Ο «γιατρός» των Ferrari F40 βρήκε το φάρμακο να μην τρακάρουν
ΝΕΑΜετά τα πολλά ατυχήματα που έγιναν τον τελευταίο καιρό, η θρυλική Ferrari F40 βρήκε λύση στα προβλήματά της.
Η Ferrari F40, ένα ορόσημο των supercars της δεκαετίας του 1980, είναι διαβόητη για τις επιδόσεις αλλά και τις δυσκολίες χειρισμού της, οι οποίες οδήγησαν σε πολυάριθμα ατυχήματα το τελευταίο διάστημα.
WHAT CAR
Ο ιταλικός βελτιωτής Officine Fioravanti στοχεύει να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα με την αναβάθμιση F40 Alte Prestazioni, προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια και βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά χωρίς να διακυβεύεται ο θρυλικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
Η αναβάθμιση περιλαμβάνει ανάρτηση Öhlins TTX 36 με ρυθμιζόμενη απόσβεση και νέους βραχίονες ανάρτησης για ακριβή χειρισμό.
Τα σύγχρονα κεραμικά φρένα Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες και προηγμένο σύστημα ABS βελτιώνουν την απόδοση των φρένων, ειδικά σε υγρές συνθήκες.
Οι αρχικοί τροχοί των 17 ιντσών αντικαθίστανται από μεγαλύτερους τροχούς 18 ιντσών εμπρός και 19 ιντσών πίσω με κεντρικό κλείδωμα, σε συνδυασμό με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 για βελτιωμένη πρόσφυση και ευκολότερη συντήρηση.
Η προσέγγιση της Officine Fioravanti απευθύνεται στους ιδιοκτήτες της F40 που θέλουν να απολαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους χωρίς να φοβούνται τους κινδύνους που σχετίζονται με τον twin-turbo V8 των 478 ίππων και την άγρια συμπεριφορά του.
Οι αναβαθμίσεις όχι μόνο ενισχύουν την οδηγική απόλαυση, αλλά αντιμετωπίζουν επίσης ζητήματα όπως τα ξεπερασμένα ελαστικά και τα συστήματα πέδησης, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν σημαντικούς κινδύνους στο δρόμο.
Με μόνο 1.311 F40 που παρήχθησαν μεταξύ 1987 και 1992, η αγορά για τέτοιου είδους τροποποιήσεις είναι μικρή.
Ωστόσο, αυτές οι αναβαθμίσεις απευθύνονται σε ιδιοκτήτες που επιθυμούν να διατηρήσουν τα οχήματά τους σε καλή κατάσταση και παράλληλα να τα καταστήσουν ασφαλέστερα και πιο αξιόπιστα για τη σύγχρονη οδήγηση.
Σε περίπτωση επιτυχίας, η Officine Fioravanti σχεδιάζει να επεκτείνει την τεχνογνωσία της και σε άλλα ιταλικά κλασικά μοντέλα, όπως η Ferrari Testarossa και η 512BB.