Ο Όμιλος Volkswagen θα ποντάρει στο range extender
ΝΕΑ
Ο Όμιλος Volkswagen αναζητά λύση για να αντιμετωπίσει τη μειωμένη ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η τεχνολογία range extender φαντάζει προσφιλής.
Όπως ανακοινώθηκε, ο Όμιλος Volkswagen επενδύει περίπου 20 δισεκατομμύρια ευρώ στη Βόρεια Αμερική, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία της αγοράς των ΗΠΑ και του Καναδά για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
WHAT CAR
Παρά ταύτα και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού Ωκεανού η άλλοτε πολλά υποσχόμενη αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων εμφανίζει σημάδια κόπωσης και μειωμένης ζήτησης, όπως και στην Ευρώπη.

Για να αντιμετωπιστεί ο φόβος της μειωμένης αυτονομίας από τους υποψήφιους αγοραστές, τα στελέχη της εταιρείας εξετάζουν τη χρήση της τεχνολογίας range extender, όπου ο θερμικός κινητήρας θα εξασφαλίζει την παραγωγή ενέργειας και τη συνέχιση της πορείας.
Η συγκεκριμένη λύση προορίζεται αρχικά για τα μοντέλα της Scout, της ιστορικής αμερικανικής εταιρείας, την οποία αναβίωσε ο Όμιλος στις ΗΠΑ. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV Traveler και το ηλεκτρικό pickup Terra θα διατίθενται και σε τέτοια έκδοση, όπως ανακοίνωσε ο Όλιβερ Μπλούμε, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen.
Τα δύο μοντέλα της Scout θα έχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, από έναν σε κάθε άξονα, παρέχοντας τετρακίνηση.

Αν και η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς τους δεν έχει ανακοινωθεί, η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή υπολογίζεται στα 1.350 Nm. Η αρχιτεκτονική των 800 Volt επιτρέπει ταχύτητα φόρτισης ισχύος έως και 350 kW.
Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε και την ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας τους, ωστόσο, υπολογίζεται ότι η μέγιστη θεωρητική αυτονομία θα είναι 560 χλμ. Για όσους χρειάζονται μεγαλύτερη αυτονομία, τα μοντέλα θα διατίθενται και σε έκδοση με range extender.

Όπως ανακοινώθηκε, αυτή η εκδοχή θα ονομάζεται Harvester. Θα έχει έναν μικρό βενζινοκινητήρα ο οποίος θα λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια και θα αυξάνει την αυτονομία στα 800 χιλιόμετρα, μέχρι την αναγκαστική φόρτιση ή τον ανεφοδιασμό του οράματος με καύσιμο.
Ο Μπλούμε είπε ότι η λύση του range extender θα μπορούσε να είναι ιδανική και για την ευρωπαϊκή αγορά και να συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Πιστεύω ότι αυτή η τεχνολογία είναι καλή και για την Ευρώπη, καθώς μειώνει το εμπόδιο για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ο απώτερος στόχος παραμένει η ηλεκτροκίνηση, καθώς είναι η ανώτερη τεχνολογία. Απλώς, χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο», κατέληξε.