αδελφού του, πρίγκιπα Jeffri,αποτελεί τη μεγαλύτερη συλλογή στον πλανήτη. Φιλοξενώντας από συλλεκτικές Ferrari και Lamborghini, μέχρι πρωτότυπα και ειδικές παραγγελίες υπερπολυτελών λιμουζινών.

Advertisement
Advertisement

Μέσα στη γενικότερη και διάσημη… τρέλα του για τα αυτοκίνητα, ο Σουλτάνος είχε μια ακόμα πιο ιδιαίτερη αδυναμία στις Bentley και στις RollsRoyce, όταν η πρώτη ανήκε στη δεύτερη. Υπολογίζεται ότι η βασιλική οικογένεια του Μπρουνέι, διέθεσε εκείνη την εποχή περισσότερα από 14,8 δις δολάρια, ακόμα και για την προώθηση της Bentley, αλλά και για την έρευνα και ανάπτυξη των μοντέλων της.

Δεν είναι τυχαίο ότι στη συλλογή βρίσκονται πάνω από 20 μοναδικό αυτοκίνητα, κατασκευασμένα για τον ίδιο, από το πρωτότυπο SUV, πριν τη «σύλληψη» της Bentayga, μέχρι την πρώτη Continental GT.