Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι μικροί τούρμπο βενζίνης το προβάδισμα

Ελλάδα 17:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι μικροί τούρμπο βενζίνης το προβάδισμα

ΝΕΑ

Οι μικροί τούρμπο βενζίνης το προβάδισμα

ΝΕΑ

Είναι γνωστό πως οι προτεραιότητες στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζουν διαρκώς με βάση τις ανάγκες των πολιτών στην Ευρώπη αλλά και το κόστος που έχουν οι κατασκευαστές να διαχειριστούν.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Σε τρία χρόνια από τώρα, η Ε.Ε. θα υποχρεώσει όλες τις εταιρίες αυτοκινήτων τα μοντέλα τους να βρίσκονται στα μόλις 95 gr/km για τις εκπομπές του CO2. Δεν είναι δα αμελητέα ποσότητα μία μείωση της τάξης του 30%, το κόστος κατασκευής νέων μηχανικών συνόλων είναι δυσπρόσιτο.

Με τους diesel κινητήρες να έχουν το βραχνά να επιτύχουν ταυτόχρονα και χαμηλές εκπομπές ρύπων στα μονοξείδια του αζώτου (NOx), με βάση πάντα την αυστηρή κοινοτική οδηγία η οποία καθαρογράφεται από τώρα για το 2020, το παιχνίδι σε δυο ταμπλό σαφώς φαντάζει δύσκολο.

Advertisement
Advertisement

Ένας άλλος παράγοντας που γέρνει τη ζυγαριά υπέρ των χαμηλών σε κυβισμό συνόλων με υπερτροφοδότηση και καύσιμο τη βενζίνη, είναι το γεγονός πως όλα τα ηλεκτρικά και υβριδικά «εγχειρήματα» συνδυάζονται μέχρι τώρα πολύ πιο αποτελεσματικά με κινητήρες βενζίνης και όχι με αντίστοιχα πετρελαίου. Ζήτω το downsizing. Για να δούμε λοιπόν που πάει το πράγμα, μέχρι τώρα το μπράντεφερ καλά κρατεί…