Όλο και πιο κοντά η νέα Toyota Celica
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/08/240816110102_TOYOTA-CELICA-ENGINE-768x432.jpg)
Η ιαπωνική εταιρεία φέρεται να κατέθεσε το εμπορικό σήμα του καινούργιου σπορ κουπέ, προδίδοντας την πλήρη νέα ονομασία του.
Τον Νοέμβριο, η Toyota επιβεβαίωσε επίσημα διά στόματος του αντιπροέδρου, Yuki Nakajima, πως η Celica κάνει το μεγάλο comeback και θα πωλείται μαζί με την επόμενη γενιά του GR 86.
WHAT CAR
Η κατάθεση του εμπορικού σήματος GR Celica στο Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας της Βραζιλίας τώρα, ενισχύει την παραπάνω θέση, ενώ προδίδει το όνομα του μοντέλου που όπως όλα δείχνουν εξελίσσεται από τη Gazoo Racing.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/11/241111154444_Toyota-Celica-rendering-Theottle-2-768x432.jpg)
Η συγκεκριμένη κατάθεση φέρεται να έγινε στις 15 Ιανουαρίου και δημοσιοποιήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου. Δυστυχώς, όμως, η διαρροή δεν αποκαλύπτει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το αναβιωμένο σπορ κουπέ.
Το γεγονός πως η Toyota κατέθεσε το εμπορικό σήμα στη Βραζιλία σημαίνει αρχικά πως στοχεύει στην αγορά της Νότιας Αμερικής, αλλά αυτό δεν αποκλείει την Ευρώπη που είναι ένας πολύ πιθανός προορισμός.
Ωστόσο, όλα θα εξαρτηθούν από την εμπορική στρατηγική που θα έχει καταστρώσει η ιαπωνική εταιρεία, η οποία θα πρέπει να λάβει υπόψιν και την εναρμόνιση των κινητήρων της με τα εκάστοτε πρότυπα ρύπων που στην Ευρώπη είναι πολύ αυστηρά.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250211133426_Toyota-Celica-768x432.jpg)
Σχετικά με τον βενζινοκινητήρα που θα δίνει ώθηση στη νέα Celica, οι πιθανότητες λένε πως θα είναι ο ολοκαίνουργιος δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος που έχουν εξελίξει οι Ιάπωνες, με μέγιστη ισχύ 406 ίππους.
Τώρα που γνωρίζουμε πως μιλάμε για GR μοντέλο, δεν αποκλείεται η μετάδοση να γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του GR-Four της Gazoo Racing, το οποίο και γνωρίζουμε από τη GR Corolla και το GR Yaris.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/02/250211133424_1990-Toyota-Celica-GT-S-768x432.jpg)
Το τελευταίο ερώτημα που τίθεται σχετικά με το καινούργιο σπορ κουπέ της Toyota έχει να κάνει με το αν θα είναι κεντρομήχανο. Σε όλη του την ιστορία, η εταιρεία τοποθετούσε τον κινητήρα μπροστά. Όμως, η Έκθεση του Τόκιο και το πρωτότυπο κεντρομήχανο GR Yaris ίσως προδίδουν κάποιες προθέσεις της.
Όλα αυτά παραμένουν θεωρίες μέχρι η δημοφιλής μάρκα να μιλήσει επίσημα. Δεν πρέπει, πάντως, να αποτελεί έκπληξη οποιοδήποτε από τα παραπάνω σενάρια, όπως ούτε και εκείνο που λέει ότι η νέα Celica εξελίσσεται παράλληλα με το νέο MR2.