Μετρό Θεσσαλονίκης: Αυτά είναι τα σχέδια για την τελική του μορφή
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/05/240515140917_metro-thessalonikis-new-768x432.jpg)
Μετρό Θεσσαλονίκης: Αυτά είναι τα σχέδια για την τελική του μορφή
ΝΕΑΗ βασική γραμμή, οι επεκτάσεις και η επόμενη μέρα του μεγαλύτερου έργου στην πρωτεύουσα της Βορείου Ελλάδος.
Με νέο φιλόδοξο σχεδιασμό προχωρά το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς προβλέπεται να διαθέτει 2 κεντρικές γραμμές και οι νέες επεκτάσεις να το φτάσουν στη Νέα Ευκαρπία, στον Εύοσμο, στην Τούμπα και στου Χαριλάου, στα ΚΤΕΛ και το Αεροδρόμιο Μακεδονία στην Περαία, αλλά και στη Θέρμη.
WHAT CAR
Συνολικά, πέρα από τους 13+5 σταθμούς που έχει η βασική γραμμή προβλέπεται η κατασκευή επιπλέον 26 σταθμών, που θα επεκτείνουν σημαντικά το δίκτυο του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης.
Η παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (20/5) από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο και τον επικεφαλής της Ελληνικό Μετρό, Νίκο Κουρέτα.
Βασικό σημείο του νέου σχεδιασμού είναι η δημιουργίας μιας δεύτερης γραμμής, η οποία θα εξυπηρετεί τα δυτικά προάστια, το κέντρο και τα βόρειο-ανατολικά προάστια της πόλης. Παράλληλα η βασική γραμμή προβλέπεται να επεκταθεί προς Σταυρούπολη-Νέα Ευκαρπία και προς το αεροδρόμιο Μακεδονία.
Στην τελική του μορφή, που εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το 2040, το Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχει 44 σταθμούς και θα απλώνεται σε 48 χιλιόμετρα. Εκτιμάται, επίσης, ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 680.000 επιβάτες.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/05/240521163512_THESSALONIKI-METRO-FUTURE-768x385.jpeg)