Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πέφτει και το «οχυρό» της Volvo!

Ελλάδα 21:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πέφτει και το «οχυρό» της Volvo!

ΝΕΑ

Πέφτει και το «οχυρό» της Volvo!

ΝΕΑ

Η σουηδική μάρκα αφουγκράζεται τον παλμό της αγοράς και τροποποιεί τα -μέχρι πρότινος- αδιαπραγμάτευτα σχέδιά της.

Advertisement
Advertisement

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την Aston Martin έως τον όμιλο Volkswagen εξετάζουν εκ νέου τις φιλοδοξίες τους για ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι ρυθμοί ανάπτυξης της εν λόγω τεχνολογίας, έχουν επιβραδυνθεί αισθητά, λόγω της πτώσης της ζήτησης από την πλευρά του αγοραστικού κοινού.

Η στρατηγική EV-or-bust της Volvo Cars ήταν από τα πρώτα και πιο τολμηρά statements, που διατυπώθηκαν στον κλάδο του αυτοκινήτου και η σκανδιναβική μάρκα έμοιαζε ανυποχώρητη από αυτή τη θέση.

Ο Διευθύνων Εμπορικός Διευθυντής της Volvo, Bjorn Annwall, υποσχέθηκε πέρυσι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα «πουλήσει ούτε ένα αυτοκίνητο» παγκοσμίως που δεν θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, μετά το 2030».

Advertisement
Advertisement

Τοποθέτησε που διατυπώθηκε πολλές φορές και από άλλα υψηλόβαθμα στελέχη. Τώρα, όμως, αντιμέτωπη με την πτώση των πωλήσεων EV σε βασικές αγορές, όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ, η ηγεσία της Volvo θα μπορούσε να επανεξετάσει το ενδεχόμενο να… κάνει all-in με μπαταρία.

Κατά τη διάρκεια μιας τριμηνιαίας διαδικτυακής μετάδοσης επενδυτών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo, Jim Rowan, είπε ότι πιστεύει πολύ στην ηλεκτροκίνηση, την οποία αποκάλεσε καλύτερη τεχνολογία από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης,

αλλά αναγνώρισε ότι «θα χρειαστεί τελικά περισσότερος χρόνος για να ολοκληρωθεί αυτή η μετάβαση».

Advertisement

Τα υβριδικά «αποτελούν μια σταθερή γέφυρα για τους πελάτες μας, που δεν είναι έτοιμοι να προχωρήσουν στην αγορά αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου», συμπλήρωση ο Rowan. «Τα plug-in υβριδικά και ήπια υβρίδια μας παραμένουν πολύ ισχυρά και δημοφιλή στους πελάτες μας και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτή η σύνθεση».

Αποκωδικοποιώντας τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς, η εξέλιξη αυτή δεν σημαίνει ότι η Volvo εγκαταλείπει το βασικό στόχο του εξηλεκτρισμού της γκάμας, αλλά ότι -όπως και πολλές ακόμα αυτοκινητοβιομηχανίες- πατάει φρένο,. Κερδίζοντας χρόνο προς την ομαλή μετάβαση. Πρακτικά, δηλαδή, το χρονοδιάγραμμα της σουηδικής μάρκας, θα αποκλίνει από το 2030.

Advertisement